דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גליוטינות לחיתוך נייר 

מאת    [ 18/12/2011 ]

מילים במאמר: 523   [ נצפה 2736 פעמים ]

גליוטינות לחיתוך נייר

AB טכנולוגיות בערבון מוגבל

קטגוריה: גליוטינות

ניתן להשתמש בגליוטינות לכל דבר, מחיתוך משטחי נייר גדולים לגודל הדרוש ועד ניירות בגודל מיוחד למצגות, הזמנות, פליירים וחומר פרסומי או ייצוגי אחר.

גליוטינות בעלות הספק גבוה

יש חברות הצריכות להשקיע בגליוטינות בעלות הספק גבוה לשימוש תדיר, בעוד שעסקים קטנים יותר עשויים לחפש גליוטינות שולחניות, פשוטות ואמינות יותר לשימוש מזדמן. חברות העוסקות בתחום ההדפסה, הטיפול בניירת או הפרסום, למשל, צריכות גליוטינה לחיתוך נייר בה יעשה שימוש פחות או יותר רציף.

לא משנה מה הצרכים הפרטניים שלך, יש בשוק גליוטינה המתאימה בדיוק לצרכים שלך. ספק מבוסס ובעל מוניטין מסוגל להציע מבחר גדול של גליוטינות לבחירתך, כך שניתן למצוא את הגליוטינה שתציע את התמורה הגדולה ביותר לעסק שלך. רכישה של הגליוטינה המתאימה ביותר תחסוך לך זמן וכסף, וגם תעזור ליצור את התדמית המקצועית של מוצרי הדפוס של החברה שלך.

גליוטינות שולחניות

ישנן שלוש שיטות בסיסיות לצמצם את רשימת הגליוטינות לחיתוך נייר מתוכה תצטרכו לבחור – לפי סוג, לפי היצרן או לפי גודל החיתוך האפשרי. גליוטינות שולחניות הם האידאליות בעבור אלו המעוניינים בגליטינה לשימוש מזדמן שניתן לאפסן בקלות במשרד. ישנו מבחר עצום של גליוטינות שולחניות לחיתוך נייר ממספר גדול של יצרנים שניתן לבחור ממנו, בין היצרנים ניתן למנות את Dahle, Ideal, Intimus, GBC ו- HSM.

גליוטינות שולחניות בגודל A4 עשויות להיות השקעה מצויינת של כספך וגם דגמים מעולים המאפשרים חיתוך של ניירות בגודל A2 ו- A1 עדיין עולים כמה מאות דולרים בלבד. גליוטינות הנייר הפשוטות והבסיסיות ביותר הן קומפקטיות, ידידותיות למשתמש ובעלות מחיר תחרותי מאד אך עדיין מעוצבות ליעילות רבה ועומדות בכל אמות המידה הבטיחותיות.

גליוטינות לשימוש מקצועי

גליוטינות לשימוש מקצועי דורשות יותר מקום אכסון ומהוות אופציה ידנית בטיחותית לעסקים המעוניינים לחתוך במדוייק ובמהירות ערמות גדולות של מוצרי דפוס או לסייע ביישור מדוייק של ערימות גדולות של נייר. גליוטינות לשימוש מקצועי מסוגלות לחתוך מספר דפי נייר בו זמנית ובמדוייק ובדרך כלל נוחות מאד לתפעול. חרף מחירן הגבוה בהשוואה לגליוטינות שולחניות, גליוטינות מקצועיות עדיין מהוות השקעה טובה לכספך ומאפשרות לך לחתוך בצורה מדוייקת כמויות גדולות של נייר על מכשיר שיחזיק מעמד שנים רבות.

גליוטינות חשמליות

גליוטינות חשמליות הן יצירות היי-טק מרשימות, בעלות הספק עבודה גדול במיוחד ומהוות פתרון לכל צרכי חיתוך הנייר שלך. הן שימושיות במיוחד לחברות העוסקות בהדפסות וניהול ניירת, או חברות העוסקות בתחום הפרסום והתקשורת, הצריכות לייצר כמויות גדולות של ניירות בחיתוך מקצועי למגוון מטרות עסקיות.

Ideal ו- EBA הן היצרניות המובילות בשוק הגליוטינות החשמליות. הגליוטינה החשמלית של Ideal מדגם 3915-95 מהווה תמורה מצויינת ביחס לעלותה ותהיה תוספת טובה לכל חברת דפוס או מחלקת דפוס גרפי עמוסה. יש לה יכולת חיתוך לאורך של עד 390 מילימטרים ולגובה של עד 40 מילימטרים וניתן לרכוש אותה כגליוטינה בלבד, מותקנת על כן או בארון, בהתאם לצורכיו האינדיווידואליים של הלקוח ואזור האכסון שלרשותו. הגליוטינה החשמלית של Ideal מדגם 7228-06 LT היא הגליוטינה החשמלית הטובה ביותר בשוק והיא מצויידת במגוון עצום של יכולות הכוללות אפשרות חיתוך של נייר באורך של עד 720 מילימטרים וערימות בגובה של עד 80 מילימטרים, מערכת תופסנים הידראולית, 40 תוכנות אלקטרוניות שונות ולהב מפלדת HSS.

ABT מספקת מבחר מושלם של גליוטינות שולחניות, מקצועיות וחשמליות במחירים תחרותיים במיוחד וברמת שירות לקוחות ותמיכה מקצועית ללא תחרות. הצוות שלהם יוכל להדריך אתכם לקניית הציוד המתאים ביותר לעסק שלכם והמבחר הגדול של הגליוטינות לחיתוך נייר שלהם ניתן לצפייה באינטרנט.

 

 

נכתב ע"י אלינור בן חמו
מנהלת שיווק ומכירה
אורגניקס פתרונות מתקדמים
http://www.ar-go.net
1599-597-779
0504332232




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב