דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בר מצווה בכותל - המדריך לחגוג עליה לתורה בירושלים 

מאת    [ 16/12/2011 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 4292 פעמים ]

בר מצווה בכותל - המדריך לחגוג עליה לתורה בירושלים

בר מצווה בכותל - המדריך המלא.

אם גם אתם שבעתם מהאירועים השגרתיים באולם, אם אתם מחפשים חגיגת בר מצווה מיוחדת עם תוכן יהודי מובהק, אם גם אתם מתרגשים מירושלים בכלל והכותל המערבי בפרט, זה הזמן לחשוב מחוץ לקופסא, זה הרגע לחשוב על עריכת בר מצווה בכותל.

אלפי חוגגים
י
רושלים מספקת את האווירה האמיתית והנכונה לחגיגת עלייה לתורה לבנכם. זה קורה בכל יום שני וחמישי, הימים בהם מוציאים את ספר התורה. הטריינד הישן של חגיגת בר מצווה בכותל חוזר בגדול. מנהלת הכותל מדווחת על מאות אולי אלפים של חוגגים המגיעים מכל קצוות הארץ ומכל העולם בכדי לחגוג את היום המיוחד שבו נכנס הילד לעול המצוות. זה לא מסובך ואפשר לשלב סיורים במנהרת הכותל, שרשרת השורות, מרכז דוידסון ואפילו סיור מוזיקלי ברובע היהודי. את הבוקר מתחילים ביציאה מוקדמת, מומלץ להגיע מוקדם ככל האפשר שכן ירושלים עמוסה במבקרים ותיירים וכמובן עדיף "לתפוס" את כל היום. גם הלחץ בכניסה לכותל הוא גורם משמעותי ועדיף להגיע מוקדם וליהנות מהאווירה של ירושלים בלי פקקי תנועה מתישים.

לכן יש להודיע לאורחים להתאסף בנקודת היציאה מוקדם ככל האפשר מומלץ להגיע עד השעה תשע בבוקר. את היום נפתח עם ההגעה לאזור הכותל אפשר להיכנס לכותל דרך שתי כניסות מרכזיות הראשונה דרך שער האשפות והשנייה דרך שער ציון, את הדרך לכותל אני ממליץ בחום לערוך עם להקתי מתופפי המדבר שיחכו לכם בדיוק כשתרדו מהאוטובוס, אנחנו מארגנים ומנחים תהלוכה שנפתחת עם תרוגות שופר כהכרזה על תחילת התהלוכה ומייד מתחילים להניע את קהל האורחים לשיר ולשמוח עם שירים ישראלים מוכרים כמו: עם ישראל חי, הבאנו שלום עליכם, שישו ושימחו בשמחת תורה ועוד מבחר שירי ירושלים שיקפיצו את האורחים. במידה והתהלוכה מתחילה בשער ציון (המקום בחביב עלינו במיוחד) אנו נעצרים מפעם לפעם ופותחים מעגלים של ריקוד כאשר החתן מונף אל על והשמחה לא יודעת גבולות. גם אם תבחרו לערוך את התהלוכה דרך שער האשפות שהוא מסלול קצר יותר אנחנו מבטיחים להקפיץ ולרגש את כל האורחים ובמיוחד את חתן בר המצווה. מייד שאנחנו מסיימים אתם ממשיכים לתוך רחבת הכותל להוצאת ספר התורה והנחת התפילין, לא לשכוח להביא סוכריות, המנהג הוא לזרוק סוכריות בזמן בו עולים לתורה חתן בר המצווה ובני המשפחה.

חברת הפקות לבר המצווה שלכם
בר מצווה בכותל הוא אירוע מרגש ואינטנסיבי, אם תרצו שהכול ילך "חלק" אני ממליץ להיעזר בשרותיה של חברת "שרו הפקות" המתמחה באירועי בר מצווה בכותל, בראש החברה עומדת שרית שהיא מפיקת אירועים משכמה ומעלה, אירוע עם שרית יחסוך לכם זמן וכסף. מספר הטלפון ליצירת קשר - 0529-772-809. אחרי הכותל תוכלו לבחור מסעדה טובה, באזור הכותל המערבי או סיור באחת האטרקציות שמציעה העיר ירושלים.

לא לשכח
בנוסף עלים לדאוג לאוטובוס או מיניבוס, רצוי להזמין אוטובוס ממודל חדש מחברה בעלת ניסיון, אולי זה יעלה קצת יותר אבל בסופו של יום זה ישתלם, שמעתי על משפחות שחסכו דווקא באוטובוס והתעכבו בגלל אוטובוס לא תקין עם מזגן צולע, אני ממליץ לנסות את חברת נסיעה טובה המתמחה באירועי בר מצווה בכותל

זכרו לקחת כיפות, תלית ותפילין כמו גם כיבוד קל לארוחת הבוקר.

אשמח ליעץ לכם, הרגישו חופשי להתקשר - 052-4457700, אני מאחל לכם הרבה בריאות והצלחה,

דודי בר יוסף,

מנהל אומנותי של להקת מתופפי המדבר

דודי בר יוסף מנהל אומנותי של להקת מעגל מתופפים מתופפי המדבר ניהול תוכן בנושא חינה לפורטל החינה הישראלי חוגגים בר מצווה בכותל כל המידע הנחוץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב