דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח חיים, להבטחת עתידכם הכלכלי 

מאת    [ 12/12/2011 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 5636 פעמים ]

 היום אתם בריאים, עובדים ומפרנסים את משפחתכם בכבוד, אך אף אחד אינו יודע מה צופן העתיד, החיים כיום מלאים הפתעות וסיכונים כאחד, וכדאי להגן על עצמכם ככל האפשר. תארו לעצמכם שאתם חוזרים מטיול רגוע בצפון ופתאום תאונת דרכים ואתם נפצעים קשה או חס וחלילה מוצאים את מותכם, מי כעת ידאג לעתידה הכלכלי של משפחתכם, איך ילדכם ישמרו על אותה רמת חיים כפי שהיו מורגלים עד עתה?

לפיכך חברות הביטוח החלו להציע מענה ביטוחי, ביטוח חיים, ביטוח ריסק שמטרתו הבטחת עתידם הכלכלי של קרוביכם עקב אירוע מצער, מחלה פתאומית, תאונה או אף מוות במקרה הגרוע ביותר. ביטוח חיים אינו קבוע אלא מותאם ומשתנה ממבוטח אחד למשנהו, גם במהות וגם בעלות. גובה הסכום הפיצוי אינו קבוע אלא נתון לשיקול דעתכם, כאשר תשלום הפרמיה נגזר ממנו באופן ישיר כמו גם מצב בריאותכם.

הזמן האופטימאלי לרכישת ביטוח חיים הוא דווקא בשלב בחייכם כשאתם בריאים ונמצאים בשיא אונכם, כאשר אז תקבלו הצעות מחיר מעודפות בתנאים נוחים, זאת בהשוואה כמובן לאנשים הסובלים ממחלות קיימות ואז נדרשים לשלם פרמיות סיכון בהתאם. ביטוח חיים מכסה מגוון סיטואציות ותרחישים בהתאם להיקף פוליסת הביטוח כפי שנקבע על ידכם, אפשר שביטוח חיים יחול רק במקרים של מוות פתאומי, אפשר אף במקרה של מחלה או תאונה וכו'.

בפועל, במקרה ואתם לדוגמא מוצאים את מותכם הפתאומי, שארי בשרכם פונים לחברת הביטוח, בבקשה לפדיית ביטוח החיים ומקבלים בסכום חד פעמי את הפיצוי הכספי בהתאם להגדרתו בביטוח החיים, היות ומדובר בסכום חד פעמי, שאמור להספיק מעתה ואילך כדאי לשקול להגדיל ככל האפשר את הסכום הביטוחי, במבט ראשון זה יראה לכם אולי בומבסטי אך מבט מחושב יבהיר כי עליכם להתחשב בתקופות זמן ארוכות ולא מיידיות.  בשונה מקרן פנסיה או קופת גמל אין מדובר בקצבה חודשית, וצריך להתכונן לכך אחרת. ואל דאגה אין מדובר בפרמיה ביטוחית קיצונית, תיגשו לברר אצל חברות הביטוח ובטוח שתופתעו בקבלת תעריפי ביטוח נוחים ומותאמים, כאשר התעריף הביטוחי נקבע כאמור בהתאם לגילכם, מצב בריאותכם, רמת הסיכון שבו אתם מצויים, עיסוקכם, גובה הפיצוי הכספי וכו'.

במקרה וחלה התדרדרות במצבכם הרפואי וביטחתם עצמכם כנגד החמרה במצבכם, עליכם לפנות כעת בבקשת תביעה לחברת הביטוח, להציג בפניה אסמכתאות המעידים על מצבכם הרפואי ובהתאם לקבל את אישורה והכרתה של חברת הביטוח במצבכם, ובהתאם לקבל את זכאותכם לפיצוי הכספי הקבוע בביטוח חיים.

בכדי לבחור נכונה בחברת הביטוח אצלה תרכשו את ביטוח החיים מומלץ לערוך סקר השוואתי מקדים בטרם רכישת ביטוח החיים, לבדוק אילו תעריפי ביטוח תידרשו לשלם כאשר התנאים זהים, כיצד חברות הביטוח מתנהלות מול לקוחותיהן, האם מערימות קשיים בעת מימוש ביטוח החיים או באות לקראת המבוטח או שארי בשרו, מדובר בפרמטר חשוב מאין כמוהו, הרי תארו לעצמכם שאתם סובלים פתאום מסרטן ועכשיו בנוסף למצבכם הרפואי המתדרדר אתם נדרשים להתמודד מול חברת הביטוח בכדי להשיג את המגיע לכם על פי חוק, ובהתאם מומלץ לדבר עם חברים וקרובי משפחה ולבדוק את מדיניות חברת הביטוח ולבחור נכונה, רק בריאות.

חיים רם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב