דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בסוד הרגש- עוצמה ללא גבולות 

מאת    [ 11/12/2011 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 3767 פעמים ]

           בסוד הרגש

מעצם מהותו של האדם הוא בריאה מרגישה . בפשטות ניתן לומר כי אברי הגוף של האדם נועדו כדי לספק הרגשה , כל אחד לפי ענינו ותפקידו כפי שניתן לו ע"י הבורא כחלק ממחשבת הבריאה. אברי החוש כמו ראייה שמיעה וכד' מספקים את הקשר עם העולם ומספקים את ההרגשה שנוצרת בעקבות זאת. כך גם אברי המישוש והתחושות ברחבי הגוף כולו. מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מצביעים על כך שלרגש ישנו תפקיד מכריע בעיצוב חיינו וחשוב להיות מודעים לעוצמתו וכוונו תמיד , כי הוא זה שיוצר את תסריט חיינו בכל רגע נתון. אם נאמר שכדי לקבל החלטה ברת ביצוע אנו זקוקים למחשבה ותכנון, אז ניתן לומר כי הרגש הוא למעשה כח המניע או ניתן לומר מקור המוטיווציה לחיוב או הפוך. העצה המתבקשת בכל אופן היא ליצר מודעות תוך אימון יומיומי ולהבליט את הרגש החיובי על שאינו חיובי וזאת ע"י אמירות והתיחסויות חיוביות תוך הדגשת החיובי והבעת אהבה ,הן בענייני יחסים  עם הזולת ,והן כדרך להשגת יעדים בתחומי החיים

כשאנו משדרים מחשבות חיוביות/אוהבות לגבי אנשים, מצבים, וכד נוצר חיבור אנרגטי חיובי שמושך את מושא מחשבתנו ומגשימו הלכה למעשה , וזאת בסיבת היצירה הרגשית החיובית  שנוצרה עקב שידור מחשבות חיוביות וטיפוח של רגש חיובי שבא בעקבות כך.

אחד הכללים הפשוטים אך החזקים ביותר אומר כי : באותה עוצמה בה שידרת את רגשותיך החיוביים שהם למעשה התבטאות של כח האהבה המתבטא דרכך  ,כך תקבל חזרה את אותו רגש חיובי בצורה חוזרת ללא עוררין . בדרך זו ניתן לדוגמא להביע רגש אהבה עז כלפי מושא כלשהו לדוגמא : בית חלומותי  , רגש האהבה אם יופעל בצורה חזקה מספיק ,יצור את כל הסיטואציות והדרכים למשיכת מושא האהבה איליו כיוונת את כח האהבה רב העוצמה ששידרת באופן קבוע.

עלינו להבין כי יש באפשרותנו לעצב לבנות, ולשלוט ,באופן מודע בכל ההתרחשויות הסובבות אותנו , והסוד הוא שע"י רגש האהבה אותו אנו יוצרים ,מביעים ומשדרים יכול לחולל פלאות בחיינו ., וכך גם במקרה ההפוך , במידה בה אנו נהיה עסוקים במחשבה על מר גורלנו ואי ההצלחה בתחומים כאלה ואחרים כך נמשוך אלינו ביחס ישר את השלילה וחוסר ההצלחה. זאת עקב העובדה כי אין המח מבחין

בין מחשבה שלילית להתרחשות שלילית ונוטה להגשים את מושא המחשבה ממנו נוצר הרגש באותה מידה בה הוספנו לדוש בו בדמיוננו, במחשבותינו.

העצה אותה כדאי לאמץ היא : לבחון את רגשותנו כלפי כל דבר וכל אדם ולבדוק עד כמה רגש האהבה עז או חלש ולהגבירו באמצעות איתור נקודות חיוביות להדגישן עד לחיזוק הרגש החיובי מה שיביא בהכרח למשיכה של מושא האהבה לתוך חיינו ובהתאמה ימשכו לתוך חיינו יותר ויותר אנרגיות חיוביות, מצבים חיוביים ועוצמה יקרה שתשנה את אורח חיינו בצורה מופלאה . 

בלב יהודי-פורטל יהודי בראש צעיר

בלב יהודי -פורטל יהודי בראש צעיר  מאמרים בנושאי התפתחות אישית ,חומר מגוון בנושאים יהודיים ואקטואליה .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב