דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


7 מהלכים שיכניסו לתוכן שלך פלפל בקלי קלות 

מאת    [ 17/12/2011 ]

מילים במאמר: 819   [ נצפה 2514 פעמים ]

בעולם העסקי, שבו המילה הכתובה הפכה להיות מטבע עובר לסוחר, קשה מאוד למצוא אדמה לא חרושה, שעוד לא כתבו בה פחות או יותר הכל על הכל. ולמרות זאת, כיוון שכבר הבנת את היתרונות של שיווק באמצעות תוכן, חשוב לך מאוד לכתוב, לכתוב טוב, ולבלוט מעל כל המתחרים בנישה שלך.

אז במיוחד בשבילך, אספתי כאן 7 מהלכים שיסייעו לך להכניס פלפל לתוכן שלך, ולגרום לקוראים שלך ל"וואו" המיוחל. חלק מהמהלכים מתייחסים לתוכן הכתוב, וחלקם האחר עוסק בהיבטים חזותיים. הסיבה לכך היא שבני אדם אוהבים מראה עיניים. לכן, כשזה מגיע לתוכן - השילוב בין טקסט ואלמנטים ויזואליים הוא שילוב מנצח.

מהלך 1: מי שלא מסתכל - לא רואה.
מה הקוראים שלך רוצים לדעת? מה הם שואלים? במה הם מגלים עניין? על מה הם מגיבים? תמיד טוב להציג להם שאלות, לבקש את התייחסותם, לבדוק מה הם כותבים בתגובות שלהם, וכמובן, להקשיב מה הם אומרים ברשתות החברתיות. מבחינתך, זהו מעיין בלתי נדלה של חומר, מידע  ורעיונות, שיאפשרו לך לכוון את התוכן שלך בדיוק לאותו כיוון שאליו נושבת רוח הקוראים שלך.

מהלך 2: מי שלא שואל - לא לומד.  
התשתית של כל שיווק באמצעות תוכן הוא הידע שלך: הידע המקצועי שלך. הידע האישי שלך. הידע שקשור לתחומי העניין והתחביבים שלך. עד כאן - זהו מעיין מלא וגדוש שעשוי לספק לך הרבה מאוד רעיונות לתוכן מעניין ומבוקש. אבל כדי להפוך תוכן מעניין לתוכן "וואו" צריך לעשות גם את הצעד הבא. תחקיר. למען האמת, בעיניי זה החלק הכי כיפי של מלאכת הכתיבה, מפני שגם אנחנו, הכותבים ובעלי הידע האפריורי, יוצאים ממנו נשכרים בידע חדש. יום כזה, שבו אני יכולה להרים את הראש מהמסך או מהספר ולומר לעצמי, "וואלה... למדתי משהו חדש", הוא יום שאני מרגישה שהרווחתי בו את היומית. ואם אני מצליחה להעביר את התחושה הזאת הלאה, אל הקוראים שלי - הרווחתי פעמיים. וגם הם. שווה גם לך לנסות.

מהלך 3: גם לסטטיסטיקה נשמה.
שימוש במספרים ספציפיים מוסיף לתוכן שלך עוצמה של עובדות בנות קיימא. צירוף המילים "הסטטיסטיקה קובעת" הוא צירוף מהלך קסם. אנשים אוהבים מספרים. אנשים אוהבים לקרוא מספרים ולגלגל אותם הלאה. איכשהו, זה נותן לנו להרגיש הכי קרוב שאפשר למדע מדויק. בכל מקום שהדבר אפשרי והנתונים נמצאים לך מתחת ליד – נתונים סטטיסטיים יוסיפו לטקסט שלך אחלה חן של חנונים.  

מהלך 4: תמונה אחת שווה אלף מילים.  
כן, אני יודעת שזאת אחת הקלישאות היותר לעוסות בעולם התקשורת. זה לא הופך אותה לנכונה פחות. תמונה אחת שווה אלף מילים, ואם היא מלווה בכמה מילים כתובות – היא גם תוסיף לתוכן שלך את ממד האופטימיזציה הדרוש לו כדי להיראות במיטבו למנועי החיפוש. מעבר לזה, תמונה מעניינת תוסיף לתוכן שלך עניין, תמשוך את תשומת הלב של הקוראים ותגביר את היענותם לקריאה.

דבר נוסף בענייני תמונות שבוודאי ישמח אותך (ואת חשבון הבנק שלך) מאוד: יותר ויותר אני רואה בלוגים שעושים שימוש בתמונות ביתיות, או בתמונות של העובדים במקום העבודה, במקום בתמונות מאגר קנויות. יש לזה שלושה יתרונות חשובים:


    • האחד, הן לא עולות כסף כמו תמונות המאגר שמחיריהן רק עולים ומאמירים
    • שנית, לא רואים אותן בכל אתר ותחת כל בלוג רענן. הן מקוריות, חד פעמיות והן שלך
    • ואחרון חביב, הן מאפשרות לקוראים שלך להציץ פנימה אל הסביבה הפרטית או העסקית שלך.

בעידן החברתי, שבו מילת המפתח הוא הקשר - יש למציצנות הזאת חשיבות גדולה והשפעה נהדרת על מערכת היחסים בינך לבין הקוראים שלך.

מהלך 5: תראה מה שווידיאו יכול לעשות.
אנשים נורא אוהבים מאמרי הדרכה. רובנו לא באמת מתכוונים לעשות עם זה משהו תכליתי, אבל צירוף המילים "איך לעשות...מה שזה לא יהיה, ורצוי בזמן קצר, ובכמה מהלכים קצרים וקלים" מהלך עלינו קסם. מאמרים מסוג "איך לעשות" הם המאמרים הכי מבוקשים ברשת. עכשיו, מה דעתך לשדרג את מאמר ה"איך עושים" הבא שלך, ולהוסיף לו המחשה מצולמת או מוסרטת של כל אחד מהמהלכים? בינינו, עבורך זה לא סיפור גדול. אבל עבור הקוראים זה יהיה שוס אמיתי. שווה לך לנסות...

מהלך 6: הגיע הזמן לצאת מהכלים.
הנה לך מהלך פשוט ויעיל, שיעשה את העבודה שוב ושוב, ותמיד בהצלחה: כתבת? הראית? הסברת? למה לא לצרף למאמר טבלה לרישום עצמי, רשימת צ'ק ליסט לסימון תהליכים, דף ריכוז ובו 10 הצעדים הנדרשים להצלחה? אנשים אוהבים לקבל מתנות, והם אוהבים במיוחד מתנות מועילות, שעוזרות להם ליישם, להתפתח ולשפר את ההתנהלות שלהם.

מהלך 7: ברוכים הבאים לעידן השיתוף.  
שמעת על מקור טוב שאפשר להיעזר בו? קראת ספר שעשוי להועיל לאחרים? מצאת אתר עם מידע מעניין, כלים חינמיים או כל מידע שיכול לעזור לקוראים שלך, להעשיר אותם, לפתור להם בעיות ולקצר להם תהליכים? נגמרו הימים שבהם דברים טובים נשמרו קרוב לחזה. היום - משתפים ומביאים ברכה לעולם. ואם על הדרך יעלה בידך לגזור קופון על תכנית שותפים - גם הבאת ברכה לעולם וגם שיחקת אותה בגדול.

עד כאן, שבע תוספות קטנות שיעשו לתוכן שלך ולקוראים שלך הבדל גדול. בשורה התחתונה: כדי להפוך מציצים למעריצים וגולשים מזדמנים לחסידים נאמנים, עליך לתת מעצמך עוד טיפ טיפה מעבר למובן מאליו, וללכת את ה-"אקסטרא מייל" שיכניס לתוכן שלך ברק בעיניים.

יש לך טריקים נוספים שיכולים לתת לטקסט אפקט של וואו? אני מזמינה אותך לשתף את כל קוראים ולהגיב פה למטה.    

שמי עידית נעמן ואני מומחית לשיווק באמצעות תוכן. על ידי יישום של אסטרטגיות שיווק באמצעות תוכן, וחשיפת הנוסחאות לכתיבת תוכן שיווקי אפקטיבי, אני מלמדת בעלי עסקים  להגביר את התנועה לאתר, לייצר יותר לידים, להגיע ללקוחות הנכונים ולהגדיל משמעותית את רווחיות העסק. אני מזמינה אותך להיכנס עכשיו לאתר שלי, http://www.aocm.co.il/ ולהירשם לקורס האינטרנטי החינמי לשיווק באמצעות תוכן, בו תלמד ב- 10 שיעורים קצרים וקלים ליישום, איך להפוך את הידע המקצועי שלך לאיש המכירות האפקטיבי ביותר בעסק שלך. כי התוכן שלך הוא המנוף שלך להצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב