דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגיע הזמן לתקוף באירן 

מאת    [ 14/12/2011 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 4143 פעמים ]

חבר מרכז הליכוד יואב בלום ביקש מראש הממשלה בנימין נתניהו לתקוף מיידית באיראן . בלום טוען שהברברת הלאומית המאפיינת את הדיון בנושא האיום האיראני והלהג הבלתי פוסק כיצד לטפל בו הפכו לשיח לגיטימי, ונפרץ כל סכר אפשרי בנדון. ממדינה אשר עד לא מזמן הקפידה לשמור בסוד את זהותו של ראש המוסד, הפכנו למדינה בה ראש המוסד היוצא בכבודו ובעצמו מוציא להורג בכיכר העיר את שבועת האמונים שלו לסודות המדינה.

השאלה אם לתקוף באיראן אם לאו היא סוד מדינה פר אקסלנס!!!, ומהותו של סוד מדינה היא למנוע מהאויב לדעת או להבין את תוכניותיך. לפיכך מתמיהה ביותר הפומפוזיות המופקרת בה בחר דגן לומר את עמדתו בנושא, ואין ספק שבחירתו מדאיגה ומזיקה לאינטרסים של מדינת ישראל. 

מכיוון שהשיח בנושא כבר הפך לנחלת הכלל, ארשה לעצמי להעיר הערה נחרצת בנושא:

על ממשלת ישראל ועל העומד בראשה מוטלת החובה לפעול בכל מחיר (!!!) לחיסול מלא של פרוייקט הגרעין האיראני, ואם אין הדבר אפשרי, יש לעשות הכול על מנת לעכבו ולשבשו.

כמדינה שקמה מחורבות השואה, המוטו המאחד את כולנו הינו: לעולם לא עוד שואה! כאומה עלינו להיות מוכנים לשלם מחיר, גם אם הוא נורא עד מאוד, על מנת להבטיח את הישרדותנו הפיזית. ראש הממשלה ושר הביטחון צריכים לומר ביושר לעם כי אנו מצויים בשעה המסוכנת ביותר לקיומנו, וכי מאז קום המדינה לא הייתה שעה מסוכנת מזו. אנו מגיעים במהירות  לצומת אשר בו נדרש להכריע בשאלה: להיות או לחדול. אם חפצי חיים אנו, אזי התשובה לשאלה זו ברורה, ומכאן גם מחירה האפשרי. 

מומחים העוסקים בלוחמה בטרור מכירים באמת הפשוטה כי ארגון טרור תמיד ישתמש בשלב כלשהו באמצעים הפיזיים העומדים לרשותו...השאלה מבחינתו הינה אך ורק מהו הזמן המתאים ביותר לפעולת הטרור המתוכננת. איראן עסוקה בתכנון השמדתה הפיזית של מדינת ישראל, והשאלה מבחינתה היא מתי יעמדו לרשותה האמצעים לצורך כך, ומהו העיתוי שיתאים ביותר מבחינתם לבצוע תוכנית ?קדושה? זו. בטהרן לא רק שיש שלטון טרור במסווה של מדינה, אלא שהעומד בראש מדינה טרוריסטית זו אחמדיניג?אד הינו חבר בכת איסלאמית סודית אשר עיקר אמונתה נובע מהפנמת האדישות הטוטלית למחיר שעל המאמין המוסלמי להיות מוכן לשלם על מנת להוציא לפועל את תוכניתו. כלומר, הכל מותר! אם וכאשר תהייה בידיו של אחמדיניג'אד פצצה אטומית, הוא עתיד להשתמש בה, ובכך להנציח את עצמו, לשיטתו, ?בהיכל התהילה? האיסלאמי. מדינה חפצת חיים לא יכולה להרשות לעצמה להגיע למצב שכזה,

ועליה להקדים תרופה למכה, גם אם, חלילה, מחיר התגובה האיראנית יהיה כרוך בסדר גודל של אלפי (!) קורבנות. שכן לגבינו האלטרנטיבה גרועה הרבה יותר ומובילה לחיסולנו הפיזי.

יתייצב נא ראש הממשלה בפני העם ויאמר ביושר כי אנו עומדים בפני שתי ברירות רעות, אך הברירה הרעה יותר של הימנעות מפעולה הינה  קטסטרופלית לעתידנו. אין לי ספק כי ביום מבחן יידע עם ישראל לנשוך שפתותיו, להתלכד ולתמוך, ואם יהיה צורך לחבוש את הפצעים הקשים ולהמשיך הלאה. אך אז  נדע, כי פעלנו כך על מנת להבטיח (במחיר קשה ואיום אומנם) את חיי ילדינו ונכדינו לשנות דור.

הכותב הינו בלוגר וסטודנט לתקשורת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב