דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מפזרי אדים ושמירת לחות בתעשיית התרופות 

מאת    [ 14/12/2011 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 3498 פעמים ]

חברת א.מערכות הינה מומחית המובילה-בתחומה בעולם במערכות לפיזור אדים בתעשיית התרופות.
בזכות עבודה לצד צוות המחקר והפיתוח של הלקוח,הצליחו להגדיל את תנובת הייצור בחלק מסביבות ייצור התרופות בעד 60%. על ידי בדיקת ההפקה בריכוזי לחות שונים ואז שמירה על הרמות האופטי מליות ללא הגבלה בעת תהליך הייצור, ניתן להפחית בצורה משמעותית את בזבוז הנגרם עקב בקרה סביבתית ירודה.
בקרת לחות צמודה וקבועה
בהינתן המומחיות והיכולת לתכנן מערכות פיזור אדים לחדרים סטריליים מתמחים, מסוגלת חברת א.מערכות לספק רמות לחות קבועות בדיוק של ±2% מהלחות היחסית (rH) המבוקשת לכל אורך היממה, 24 שעות, שבעה ימים בשבוע, 365 ימים בשנה. אם דרישת הלחות הינה כה קיצונית עד כדי שתגרום לאי-נוחות לבני אדם, אזי ניתן להשתמש במערכת אספקה מקומית, המספקת את האוויר לסביבת עיבוד ספציפית.
שירותי פיזור אדים ותמיכה לחלקי חילוף, 24/7/365
חברת א.מערכות מפעילה את מחלקת הנדסת שירותי מפזרי האדים הגדולה ביותר בישראל ומספקת את הגיבוי והתמיכה שמתקן המשתייך לתעשיית התרופות זקוק לה. אנו מבינים עד כמה חשובה כל שנייה של חוסר-פעילות, ומספקים הסכמי תחזוקה מתוכננים, אספקת מוכנה של חלפים ותגובה מהירה לדרישות לשירות 365 ימים בשנה.
חברת א.מערכות מספקת שירותים וחלקי חילוף לכל הדגמים של מפזרי הלחות, מכל השנים.
מבחר רחב של מפזר אדים
חברת א.מערכות מציעה את המבחר המקיף ביותר של מפזרי האדים הזמינים בישראל . טווח המוצרים שלנו כולל מערכות ריסוס, קיטור ואידוי, כמו גם יחידות בהזמנה-אישית המספקות בקרות טמפרטורה ולחות כאחד. עם למעלה מ-25 שנות ניסיון במפזרי אדים לתעשיית התרופות,א.מערכות יכולה לספק סיוע שיש לו אישורים תקפים מה-FDA וה-GAMP2, מפרטי עיצוב מוצר ומפרטי דרישות משתמש.
מפזרי אדים בצריכת אנרגיה נמוכה
כשם שאנו מציעים טווח רחב של מפזרי אדים, אנו מייצרים ומפיצים טווח של מפזרי אדים בצריכה אנרגטית נמוכה לצורך אספקת שירותי שמירה על לחות קבועה וחסכנית ישירות לחלל העבודה ולמערכות פיזור האוויר.
מערכת JetSpray משלבת אוויר דחוס ורסס מים בזרבוביות המהנדסות-במדויק, על מנת לשחרר רסיסים דקיקים של לחות המתאדה במהירות ומגבירה את הלחות עד לרמה הדרושה. מערכת זו הינה אידיאלית לשימושים בתעשיית התרופות, שגן היא מספקת בקרה צמודה של ±2% rH ויכולה לשמש במערכות פיזור אוויר או ישירות בתוך החדר.
מכיוון שה-JetSpray מפזר אדים בעזרת מים קרים, הוא מספק חיסכון אנרגטי של עד 90% בהשוואה למפזרי אדים אחרים, ויכול להפחית בצורה משמעותית את טביעת הפחמן של מערכת הבקרה הסביבתית.
חברת א.מערכות מפיקה גם מפזרי לחות באדים לשימוש במערכות פיזור אוויר. דגם HumEcap MC3 יושב בתוך התעלה בעוד האוויר עובר דרך מטריצת סיבים הנשמרת לחה-תמיד כך שהאוויר סופח את הלחות לתוכו. מערכת זו יכולה לשלוט בלחות עד לרמת דיוק של ±5%rH ומנצלת 99% פחות אנרגיה מאשר מפזרי אדים בקיטור.
מערכת בקרת מיקרו-סביבה (MECS)
ה-MECS עוצבו על מנת לספק בקרה צמודה, קבועה וקיצונית עבור תנאי סביבה הנדרשים עבור הליכים חיוניים במו"פ ובייצור. טמפרטורה שבין 15-45°C ואחוזי לחות יחסית שבין 30-98% ניתנים להגדרה מראש בעזרת ה-MECS, כך שיספק בקרת טמפרטורה כמו גם לחות, לצורך שימושים בהליכים נקודתיים.
מאמר זה נכתב ע"י יונתן רבה בעל ניסיון וידע רב בתחום החימום והמיזוג לחברות מפעלים גני אירועים ועוד... יתרה מכך החברה גם משכירה ומשווקת את מוצריה בעסקאות ליסינג לתקופות קצרות וארוכות במחיר לכל כיס טלפון 0508330888 בקרו באתרינו החדש : http://www.hcsystem.co.il/

      יונתן.ר מנהל מוצר א.מערכות טל: 1599597779 נייד: 0508330888 פקס: 1599597770   Email : href="mailto:yoni_007@zahav.net.ilyoni_007@zahav.net.il">">yoni_007@zahav.net.il Web: http://www.hcsystem.co.ilא.מערכות - השכרה ומכירה מזגנים ניידים תנורים,קולטי לחות,מאוררים .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב