דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם יש לנו מנהיגות ? מיהו המנהיג וכיצד זה קשור לגרפולוגיה ? 

מאת    [ 11/12/2011 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 2242 פעמים ]

אנחנו נמצאים בתקופה מאוד מיוחדת, אולם לא כולם רואים זאת כך. היכולת שלנו לגבש רעיון אחד שכולם שותפים בו בלי הבדלים של דת, מין או גזע, הופך לקשה מיום ליום.

במהלך השנה אנחנו מחפשים להגיע למילוי אמיתי, אם בתחום הזוגיות בתחום הכלכלי, במשפחה ועוד, אולם כול מה שאנו מרגישים הוא  שאנחנו עצורים, חנוקים, עייפים ועוד....

בדיוק בתקופה הזאת של השנה אנחנו צריכים לערוך בדק בית ולהכין רשימה של רווח והפסד אל מול השנה הנוכחית. רובנו ימשיכו את דרכם ולא יתבוננו פנימה, האם אצלי משהו לא בסדר? כיצד אוכל לתקן זאת - גרפולוגיה יכולה ליצור מאזן אישי ע"פ כתב ידכם ולבחון את התכונות החיוביות והשליליות.

בכל שנה נותנים לנו לבחור את הסרט של השנה הבאה. האם יהיה זה סרט דרמה, סרט מתח, סרט אהבה, הכול תלוי בבחירה שלנו והאם אנחנו חוזרים על הטעויות שלנו כל שנה מבלי ליצור שינוי פנימי אמיתי -  הגרפולוג מאבחן את כתב ידנו ועל פי זאת ניתן לאבחן מהו הקושי העיקרי המונע מהכותב להתמודד בתחומים כגון: מקצוע, קריירה, זוגיות, משפחה ועוד. כל אדם מתמודד עם קשיים רבים אולם אנחנו צריכים להבין שחשיבה חיובית יכולה להוביל אותנו קדימה ושבסוף כל ירידה ישנה עליה ובסיום כל דבר שלילי מגיע החיובי .

עלינו בני האדם מוטלת האחריות כלפי הזולת. בדרך כלל אנחנו נוטים לסמוך על כולם חוץ מעל עצמנו. אנחנו סומכים על העו"ד, על רואה החשבון ועל בני זוג שהם יבצעו את העבודה עבורנו. הדבר נקרא "סמוך על". כמובן שהם מעבירים את המשימות לאחרים והדבר דומה לטלפון שבור, כל אחד מאיתו מספר לעצמו סיפור דרכו אנחנו משכנעים את עצמנו שאנחנו צודקים בעשייה שלנו. אדם שמספר את הסיפור המשכנע מכולם מבחינתנו הוא זה שיכול להוביל אותנו.

כאשר אנחנו מתבכיינים על עצמנו, כמה שרע לנו ולא הולך לנו, מה שאנחנו עושים זה להוציא את הדברים לפועל. הבעיות לא נעלמות בזה שאנחנו מספרים אותן אלה תופחות לממדי ענק. אנחנו אוהבים לשמוע על סיפורי הצלחה של אחרים ומנסים לשייך אותן לחיים שלנו. הגרפולוג יכול לבדוק האם קיימות תכונות אופי ברורות של המנהיג דרך כתב ידו ולהצביע על תכונות שליליות/חיוביות, כל עוד המנהיג משרת את הציבור, אולם אצלנו בארץ נושא זה שנוי במחלוקת, היות והציבור משרת את המנהיג ולא להפך.

אחת הבעיות הבלתי פתירות שלנו כעם היא בעיית ה"אחדות". וכמו שכבר אמרו חכמינו  כאשר נפגשים שני יהודים ישנן 3 דעות. הקושי העיקרי שלנו הוא לראות, להקשיב וללמוד מכל אחד ולנסות להבין את נקודת מבטו .

בגל המחאה העכשווי אנחנו רואים שהאיחוד והחיבור למטרה משותפת הביא לתודעה אחת.

כך היה גם במעמד הר סיני, כולם שמעו וראו את הקולות. הדבר דומה מאוד למחלה קשה שאדם עובר וכל גופו מתגייס לעזרה. אין שום שאלה, האחדות היא כלי חשוב אשר בעזרתו ניתן להשיג היבטים חיוביים. כיום, ההנהגה שלנו נמצאת בפירוד ולכן נוצר בלבול במקום אחדות . אנחנו שמים לב שבתקופות הקשות ביותר בהיסטוריה של העם היהודי הוא לא הפסיק לבכות. האם זה עזר לנו - כל שנה אנחנו מהמרים על סוס שמפסיד ומבזבזים אנרגיות. עלינו ללמוד שכאשר אנחנו צוחקים החיים מחזירים לנו חיוך וכאשר אנחנו בוכים נותנים לנו לבכות עוד יותר.  אז בואו נתחיל לצחוק ולחייך על מנת שהחיים יחזירו לנו חיוכים.

על העם היהודי לקחת אחריות ולהוביל את המשבר הנוכחי כך שיגיע לידי צמיחה ולא לידי נפילה.

הגרפולוג מרדכי שרם ממכון "פלאי הגרפולוגיה" הוא מומחה גרפולוגיה משפטית, בעל טור באתר MAKO, עורך סדנאות גיבוש לעובדים, גיבוש צוות, ערבי גיבוש מרתקים,ימי גיבוש, ערבי נשים משעשעים, חוגי בית, מבצע אבחון גרפולוגי, מייעץ בנושאי גיוס ומיון עובדים ועוד. מרצה בכיר במכללת וושינגטון והשתתף בתוכניות טלוויזיה פופולאריות.


http://shrem-graphology.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב