דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימוד רוסית - לימוד של שפה אטרקטיבית ובעלת עושר לשוני 

מאת    [ 17/12/2011 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2665 פעמים ]

לימוד שפה תורמת רבות לכל אדם. דרך לימוד השפה אפשר להרחיב את האופקים, לגלות ספרות ואומנות חדשה, לשפר את הזיכרון ולפתח את המוח. למעלה ממיליון ישראלים דוברי רוסית חיים בישראל . רוצים ללמוד שפה חדשה, מדוע לא להשקיע בקורס לימוד רוסית?.





לימוד רוסית - כל הנימוקים שישכנעו אתכם ללמוד רוסית





    • · קורס רוסית יתאים לאנשי עסקים המנהלים עסקים עם אוכלוסייה המדברת רוסית, ישראלים וגם תיירים. לישראל באים בכל שנה אלפי תיירים המדברים רוסית . חלק גדול מהתיירות הרוסית היא תיירות קניות. לבעלי חנויות המשרתים את התיירות הרוסית, רצוי ללמוד בקורס רוסית. לימוד רוסית יאפשר להם לנהל משא ומתן עם הלקוחות דוברי הרוסית.


    · השפה הרוסית ידועה כשפה עשירה מאוד. לימוד רוסית יחשוף אתכם אל תרבות עשירה ביצירות ספרותיות, ביצירות מוזיקליות, בסגנונות ארכיטקטורה ועוד. לימוד רוסית גם יאפשר לנו להקשיב לרדיו הרוסי וליהנות מסדרות טלוויזיה רבות המשודרות בערוץ הרוסי.


    · אם אתם מעונינים לנסוע לנסיעת עסקים ברוסיה, אתם חייבים ללמוד רוסית עסקית. קל הרבה יותר לסגור עסקאות כאשר מדברים בשפת המדינה. לימוד רוסית הוא חיוני כדי לנהל קשרים עסקיים ולהצליח לסגור עסקאות מוצלחות


    · תרגום מעברית לרוסית ולהפך הינו מקצוע מבוקש המניב רווחים נאים. לימוד רוסית יאפשר לכם לעסוק במקצוע הזה. אנשי עסקים רבים מחפשים מתרגמים שיעזרו להם לנסח מכתבים עסקיים, מצגות וכדומה. אין ספק כי לימוד רוסית ומקצוע התרגום מבוקשים מאוד ומכניסים רווחים נאים.





קורס רוסית - כיצד נדע לבחור את הקורס הטוב מבין כולם?



    • · רוסית אינה שפה קלה. כדי לדעת רוסית חשוב לקחת קורס רוסית אינטנסיבי. זמן הלימודים הוא כחצי שנה , שלוש פעמים כל שבוע. קורס רוסית הינו קורס לימוד אינטנסיבי. במשך הקורס יהיה עליכם להשקיע זמן בהכנת שיעורי בית, בקריאת טקסטים ברוסית ובתרגול שיחות ודיאלוגים.


    · קורס רוסית למתקדמים הוא קורס שבו תתרגלו סיטואציות רבות ברוסית, כמו תלונות, התנצלות, בקשות, הזמנות ועוד.


    ·רוסית עסקית אפשר ללמוד בקורס המיועד במיוחד לאנשי עסקים. קורס רוסית לאנשי עסקים יתרגל סיטואציות ומילים נפוצות מעולם העסקים. במסגרת קורס של רוסית עסקית, תקבלו כלים שיעזרו לכם לשפר את העסקים שלכם וליצור קשר חברי עם השותפים העסקיים .


    · קורס רוסית מתאים עד מאוד לעובדים ישראליים היוצאים לשליחות ברוסיה וגם במזרח אירופה. חברות מסחריות המנהלות פרויקטים ברוסיה או במזרח אירופה מכשירות את העובדים, במסגרת של קורס רוסית, כדי שיוכלו לדבר, להבין ולקרוא רוסית


    ·לימוד רוסית זה חוויה יוצאת דופן ואינטלקטואלית. לפני שאתם בוחרים קורס רוסית יש לבדוק האם הקורס עונה על הצרכים הייחודיים שלכם. כדאי לבחור קורס רוסית עם מורים בעלי ניסיון וסבלנות רבה.



מייסדת לינגוהאוס, אלה קלנדרב, היא בעלת ניסיון מקצועי רב בהוראת רוסית לאנשי מקצוע, אנשי עסקים, נותני שירותים, סטודנטים ואנשים פרטיים. אלה היא בוגרת תואר ראשון בלימודי מזרח אסיה באוניברסיטת תל אביב (בהצטיינות) והיא דוברת 5 שפות. על סמך ניסיונה כתלמידה ולאחר מכן כמורה של שפות חדשות למבוגרים, היא פיתחה את השיטה הייחודית של הסטודיו המאפשרת לימוד שפה חדשה ביעילות ובמהירות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב