דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימוד רכיבה על אופניים תל אביב - שפי שמחון 

מאת    [ 12/12/2011 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 2324 פעמים ]

לימוד רכיבה על אופניים תל אביב
אז עברתם לגור בתל אביב והבנתם שכדאי לכם ללמוד לרכוב על אופניים. מניסיוני הרב אני כבר יודע שההחלטה להתחיל ללמוד לרכוב לא באה בקלות להרבה אנשים וממש לא ביום אחד. " שמרתי את מספר הטלפון שלך מלפני כמה חודשים אך לא העזתי להתקשר"... קראתי עליך באינטרנט אך אומץ לקבוע שיעור לא היה לי"... "צפיתי בכתבה על לימוד רכיבה על אופניים בתל אביב בטלוויזיה אבל לא חשבתי שאני מסוגל"... אני גרה ממש מעל הפארק אך לא העזתי לבוא ללמוד"... אלא רק חלק מהדברים שאני שומע כבר שנים מתלמידים שהגיעו ללמוד לרכוב על אופניים בבית הספר לרכיבה שלי בתל אביב..


בשיעורי הרכיבה שלי הכול נראה אחרת. פתאום זה מוחשי יותר והאופניים לא כל כך מאיימים כמו שאנשים נוטים לחשוב. הפחד מרכיבה על אופניים נובע בדרך כלל מטראומה שקרתה לנו בעבר, כמו נפילה בניסיון ללמוד לרכוב, או מהורה שהכניס פחדים לילד שרכיבה על אופניים היא פשוט דבר מסוכן מאוד ותו לא. סיבה מצוינת להאמין שאנחנו לא מסוגלים ולא רוצים ללמוד לרכוב על אופניים וגם לא מוכנים לנסות.
תושבי תל אביב רוכבים על אופניים. זה בחינם, מרוויחים אימון אירובי בכל רכיבה ושורפים קלוריות, מגיעים מהר ממקום למקום, חוסכים חנייה ויש כאלה שאפילו נהנים מזה. לימוד רכיבה על אופניים תל אביב הפכה בשנים האחרונות להכרחית. העיר קשה למכוניות ונמאס מהפקקים. לאלה שמסרבים להזיע ממאמץ הדיווש המציאו את האופניים החשמליים אך מה לעשות כדי לרכוב עליהם חייבים לדעת לרכוב על אופניים רגילים כי העיקרון זהה.


עשו זאת בעצמכם
חבישת קסדה היא חובה:  אל תוותרו לעצמכם או לילדכם. קסדה מצילה חיים ולא רק בזמן שיעורי רכיבה על אופניים אלא בכל שלב של רכיבה גם למתקדמים ואני מדבר מתוך ניסיון. חבשו קסדה שתותאם לכם בחנות אופניים ותוודאו שהיא יושבת הדוקה אך לא לוחצת מדי על הראש בדרך כלל המוכרים בחנויות יודעים להתאים קסדות, בקשו מהם עזרה.

התאמת גובה המושב:כאשר התלמיד יושב ומגיע עם כפות הרגליים לרצפה. יש להרים מעט את גובה המושב עד למצב שבו הרגליים נוגעות בקרקע באזור של כרית כף הרגל.
 התאמת הכידון לגובה הרוכב: כאשר התלמיד יושב על הכסא ואוחז בכידון הוא אמור להצליח כמעט ליישר את ידיו. בנוסף גובה הכידון אמור להיות מקביל לגובה אמצע החזה של הרוכב.
מומלץ להתחיל בשטח פתוח כמו חניה לא פעילה, או מגרש כדורסל וכדומה.יש לפדל באופן רציף וקליל,לא נוקשה.

יש לשמור על מבט מופנה קדימה על הדרך כי ברכיבה על אופניים לאן שמסתכלים לשם מגיעים ממש כמו בחיים.
אחד הגורמים החשובים להצלחה הוא ההתגברות על הפחד- מכאן על הרוכב להשתדל להתרכז בתנועת הרגליים תוך כדי שמירה על מבט קדימה. לאלו שחוששים במיוחד מומלץ לדבר תוך כדי לימוד רכיבה על אופניים ולחזור על מילים כמו "לפדל כל הזמן..." אני מצליחה..." ואפילו לשיר שירים או כל דבר אחר שעשוי לעזור להם להתנתק מהפחד.

 לאחר הצלחה ראשונית ואפילו בסיסית ביותר של כמה מטרים,בכדי להתגבר על הפחד ולקבל ביטחון עצמי וכדי להעיז יותר בלימוד העצמי הנה טיפ נוסף: עולים עם האופניים על הדשא ומוודאים שההילוך מכוון על הנמוך ביותר שהכי קל לפדל בו, בדרך כלל הילוך מספר אחד ופשוט לרכוב על הדשא,שם ניתן וצריך לסובב את הפדלים מהר יותר כדי לקבל יציבות ולתת לגוף להתרגל לשפת הגוף רכיבה על אופניים. בנוסף דרך זו הופכת את חווית לימוד הרכיבה על אופניים למהנה ובטוחה יותר.

 

שפי שמחון | לימוד רכיבה על אופניים ורכיבה נכונה על אופניים למבוגרים ולילדים. מדריך רכיבה עם ניסיון של שנים לרכיבה בטוחה על אופניים. כולם מצליחים!  התקשרו אלי 03-9190535


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב