דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח הרמת סינוס - מחיר, טכניקות שונות ומה כולל במסגרתו 

מאת    [ 14/12/2011 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 7087 פעמים ]

 

אחד ההליכים הכירורגיים הנפוצים בשנים האחרונות, במסגרת השתלת שיניים, הוא ניתוח הרמת סינוס. מחיר ניתוח מסוג זה נקבע בהתאם למצבו של המטופל ובהתאם לטכניקה, שכולל במסגרתו הליך הרמת סינוס. מחיר ההליך יכול לנוע בין כמה אלפי שקלים עד עשרות אלפי שקלים, ובמיוחד כשמדובר בהליך מורכב יותר, הכולל גם שתלים דנטליים. אם אתם נדרשים לעבור הליך מסוג זה, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה על מה כולל ניתוח הרמת סינוס, כיצד נקבע מחיר הניתוח ועוד.

ניתוח הרמת סינוס – טכניקות הטיפול השונות

ניתוח הרמת סינוס כולל שני סוגים של טכניקות שונות, הכוללות הרמת סינוס. מחיר ההליך נקבע בהתאם לטכניקה הנבחרת:

הרמת סינוס סגורה – טכניקה הנחשבת כשמרנית יותר. במסגרת הליך זה מבצע רופא השיניים חתך במקום בו היו השיניים וישירות מתחת לסינוס. הרמת סינוס סגורה נחשבת כהליך פשוט יותר ופחות פולשני, ומתאים במקרים בהם אין צורך בכמות גדולה של עצם לצורך הגבהת  עצם הלסת.

הרמת סינוס פתוחה – טכניקה זו כוללת  ביצוע חתך חיצוני בגבול הצדדי של הסינוס. חתך זה פוער חלון, דרכו מחדיר הרופא את העצם. הליך זה מתאים כשיש צורך בכמות גדולה של עצם.

ההחלמה מהליך זה של הרמת סינוס, מחיר ההליך וסיכויי הצלחתו נקבעים בהתאם לטכניקה, כשבאופן כללי מדובר בהליך בעל סיכויי הצלחה גבוהים במיוחד (מעל  - 98 אחוזי הצלחה).

הרמת סינוס – מחיר ההליך

אם אתם נדרשים בהליך של הרמת סינוס, מחיר ההליך איננו קבוע ואחיד ונקבע בהתאם למקרה, לרופא ולסוג הטכניקה בה נעשה שימוש. הרמת סינוסים נחשבת כהליך כירורגי מורכב, כחלק מתהליך כולל של שיקום הפה. ולכן, מחירו של טיפול זה, בהשוואה לטיפולים מסוג אחר, נחשב כיקר יותר ומגיע ל-10,000 ש"ח לסינוס. במידה ומשלבים גם שתלים דנטליים. באותו הליך, יש לכלול במחיר גם את עלות השתלים.

ניתוח הרמת סינוס – כדי ליהנות מהפתרון הטוב ביותר

הליך הרמת סינוס נחשב כהליך בטוח ויעיל במיוחד. הטכניקות המתקדמות המציעות לעבור את ההליך בהצלחה רבה, מאפשרות ליהנות מיתרונותיו הרבים ומיכולתו להמשיך להליכים מתקדמים יותר, הכוללים שתלים דנטליים. אם אתם מעוניינים לעבור הליך של הרמת סינוס, מחיר ההליך ייקבע, כאמור, בהתאם לסוג הטכניקה אותה יבצע הרופא.

בנוסף, סיכויי הצלחתו של ההליך יהיו גבוהים יותר ככל שמידת מקצועיותו וניסיונו של הרופא המטפל יהיו רבים יותר. לכן, בטרם אתם בוחרים רופא מטפל, חשוב תחילה לבחון את מידת מקצועיותו של הרופא, חשוב לבחון עד כמה יש לו ניסיון בתחום השתלות וניתוחי הרמת סינוס וחשוב לבחון גם את המרפאה שלו. האם היא כוללת ציוד חדשני ומשוכלל והאם שיטות העבודות שלו נחשבות כמתאימות ומקובלות.

מרבית רופאי השיניים, המציעים טיפולי הרמת סינוס,  שולטים בשתי הטכניקות השונות ומציעים את התאמתו של הטיפול בהתאם למצבו של המטופל. לכן, לאחר שבחרתם את הרופא המתאים, חשוב שיותאם לכם באופן המדויק ביותר הטיפול הנכון עבורכם, בהתאם למצבכם.

 

 

 

מרפאת שיניים של ד"ר אבניאלי עוסקת בעיקר במיגוון השתלות ובינהן: השתלת שיניים, השתלת עצם ומיגוון טיפולי חניכיים. תקבלו את הטיפול הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בכל האמצעים המודרניים הקיימים בתחום הדנטלי, בארץ ובעולם. הניסיון הרב והשליטה שיש לנו במגוון שיטות השתלה, מאפשרות לנו להתאים לך את השיטה המתאימה ביותר. צלצלו עכשיו והתחילו לחייך בפה מלא 03-6050889




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב