דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קבלן ריצוף אבן 

מאת    [ 18/12/2011 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 2871 פעמים ]

קבלן ריצוף אבן
אם אתם חולמים להפוך את הבית לשיקי ואופנתי כמו במגזיני העיצוב, בוודאי שקלתם כיצד כדאי לכם לרצף אותו. קבלן ריצוף אבן יבצע עבורכם חיפוי אבן מכל סוג שהוא, בין אם מדובר בחלל הבית ובין אם מדובר בריצוף חוץ, באופן המושלם ביותר.

למה דווקא ריצוף אבן?
קבלני ריצוף אבן מספרים שריצוף מסוג זה ממשיך לשמור על הפופולאריות מזה אלפי שנים. בעוד שיטות וסגנונות הריצוף השונים השתנו במהלך ההיסטוריה ועם התפתחות הטכנולוגיה אנשים המשיכו לבקש ולהתעקש על ריצוף וחיפוי אבן. הסוד לביקוש הזה נעוץ באבנים המשדרות יופי עתיק וייחודי. תכונות אלו מוצאות חן בעיני אנשים רבים המעוניינים להפוך את ביתם למושך ונעים עבורם ועבור אורחיהם.

כיום אין זה דבר נדיר להיתקל בקבלן ריצוף אבן. קיים ביקוש אדיר לריצוף מסוג זה. אנשים רבים מעוניינים במראה יוקרתי עשוי אבן ולכן מלבד מלונות מפוארים, גני ארועים או שטחים ציבוריים מקובל בימים אלו לרצף באבן גם דירות פרטיות, מוסדות ובתי עסק.

איך לחסוך בהוצאות על ריצוף אבן?
קבלן ריצוף אבן לעיתים קרובות משתמש בעבודתו באבנים המיובאות מהמזרח הרחוק או מאירופה. בין אבנים אלו ניתן למצוא אבנים מסוג ציפחה, בלו סטון, אימפריאל ברונז, קרמה רויאל, קרמה מרפיל ושי גריי. מאחר והן מיובאות מחו"ל לעיתים מחירן גבוה יותר בהשוואה לאבנים מקומיות. לכן במידה והינכם מעוניינים בריצוף אבן מרהיב ביופיו ובמחיר סביר כדי לשקול לרצף או לבצע חיפוי אבן דווקא עם אבנים מסוג חברון, מצפה צהוב, חלילה, גליליות וכדומה.

בנוסף, קבלני ריצוף אבן ממליצים למי שמעוניין להפוך את ביתו לייחודי אך מוגבל בתקציב, לרצף רק את גינתו הפרטית או לחלופין רק את מרפסתו. בעזרת דמיון פורה וטיפת השראה תוכלו להשיג מראה יפיפה שעומד בתקציב שלכם.


איך בוחרים קבלן ריצוף אבן טוב?
לא כל קבלן יודע לעשות עבודת ריצוף איכותית וטובה. לכן מומלץ ביותר לקבל המלצות מחברים, קולגות לעבודה ובני משפחה שכבר ריצפו את ביתם באבן. אך במידה ואין לכם המלצות ממכרים וההמלצות מהפורומים ומעמודי הפייסבוק אינן מספקות אתכם, מומלץ שתעשו סקר שוק.

קבעו פגישה עם מספר קבלי ריצוף אבן ובקשו להתרשם ממספר דוגמאות לעבודות שביצעו. הכינו לקראת הפגישה רשימת שאלות כגון עם אילו בעלי מקצוע הוא עובד, כמה זמן הוא עובד בתחום, כיצד הוא מבטיח לעמוד בזמנים, האם יש לו ניסיון רלוונטי בריצוף מבנה דומה לשלכם וכל שאלה אחרת העולה לראשכם. חשוב מאוד לבדוק גם איזה מן יחס אתם מקבלים. קבלן ריצוף אבן שהוא בעל ידע וניסיון יוכל להשיב על כל השאלות שיש לכם ולהעניק לכם ייעוץ מקצועי.

לסיום, כדי לבחור קבלן ריצוף אבן שיתאים לתקציב שלכם, נסו לבדוק מהם תנאי התשלום עבור עבודתו והאם יש מקום להנחה כלשהי. כך תגשימו את חלומכם מבלי להיכנס לחובות מיותרים.

בהצלחה!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב