חגיגות ה 100 לאולפני Paramount , חשיפת הלוגו המחודש ובחינת התפתחות הלוגו לאורך מאה שנות קיום החברה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

חגיגות ה 100 לאולפני Paramount , חשיפת הלוגו המחודש ובחינת התפתחות הלוגו לאורך מאה שנות קיום החברה 

מאת    [ 18/12/2011 ]
מילים במאמר: 323   [ נצפה 1960 פעמים ]

 
 

חגיגות ה 100 לאולפני Paramount , חשיפת הלוגו המחודש ובחינת התפתחות הלוגו לאורך מאה שנות קיום החברה



פרמאונט סטודיו חשפה לוגו חדש לחברה לרגל חגיגות המאה שנה. לאורך כל שנת המאה לפעילותה בשאו ביזנס יהיה שימוש בלוגו החדש ובסוף שנת 2013 יסיים לוגו זה את תפקידו. הלוגו הושק לראשונה בסרט משימה בלתי אפשרית קוד הצללים בכיכובו של טום קרוז.

 

לוגו פרמאונט מעורר בנו אומוציות רבות. סמל מוכר שמקשר אותנו לעולם קסום של חלומות כבר שנים רבות, בעיקר רגשות נעימים של לשבת בקולנוע חשוך ולחכות לכניסה של חוויה למשך מספר שעות. לוגו מפואר שניתן לראות אותו בגירסת פרינט אך ההתרגשות הינה במיוחד בגירסת התלת האנימטיבית

 

הלוגו הראשון של אולפני פרמאונט הינו משנת 1916 ועוצב כשיא מחוספס של פיסגת הר המכוסה שלג. חידוש עיצוב לוגו המאה תוכנן ויוצר ע"י Devastudios.

בחינת התפתחות עיצוב ה לוגואים לאורך השנים

 

הלוגו ההיסטורי הראשון מראה פיסגת הר יחידה ממוסגרת באמצעות חצי מעגל של 23 כוכבים בעלי 5 זויות (בגירסה הנוכחית יש 22 כוכבים). ב1950 הלוגו התפתח והפך להיות בגירסה צבעונית, כאשר בסמל צצו עוד פיסגות מסביב ונוספו מספר עצים על ההרים. השם השתנה מ Paramount Picture ל Paramount Release ובגירסה הזו יש כבר 24 כוכבים (Jan Domela צייר את הלוגו).

 ב 1970 הלוגו הפך בחזרה לפיסגה אחת אך הפעם במקום ציור ראליסטי מופיע איקון גרפי אבסטרקט בשני צבעים: כחול ולבן ומספר הכוכבים הוא 22.

 ב 1987 לרגל חגיגות ה75 לאולפנים הלוגו חזר להיות לוגו ראליסטי אך הפעם הפיסגה הינה בשקיעה (מעוטרת באופק בצבעי אדום צהוב) וב 2003 לרגל חגיגות ה90 של החברה הלוגו נשאר דומה אך בגירסה האנימטיבית מופעים כוכבים בתלת מימד אשר עפים ומופיעים מבעד לעננים.

 השבוע לקראת תחילת 2012 הושק הלוגו החדש.

 

מעט על אולפני Paramount: החברה הינה החברה האמריקאית הוותיקה ביותר להפצת סרטים לקולנוע ולטלוויזיה הממוקמת בהוליווד (לוס אנג'לס) קליפורניה. החברה בעלת הזכויות על הסרטים הסנדק, סטאר טרק, אינדיאנה גונס, קרוקידייל דנדי, משימה בלתי אפשרית ועוד.

 

הכותב הינו דרור זורע, שותף ומנהל השיווק בחברת logo4biz.co.il אשר הוקמה ע"י חברת פרופגנדה בעקבות ניסיון רב שנצבר מעל 10 שנים בתחום העיצוב השיווקי בארץ ובעולם. ב Logo4biz נבנה מודל מדוייק לאספקת שירותי עיצוב ללקוחות קטנים ועסקים חדשים המתבסס על עבודה משותפת של מעצבי החברה מול הלקוח מהשלב הראשוני של בניית הבריף הקיריאטבי, דרך העבודה על הקונספט הגרפי של הלוגו ושלבי תיקוני הוורסיות ועד קבלת הקבצים הסופיים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב