דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריכי טלויזיה בעידן שידורי הלווין 

מאת    [ 12/12/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2611 פעמים ]

במהלך שנות ה90 היה קשה למצוא בישראל בית אשר על השולחן שבסלון שלו לא מונח מדריך טלויזיה. מדריך טלויזיה מודפס היה כלי אשר באמצעותו היינו יכולים להתעדכן בנוגע ללוח השידורים בערוץ זה או אחר, לקבל המלצות על סרטים ותכניות שעשויים לעניין אותנו, וכמו כן, לקרוא תקצירים של סדרות אשר משודרות באותו השבוע. בשנים האחרונות, עם כניסת השידורים הדיגיטליים ושידורי הלווין, קבלת מידע על לוח שידורים אינה מצריכה בהכרח עיון במדריך טלויזיה.

 

חברות שידורי הלווין מאפשרות לנו לקבל את כל האינפורמציה החוצה לנו במקום אחד, ללא צורך להיעזר בעזרים נוספים. חברות הלווין מציגות בפנינו מדריך טלויזיה אינטראקטיבי אשר נמצא בטלוויזיה עצמה. מדריך טלויזיה זה, כולל לצד לוח שידורים מפורט אופציות נוספות אשר יכולות להקל על חווית הצפייה שלנו ולהפוך אותה לנוחה יותר:

 


    • מידע על התכנית בה אנו צופים 

כשאנו חוזרים הביתה לאחר יום עבודה, פותחים את הטלוויזיה ו"מזפזפים", אנחנו פעמים רבות יכולים למצוא עצמנו צופים בתכנים שונים מבלי לדעת במה אנו באמת צופים. חברות הלווין מציגות בפנינו מדריך טלויזיה אינטראקטיבי אשר מציג בפנינו מידע על כל תכנית ותכנית במקביל לשידורה. כשאנו מעבירים תחנות בטלויזיה אשר מחוברת לשידורי לווין, מוצג בפנינו שם התכנית המשודרת בכל ערוץ בו אנו עוצרים. כמו כן, חברות הלווין מציעות לנו מידע נוסף על כל תכנית ותכנית באמצעות לחיצת כפתור.

 


    • הזמנת תכניות

אחד היתרונות הבולטים ביותר של לוח שידורים אינטראקטיבי הוא האפשרות להזמנת תכניות. פעמים רבות אנו מוצאים עצמנו מעיינים במדריך השידורים ונתקלים בתכנית אשר מעניינת ומסקרנת אותנו במיוחד, אך עתידה להיות משודרת בעוד כמה ימים. חברות שידורי הלווין מציעות לנו מדריך שידורים אינטראקטיבי בו אנו יכולים לסמן תכניות אשר יכולות לעניין אותנו בעתיד. ברגע שאנו מסמנים תכנית במדריך השידורים אנחנו בעצם "הזמנו" אותה. פירוש הדבר הוא שביום בו תשודר התכנית, כמה דקות לפני שעת השידור המצוינת, תוצג בפנינו תזכורת בנוגע לתכנית אותה רצינו לראות. בדרך זו מספק הופך השירות אותו מציעות לנו חברות הלווין ליותר מסתם לוח שידורים רגיל. זהו לוח שידורים, אשר בנוסף למידע שהוא מספק לנו בנוגע לתכנים המשודרים, הוא מאפשר לנו לא לפספס תכניות שמעניינות אותנו, גם אם הן משודרות בזמן אחר.

 

לסיכום, עולם שידורי הלווין שינה את הרגלי הצפייה שלנו באופן משמעותי. מדריך שידורים סטנדרטי אשר כולל בתוכו לוח שידורים ומעט מידע על כל תכנית ותכנית, הפך בעולם הלווין למדריך אינטראקטיבי אשר מאפשר לנו לקבל מידע מיידי על כל אחד מן התכנים אשר משודרים בטלוויזיה בזמן בו הם משודרים. כמו כן, חברות הלווין מאפשרות לנו לסמן דברים אשר מעניינים אותנו בלוח השידורים, וקבל תזכורת על זמן שידורם, כך שלא נפספס אותם. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב