דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיתוח אתר אינטרנט 

מאת    [ 13/12/2011 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 2046 פעמים ]

בעשור בו אנו מתכבדים לקחת חלק משמעותי, בו המחשוב והטכנולוגיה גוברים על כל תחום אחר ברייטינג העולמי – סביבתי או אישי -  האינטרנט הינו בסיס מידע עיקרי, משמעותי ומשפיע ביותר בכל דקה ודקה מחיינו. רשת האינטרנט הופכת זמינה יותר עבורנו, אפשר לומר כמעט בכל תחום. פיתוח אתרי אינטרנט מהווה דלת לעולם עיסקי ופרטי מאוחד.

בואו ניקח למשל את תחום הפרסום, שיווק ומכירות. כל מי שמעוניין להתבלט, להגדיל חשיפה, למכור יותר, לפנות ישירות לקהל היעד שלו מבלי לתחוב את ידו לאיזור האישי של הגולש, מפרסם ומשווק באינטרנט, ולא משנה מהו תחום עיסוקו, וכך, כל גולש שיודע שבאינטרנט נמצאים רוב הדברים אותם ירצה לחפש, מגיע לאינטרנט גם הוא. פלטפורמה זו מהווה כיום לכל בעל עסק קטן או גדול ככל שיהיה (כמעט), השתקפות העסק בצורה וירטואלית שמקשרת ישירות עם קהל היעד. זו הסיבה העיקרית שצריך ואפילו הייתי הולך רחוק יותר ואומר חייבים ללכת על פיתוח אתר אינטרנט עבור העסק שלכם, לא משנה בעצם מה העסק עושה. זהו כרטיס הביקור של העסק דרכו ניתן לפתח את העסק בצורה ובאמצעים פשוטים יחסית ונגישים לכל אחד. מכל מקום.

פיתוח אתר מושתת על תהליך מורכב מכמה שלבים עיקריים:             

שלב ראשון של פיתוח אתרים מתמקד בביצוע מחקר שוק הנוגע לתחום העיסוק שלכם, לצרכי קהל היעד הוא הלקוחות הקיימים ולאלו העתידים לבוא, בדיקת קיום מתחרים, זהותם, חלקם בתחרות בתחום, בחינת האתרים הקיימים באותו תחום, שאיבת רעיונות ובעיקר הייתי אומר, לשים דגש מודגש כמה שיותר במציאת ערך מוסף, רעיון מוביל איתו תיכנסו למערכה זו.

שלב שני, שלב תכנון ואיפיון המערכת הרצויה. חשוב מאוד בפיתוח אתרי אינטרנט לשים דגש על שלב האיפיון. זה כמו לבנות בית: הולכים לאדריכל וכל מה שלא תחשבו אצלו יעלה כפליים ויכול לגרום לחולשה ביסודות. כל פיתוח אתר חייב להיות מותאם לחווית המשתמש הוא הלקוח, ולבעל האתר ולצרכים שלו. כשפיתוח אתר שם לפניו את צרכיו של הלקוח, הוא מקדם את הפוטנציאל של האתר.

השלב השלישי בפיתוח אתר אינטרנט הוא שלב העיצוב והפיתוח של הממשק כולו, הן הגרפי והן הפונקציונלי, המבוסס על המחקר והבדיקות המקדימות שבוצעו על ידינו. כאן הלכה למעשה, מתחיל תהליך פיתוח האתר להיתמך על כל הפרטים שנאספו קודם לכן.

בדיוק זו הנקודה החשובה בפיתוח האתר, שמתבצעות סקיצות לכל דפי האתר הקיימים, לעיתים כמה פעמים וכמה שינויים עד לקבלת הדבר הרצוי, התאמה של העיצוב הגראפי לצרכי בעל האתר והלקוח, ובהמשך, פיתוח האתר שלב אחר שלב, בהתאם לסקיצות על ידיד מתכנת, חברה או מפתח אתרים מקצועי.

בשלב הרביעי והאחרון (בדרך כלל) של פיתוח אתרים, נדרש לאחסן את האתר על שרת שהמפרט שלו עונה לדרישות האתר, כאשר ישנה חשיבות לא קטנה לבחינה של חברת איחסון האתרים המאחסנת, לאיכותה, זמינותה לקריאות שירות (לפחות בתחילת הדרך סבירות גבוהה שתידרשו לכך), אמינותה ואף הייתי מוסיף שאם טעינת עמודי האתר חשובה – נדרש לקחת בחשבון איחסון בתעדוף בישראל בעיקר אם האתר פונה מראש ומיועד לקהל יעד ישראלי.

פיתוח אתרים הוא מקצוע למקצוענים מנוסים בתחום.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב