דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פוליש למרצפות 

מאת    [ 15/12/2011 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 1580 פעמים ]

פוליש למרצפות:
מטרתו של הפוליש הוא להציע בעצם פיתרון למרצפות ,היות וקיימים מרצפות פגומות עקב גרירת חפצים או חומרים כימיים כגון אקונומיקה או חומצה , לכן יש לבצע פוליש במרצפות. כמו כן מטרתו של הפוליש הוא ליצור מראה חדיש של המרצפות הפגומות ואף להביא אותן למראה יוקרתי ויפה. את עבודת הליטוש, פוליש ניתן ורצוי לבצע לפחות אחת לכמה שנים על מנת לשמור על המראה. כיום קיימים חומרי שטיפה אשר מציינים כי החומר מבריק ומנקה היטב אך ההפך הוא הנכון , חומרים אלו בעצם יוצרים שיכבה המראה ברק אך למספר שעות בדיוק ולאחר מכן שוב ישטפו עם החומר הזה ומה שבעצם קורה זה שנוצר שיכבה עבה שעליה מצטבר שומנים ולכלוך וזה גורם למרצפות לאבד מן האיכות שלהם, לכן חשוב לציין שפוליש הוא הדבר הנכון לעשות מה שבעצם ייתן מראה אמיתי למרצפות שיהיו מבריקות לתקופה ממושכת וכך גם למנוע נזקים עתידיים מחומרים כולשהם משום שהפוליש שנעשה על המרצפות נישמר לאורך זמן וזאת משום שמורחים חומר מגן כגון קריסטל שזהו המראה המבריק או הווקס שהוא המראה מט משי.
את התוצאות לאחר הפוליש ניתן לראות מיד בסיום הפוליש.
פוליש למרצפות הינו תהליך מה שאומר בעצם על מנת לקבל מראה מבריק יש לעבור עם מכונת הפוליש מספר פעמים וביסודיות וכך בעצם לקבל את הברק המושלם. קיימים מצבים שבהם בעל המקצוע לא מספיק עובר עם המכונה על המרצפות ומה שקורה בעצם  זה שנוצר מראה מבריק אך לא להרבה זמן, מטרת המכונה בעצם היא להביא את המרצפות למצב של חימום ביחד עם החומר קריסטל ואז כך נוצרת ההברקה ואם המרצפות לא מספיק מתחממות עם החומר תחת המכונה אז הקריסטל לא ניספג היטב באבן לכן יש להקפיד על הנושא הנ"ל.
ישנם סוגי מרצפות אשר לא יכולות לקבל את המראה המבריק אלו הם הקרמיקה והגרניט פורצלן, למרצפות אלו אין אפשרות לעבור הברקת קריסטל למעט קירצוף עם מכונה וסקוץ שמטרתה להסיר שומנים ולכלוך קשה.
חברת פוליש מספקת פוליש עם הציוד הנידרש והטוב ביותר ועם החומרים האיכותיים שיש בשוק, חשוב לציין כי את חברת הפוליש שתבחר שתיהיה חברה אמינה בעלת ניסיון בביצוע עבודות מגוונות וכמובן לא להזמין חברת ניקיון שתבצע פוליש כי ההתמחות שלהם זה בניקיון ולא בפוליש - במרצפות ביתכם, לכן חשוב לברר זאת ולקבל את מלוא האינפורמציה הנידרשת.
חברת פוליש המספקת שירותי פוליש במחירים זולים אינה חברה מקצועית , חברת פוליש כזו משתמשת בחומרים שאינם חומרים העבודה שתתקבל בסופו של יום לא תיהיה לשביעות רצונו של הלקוח . קיימים מצבים שבהם הלקוח מזמין שירותי פוליש מחברת פוליש אחרת מזו שהייתה לו קודם על מנת שיבואו ויתקנו את מה שעשו קודם לכן ורק כשהם רואים את הפוליש שהתקבל הם מבינים שהעבודה שנעשתה קודם הייתה עבודה של חובבנים ולא של מקצוענים. מסקנה: הזול בסוף עולה ביוקר!

פוליש  מבצעים בחברת פוליש מקצועית.
פרסום בגוגל seo פרפקט קידום אתרים אורגני




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב