דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חגיגות ה 100 לאולפני Paramount , חשיפת הלוגו המחודש ובחינת התפתחות הלוגו לאורך מאה שנות קיום החברה 

מאת    [ 18/12/2011 ]

מילים במאמר: 323   [ נצפה 2439 פעמים ]

חגיגות ה 100 לאולפני Paramount , חשיפת הלוגו המחודש ובחינת התפתחות הלוגו לאורך מאה שנות קיום החברה



פרמאונט סטודיו חשפה לוגו חדש לחברה לרגל חגיגות המאה שנה. לאורך כל שנת המאה לפעילותה בשאו ביזנס יהיה שימוש בלוגו החדש ובסוף שנת 2013 יסיים לוגו זה את תפקידו. הלוגו הושק לראשונה בסרט משימה בלתי אפשרית קוד הצללים בכיכובו של טום קרוז.

 

לוגו פרמאונט מעורר בנו אומוציות רבות. סמל מוכר שמקשר אותנו לעולם קסום של חלומות כבר שנים רבות, בעיקר רגשות נעימים של לשבת בקולנוע חשוך ולחכות לכניסה של חוויה למשך מספר שעות. לוגו מפואר שניתן לראות אותו בגירסת פרינט אך ההתרגשות הינה במיוחד בגירסת התלת האנימטיבית

 

הלוגו הראשון של אולפני פרמאונט הינו משנת 1916 ועוצב כשיא מחוספס של פיסגת הר המכוסה שלג. חידוש עיצוב לוגו המאה תוכנן ויוצר ע"י Devastudios.

בחינת התפתחות עיצוב ה לוגואים לאורך השנים

 

הלוגו ההיסטורי הראשון מראה פיסגת הר יחידה ממוסגרת באמצעות חצי מעגל של 23 כוכבים בעלי 5 זויות (בגירסה הנוכחית יש 22 כוכבים). ב1950 הלוגו התפתח והפך להיות בגירסה צבעונית, כאשר בסמל צצו עוד פיסגות מסביב ונוספו מספר עצים על ההרים. השם השתנה מ Paramount Picture ל Paramount Release ובגירסה הזו יש כבר 24 כוכבים (Jan Domela צייר את הלוגו).

 ב 1970 הלוגו הפך בחזרה לפיסגה אחת אך הפעם במקום ציור ראליסטי מופיע איקון גרפי אבסטרקט בשני צבעים: כחול ולבן ומספר הכוכבים הוא 22.

 ב 1987 לרגל חגיגות ה75 לאולפנים הלוגו חזר להיות לוגו ראליסטי אך הפעם הפיסגה הינה בשקיעה (מעוטרת באופק בצבעי אדום צהוב) וב 2003 לרגל חגיגות ה90 של החברה הלוגו נשאר דומה אך בגירסה האנימטיבית מופעים כוכבים בתלת מימד אשר עפים ומופיעים מבעד לעננים.

 השבוע לקראת תחילת 2012 הושק הלוגו החדש.

 

מעט על אולפני Paramount: החברה הינה החברה האמריקאית הוותיקה ביותר להפצת סרטים לקולנוע ולטלוויזיה הממוקמת בהוליווד (לוס אנג'לס) קליפורניה. החברה בעלת הזכויות על הסרטים הסנדק, סטאר טרק, אינדיאנה גונס, קרוקידייל דנדי, משימה בלתי אפשרית ועוד.

 

הכותב הינו דרור זורע, שותף ומנהל השיווק בחברת logo4biz.co.il אשר הוקמה ע"י חברת פרופגנדה בעקבות ניסיון רב שנצבר מעל 10 שנים בתחום העיצוב השיווקי בארץ ובעולם. ב Logo4biz נבנה מודל מדוייק לאספקת שירותי עיצוב ללקוחות קטנים ועסקים חדשים המתבסס על עבודה משותפת של מעצבי החברה מול הלקוח מהשלב הראשוני של בניית הבריף הקיריאטבי, דרך העבודה על הקונספט הגרפי של הלוגו ושלבי תיקוני הוורסיות ועד קבלת הקבצים הסופיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב