דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון גגות בדרך הנכונה 

מאת    [ 11/12/2011 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 4660 פעמים ]

במאמר אתן לכם מידע חיוני - שימו לב - למה עדיף תמיד לתקן את הגג לפני החורף ולא לחכות עד סוף הקיץ או עד תחילת הגשמים ולתקלה, כי תיקונים ברגע אחרון זה לא טוב.

נכתב ב12.11.2011

בחורף יש יותר תזוזה בין הרעפים בגגות רעפים. אם הגג קצת פגום אז במהלך החורף ייתכן ויגרמו לגג נזקים רבים. בגלל כך מומלץ מאד כבר בקיץ לבדוק את מצב הגג שלכם ולתקן נקודות תורפה כגון רעפים (אצל גגות רעפים) שזזו במעט או מרזבות פגומים. גגות מודרניות הן בסך הכל שיפור של הגגות שהייתם רואים בישראל היהודית בימי התנ"ך. ישראלים (יהודים) הרי בנו את הפירמידות כאשר היו עבדים במצריים, מה שאומרים בעולם על הבצע לכסף ועל הדתי הקפיטליסט שסוחר ביהלומים וזהב ונותן לאנשים הלוואות בריבית מוגזם. יהודים היו ותמיד יהיו עובדי כפיים מעולים.

אם תסתכלו מקרוב על העם הישראלי תראו שהרוב הגדול עוסקים במקצועות של עבודות כפיים. זה גורם לי לחשוב האם ההתקדמות הטכנולוגית הישראלית היא כל כך טובה הרי שהמדינות שבאמת מתחזקות כמו סין הן המדינות בהן רוב האנשים לא עשירים ולא יושבים ועובדים מול מחשב. בחזרה לנושא שלנו, ברגע והגג שלכם תקין - כדאי לבצע בו בדיקה מקצועית לבגילוי דליפות. חבל לשלם לבעל מקצוע על תיקון גגות ולבגיע לחורף הגשום ולגלות שהעבודה לא נעשתה בצורה איכותית ואטומה.

גגות בארץ ישראל ההיסטורית 

ישראל קיבלה המון תשומת לב בעניין הגגות. בארצינו יש היסטוריה מיוחדת, חלק מההיסטוריה הזו קשורה לגגות שלה. נכון! מה ששמעתם, כן הגגות של ארץ ישראל בעבר מהוות נושא לחקר מיוחד מצד חוקרים בעולם. הכוונה היא גם לעיצובים המיוחדים של גגות אלו, כמו שלל התרבויות העתיקות בעולם, בתרבות היהודית בישראל (העתיקה) בנתה גגות בצורה מיוחדת מאד. מכאן אפשר להבין למה ישראלים טובים כל כך בעבודות של תיקון גגות מסורתיות ומודרניות גם.

אם אפשר לבנות פירמידה, כנראה שאפשר גם לבנות בתים עם גגות יציבים, מי שהתעסק בנדל"ן או בנה בית פרטי יודע להגיד שהבתים שבונים בישראל הם חזקים ויציבים, לאחר אך ורק 60 שנים מאז קום המדינה אפשר לראות שאין כבר אנשים שמתגוררים בצריפים למעט הבדואים. זה לא סתם ככה, זה הרי ככה בגלל האהבה הישראלית היהודית לעבודת כפיים איכותית.

כדאי לברר שאכן אנשי מקצוע שאתם עובדים איתם הם אנשים של עבודת כפיים ולא אינטרסנטים שמחפשים איך לעשות כסף קל. הרי כולנו יודעים שאין ממש דבר כזה כסף קל. מי שעובד בתחום רק בשביל הכסף גם כנראה לא ייתן לכם שירות טוב. בגלל זה מומלץ בכל תחום לעסוק עם יהודים אוהבי עבודות כפיים.


 

נכתב על ידי יונתן זהבי


בנושא תיקון גגות רעפים וגם תיקון גגות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב