דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת רווקות מסיבת רווקים 

מאת    [ 25/11/2007 ]

מילים במאמר: 650   [ נצפה 3127 פעמים ]

מסיבות הרווקים והרווקות עברו שינוי מהותי בשנים האחרונות, כאשר היום הדגש הוא על ערב שונה וייחודי, מהנה, מגבש ושלא יישכח אצל אף אחד ממשתתפיו לעוד שנים רבות.

השינוי קשור הן לקהל המוזמנים והן לרצונותיהם וציפיותיהם של המשתתפים מחגיגות הערב האחרון לרווקות.

סיכמנועבורכם מספר רעיונות שיתאימו לקהלי היעד השונים המשתתפים, כיצד תדעו

לבחור מבין ההיצע האדיר של נותני השירות בתחום והוספנו גם טיפים לחוגגים.


מזל טוב!



סדנאות אלכוהול
על גג הבניין, בחצר הפרטית או אפילו בחוף הים, סדנאות האלכוהול הפופולאריות יכניסו אתכם במהרה למצב הרוח המתאים למסיבה. בסדנאות אלו ילמדו אתכם המקצוענים, בין השאר, כיצד להכין קוקטיילים, שייקים ומרגריטות, מתכונים שיישארו אתכם לעוד הרבה מסיבות ואירועים נוספים.

סדנת שוקולד
כל מה שאפשר לעשות עם שוקולד אצלכם במסיבה. השוקולד ידוע כגורם לשחרור אנדורפינים במוח, ועל ידי כך משרה תחושה טובה, וזו כמובן בדיוק התחושה שאותה אתם מבקשים לערב האחרון בחייכם כרווקים ורווקות. כדאי לבחור בסדנת שוקולד המשלבת גם מאכלים מלוחים.

סדנת משחקי היגיון
אירוע מפתיע, מגבש, מצחיק ובעיקר מחדד את ההבנה שאין דבר בלתי פתיר או "מסובך", המנחים המיומנים מפעילים בספונטאניות 100% מהקהל, לא פחות, וזה כולל את אלה שאומרים "אוי זה לא בשבילי", אבל אחרי שלוש דקות, הם ביחד עם כולם פותרים משחקים וחידות והעיקר - צוחקים הרבה, למרות שלא מדובר כלל במופע בידור...

סדנת ריקודים
מעבר להנאה הגדולה בערב כיף שכזה, תוכלו ללמוד כיצד להשוויץ בצעדי ריקוד מיוחדים על רחבת הריקודים ביום החתונה... סדנת הריקודים מותאמת לטעמכם ורצונותיכם האישיים ובה תלמדו את הצעדים למוזיקה שאתם אוהבים - רוצים לפלרטט לצלילי גריז? להתנועע בקצב המרנגה? או אולי רוק'נרול?

סדנאות הומור
סדנאות הומור בנושא אהבה והחיים מונחות על-ידי קומיקאים שנונים מעוררות את המחשבה ומגלות לרווקים (וגם לנשואים הותיקים) סודות וכלים לרענון האהבה באווירה מחויכת. מדובר בסדנאות מרתקות ומצחיקות עד דמעות ומיועדות בעיקר לאלו אשר רוצים להפתיע במסיבת הרווקים או הרווקות.

סדנאות בנושא מיניות
סדנאות בנושא המיניות הן אלטרנטיבה פופולארית מאוד במסיבות הרווקים, הן מלמדות, מצחיקות ויחד עם זאת מתחדשות ומחדשות כל הזמן. כיום ניתן למצוא סדנאות ייחודיות ולא-שגרתיות המשלבות את תחום המיניות אף עם חלק מהתחומים שצוינו - מיניות והומור, מיניות ואלכוהול, מיניות ושוקולד, מיניות וריקודים ועוד ועוד.





על מה צריך לחשוב לפני תכנון מסיבת הרווקים והרווקות?


* קהל המשתתפים - כולנו יודעים שמסיבת הרווקים והרווקות אינה כוללת רווקים בלבד, רחוק הדבר מהמציאות. במסיבות נוכחים גם פעמים רבות הוריהם של החתן והכלה, דודים, דודות ובני דודים...
שבו וחישבו על רשימת המוזמנים עוד לפני תכנון המסיבה עצמה, הדבר יקל עליכם לבחור בתוכן המתאים ביותר כדי שכל המשתתפים ייהנו, וזו הדרך הוודאית להבטיח גם את ההנאה שלכם.

* תקציב- יום הנישואים הוא גם ההוצאה הראשונה הגדולה ביותר של רוב הזוגות הנישאים, ובמסגרת התקציב כדאי לכלול גם את מסיבת הרווקות, כמגוון האפשרויות מגוון המחירים, גם אם הנכם מעוניינים באופציה אחת, בררו את המחירים אצל מספר נותני שירות או אצל החברות המתמחות בתחום האירועים, כדי לוודא שתקבלו הן את השירות הטוב ביותר והן את המחיר המשתלם ביותר. פעמים רבות המחיר תלוי במספר המשתתפים ולכן - שוב - כדאי להחליט מי תרצו שישתתף במסיבה.

* המקום - אם אתם מעוניינים בשינוי אווירה, או אם ברצונכם להזמין מספר גדול של משתתפים ואין חלל גדול מספיק להכיל את כולם, שלא לדבר על לערוך פעילות כלשהי בו, אתם מוזמנים לעשות את מה שרווקים רבים כבר עושים - לצאת מהבית.
את מסיבות הרווקים והרווקות ניתן ומקובל לערוך גם בבתי קפה, אפשר לבחור גם בבית קפה שכונתי שקט יחסית, כדי ליהנות בכל זאת מפרטיות, אך דאגו לתאם זמן וציפיות עם בעלי המקום מראש.
היצירתיים מבינינו ישמחו לערוך את מסיבת הרווקים והרווקות גם בטבע.

* הזמן - חשבו על השבוע שלפני יום החתונה, מתי תרצו לקיים את המסיבה? האם בסוף השבוע שלפני האירוע, האם יומיים לפני? ערב לפני? כדאי להחליט על כך מראש. ממסיבת רווקים או רווקות מוצלחת סביר שנחזור עייפים מאוד וייתכן שאף נרצה שתהיה לנו האפשרות ליהנות מחופש ביום שאחרי.
בכל מקרה כדאי לא לשכוח לתאם את המועד עם האנשים בחייכם שחשוב לכם מכל שישתתפו במסיבה ועדיף מוקדם מדי מאשר מאוחר מדי.



לנו במדריך למדריך יש עשרות רעיונות נוספים ומקוריים למסיבת הרווקות שלכם, נשמח לייעץ לכם ללא תשלום.
1-800-304-333 info@lamadrich.co.il

דקלה רווה כתום סטודיו אינטראקטיב המדריך לאירועים עסקיים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב