דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התגוננות מפני וירוסים במחשב וטיפים של מומחה אודות שמירה על המחשב 

מאת    [ 16/12/2011 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 4660 פעמים ]

מאמר של מומחה מחשבים וותיק פורסם בתאריך 16.12.2011

וירוסים יכולים לגרום למחשב לקרוס ולקרוס מהר מאד. וירוסים רבים נשארים במערכת שלכם ובדיסקים הקשיחים בגלל שהם עוברים לעיתים דרך הדיסק און קי שלכם [פלאש דרייב] או דרך דיסק או דיסקט. מה שאומר שגם אם אתם מנסים לבצע תיקון מחשבים לבדכם ומתקינים מחדש מערכת הפעלה עם פרמוט מלא. תמצאו את עצמכם 10 דקות אחרי זה עם אותו הוירוס המעצבן. 

אנטי וירוסים ימנע מבעיה זו לקרות שוב ושוב. אם יש לכם קובץ ובו קוד זדוני או maleware מסויים אשר משבש למחשב את החיים התקינים וגם לכם האנטי וירוס יגלה זאת. אנטי וירוסים טובים ניתן להורדה חינם בהמון אתרי אינטרנט [בהמשך].

מגננה מפני וירוסים זיכרו שלפני שאתם פותחים תיקיהה או קובץ חדש, מתוך דיסק, הורדה, דיסק קשיח חיצוני או פלאש דרייב נייד, אפילו מתוך מצלמה שחיברתם למחשב עם כבל מתאים, בידקו שאין בו וירוסים בעזרת אנטי וירוס טוב. אנטי וירוסים טובים הם רבים בשוק. בקשו ממישהו כגון טכנאי מחשבים עליו אתם סומכים לתת לכם המלצה טובה על תוכנה שווה. אני לא אפרסם פה שמות של תוכנות.

מידע הרוס | שגיאות מידע אכן כן זה קורה שכל הדיסק הקשיח "נשרף" או נהרס. זה מתחיל באיטיות או במכה אחת. כאשר זה קורה תצטרכו שחזור מידע יקר. בגלל כך עדיף תמיד לבצע גיבוי מידע כמה שאתם צריכים. תלוי בחשיבות החומרים על הדיסק הקשיח.

גיבוי מידע כיום אופציות של גיבוי מידע הן קלות מאד. משמירת החומרים שלכם על דיסק חיצוני בצורה יומית, שבועית, דו חודשית או חודשית ועד העלאת קבצים לענן באינטרנט. גם במקרה זה יש אינספור תוכנות ושרתים אשר ייתנו לכם גם שירות בחינם (עם מגבלת נפח). גם להמלצה על מערכות גיבוי בקשו עזרה אצל טכנאי מחשבים בקרבתכם.

שחזור מידע הוא תמיד אפשרי ואינו עולה הון תועפות אך תמיד עדיף להקדים תרופה למכה ולבצע גיבויים.

תיקון מחשבים | טכנאי מחשבים יכול גם תמיג להיות פתרון טוב, במקרים בהם אתם אינכם יכולים למצוא פתרון לתקלה במשחב שלכם בעצמכם, תמיד טוב שיהיה לכם מספר טלפון של טכנאי מחשבים נגיש. הם הכי טובים בעבודות תיקון מחשבים.

המלצות וטיפים בנושא מחשבים ניתן למצוא באתרי טיפים שונים ופורומים. כמה שתשקיעו יותר זמן בקריאה על מחשבים ותרגול ככה תדעו יותר על נושא תיקון מחשבים. אתר טוב כזה הוא רויטק.

אינטרנט באתרי אינטרנט רבים תוכלו למצוא מידע על תיקון מחשבים מומלץ מאד לקרוא על זה כמה שיותר כדי להתעדכן מידי פעם.

המלצות וטיפים רבים אודות אינטרנט תוכלו לקבל גם בעזרת טכנאי מחשבים אשר יכול להנחות אותכם כיצד להוציא את מוטב האיכות ולהשתמש בצורה יעילה בסוג האינטרנט בו אתם משתמשים.

מה לא לעשות עם אינטרנט כל טכנאי מחשבים ידע להגיד לכם שמיטב הבעיות עם מחשבים מקורם משימוש לא נכון באינטרנט. כאשר אתם גולשים באינטרנט אתם תמיד מעט חושפים את המחשב שלכם למיני האקרים ובעיות אחרות. מומלץ מאד לא לגוש באתרים בו אתם לא יכולים לסמוך במאה אחוז בתוכן או במי צופה בכם בזמן שימוש באתר. אתם בטח יודעים לאיזה אתרים אני מתכוון. היזהרו גם בזמן שהילדים שלכם גולשים באינטרנט עם המחשב כי אין להם בדרך כלל את התחושב האינטואטיבית שיש למבוגרים בקשר לאתרים עם תוכן לא אמין.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב