דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סדנאות לימי הולדת - הפתרון המושלם למסיבה 

מאת    [ 15/12/2011 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 3495 פעמים ]

כהורים אנו יודעים כי בערך חודשיים לפני מועד יום ההולדת אנחנו מתחילים לקבל רמזים עבים בהם הילדים מנסים לברר איך נחגוג להם השנה את יום ההולדת שלהם. בדרך כלל כאשר הם מגיעים לגיל שבו הם עומדים על דעתם, הדרישות הופכות גדולות יותר ויותר. זה נורמאלי - אבל זה דורש מאיתנו להיות יצירתיים ולמצוא אטרקציה חדשה לילד שגדל בשנה !!

מה הילד מתכנן ליום ההולדת שלו? תכינו את עצמכם להפתעות...

בעלי חיים אקזוטיים בסלון הבית, בובות ברבי ענקיות המחלקות ממתקים לכל המוזמנים, אוהלים מתנפחים בדשא שבחצר, קרוסלה ענקית שבמרכזה 3 מפלי שוקולד, אוטובוס קומתיים המצויד בבובות קופצניות מרקדות בין המושבים, או משאית ענקית המכילה בתוכה מכוניות מרוץ, אלה הן רק חלק מהאפשרויות הזמינות כאשר הילד מעלה אפשרויות בנוגע לתכנון המסיבה.... יש רגעים בהם נדמה לנו כי עולם השתגע, ולכן צריך לשבת, להירגע ולחשוב על אופציה ריאלית שתשמח את כולם. מצד אחד זה נחמד לתת לילד לחלום חלומות ולהצחיק אותנו בהצעות הדמיוניות שהוא מעלה, ומצד שני..צריך לומר לו שאומנם השמיים הם הגבול, אך יום הולדת עם ליצנים מעופפים באוויר, זה משהו שכנראה לא תחגגו לו.

בואו נחשוב לרגע : מה משמח ילדים?

ימי ההולדת הם כידוע בעונות שונות במשך השנה. אם יום ההולדת חל בקיץ, אין ספק כי ילדים הכי אוהבים להיות בחוץ ולשחק. לעומת זאת בעונת החורף  המקום העדיף להם הוא בבית, באולם אירועים קטן או באטרקציה החדשה שהינה פופולארית מאוד בקרב הילדים בשנים האחרונות - אוהל מחומם. לא משנה היכן תחגגו, מכיוון שמה שעושה את המסיבה האמיתי אלו הן ההפעלות אשר מקפיצות לילדים את מצב הרוח, וגורמות לילד יום ההולדת להיות מאושר עד הגג !

מצאנו עבורכם את הפתרון המושלם !

יש כיום מקומות נפלאים ומיוחדים המיועדים לחגיגות ימי הולדת ואירועים לילדים בלבד. בנוסף, אנשים אשר רוצים לחגוג בחצר הבית שלהם, בגינה של סבא וסבתא או בחורשה בקרבת הבית, יוכלו להזמין אטרקציות שיגיעו הישר אליהם. החגיגה הגדולה ביותר לילדים היא חגיגה עם מפעילים ומפעילות אנרגטיים המתמחים בהפעלות ילדים, אשר ישחקו איתם, ירקדו יחד איתם, יפעילו את הילדים בסדנאות שונות ויספקו להם זמן איכות בו הם נמצאים בעולם שלם של ילדים בלבד. בימי ההולדת האלו הכול סובב סביב דברים שילדים הכי אוהבים לעשות - מרוצי מכוניות על מסלול עם שלט רחוק, דוכנים בהם עושים לילדים קעקועי גוף עם נצנצים במגוון מרהיב של צבעים וצורות, פינות משחקי חשיבה מדליקים לילדים שאוהבים אתגרים ועוד. סדנאות לימי הולדת הן דבר מעולה במיוחד לילדים קטנים יותר לפעילויות כגון: ציור, הדבקה, צביעה, עיצוב בובות ועוד. הפעילויות צריכות כמובן להיות מותאמות לגילאי הילדים אשר מוזמנים לאירוע, שהרי יש שוני בפעילויות לילדים בני 3 לעומת פעילויות לגילאי בר-מצווה. כל גיל והפעילויות המתאימות לו.כאשר נחגג אירוע בו המשתתפים בגילאים שונים, מארגני האירוע ייקחו זאת בחשבון וישלבו פעילויות שונות במקביל.

אירועי יום הולדת לילדים הם חגיגה שזוכרים למשך שנים רבות, ובעצם לכל החיים. נכון, לפעמים התמונות אשר צולמו באירוע מזכירות נשכחות, אך אין דבר נעים יותר מלשבת ביחד ולהסתכל על תקופת הילדות של הילדים ועל תצלומי יום ההולדת בהם נראה הילד קופץ משמחה, מחייך לכל עבר ואומר לאמא ואבא "תודה על יום הולדת בלתי נשכחת"...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב