דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגנה משפטית על ידי עורך דין 

מאת    [ 12/12/2011 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 5088 פעמים ]

ישנם מצבים בהם אדם נתבע וזקוק לעזרה וייעוץ משפטי. לכך קיימים משרדי עורכי דין רבים שמעניקים שירות של הגנה משפטית בתחומי הנזיקין – תאונות דרכים, תאונות עבודה, בתחום המשפט הצבאי – בעבירות פליליות או משמעתיות.

עורך דין צבאי

להגנה משפטית במשפט צבאי יש להיעזר אך ורק בעורך דין צבאי, כיוון שבמדינת ישראל מערכת המשפט בצה"ל לא חופפת עם מערכת המשפט האזרחי. בבית המשפט הצבאי עוסקים בעבירות משמעתיות ופליליות. ובו עורך דין צבאי מייצג את הנתבע על הצד הטוב ביותר כיוון שהוא מכיר ויודע את כל החוקים וההליכים המשפטיים הצבאיים.

במערכת המשפט הצבאית יש עבירות שלא תקפות על אזרחים, וכמו גן יש גם הגנות מיוחדות כאלה. במערכת המשפט הצבאית מטפלים בתיקים של חיילים, מילואמינקים ואזרחים עובדי צה"ל. לעיתים חיילים מואשמים בעבירות שאינם ביצעו. אלה יכולות להיות עבירות חמורות כמו שימוש או אחזקת סמים, הטרדה מינית או בעבירות קלות כמו זיוף גימלים.

במקרים מסוימים בצבא המפקדים חורגים מהסמכות שניתנה להם ועוברים כל גבול, זה יכול להתבטא בהתנהגות פיזית לא נאותה ועד להטרדה מינית בצבא, או בהשפלה מילולית וציווי פקודות שאינן הכרחיות והן רק על מנת לטרטר את החייל. עם זאת ישנם מקרים בהם חיילים מחליטים להתלונן על מפקדיהם במכוון ולהמציא סיפורים כדי להתנקם בהם.

במצב כזה, המפקד נקלע לבעיה ואף שמגיע לא פעם עד לכותלי המשפט הצבאי. אי לכך, הוא צריך להיעזר בעורך דין צבאי שינחה אותו כיצד לפעול ואיזה ראיות ועדויות עליו להשיג. עורך הדין בעזרת החומר והמסמכים הנתונים יוכיח את חפותו בבית המשפט הצבאי.

עורך דין תאונות דרכים

נושא תאונות הדרכים שייך לתחום דיני הנזיקין. בארץ מספר תאונות הדרכים הוא גדול, משטרת ישראל פותחת תיקים רבים של תאונות דרכים ללא נפגעים ועם נפגעים. כמו כן יש תאונות רבות בהן נפצעים הולכי רגל. לעיתים נקלעים לתאונת דרכים – תאונה בה בצד השני אשם בוודאות כמו, תאונת שרשרת. אך לא תמיד קל להוכיח מי אחראי לתאונה.

בסיטואציות שונות האדם האחראי לתאונה יכול לתבוע את הצד השני החף מפשע. כדי שזה לא יקרה חשוב להעסיק עורך דין תאונות דרכים שינתב את הדרך למשפט. חשוב לצלם כל פגיעה אפשרית – גם במכונית שלכם וגם של הנפגע ופגיעות גופניות. לאגד את כל המסמכים הרפואיים הנדרשים להוכחת הפגיעה הגופנית, ועוד טפסים שונים מביטוח הרכב ומביטוח לאומי.

עורכת תוכן בפארטי אפ מיזם גרופ - בניית אתרים עם קידום אתרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב