דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רול אפים- לפרסם כמו החברות הגדולות באמת 

מאת    [ 10/12/2011 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2312 פעמים ]

 

על מנת להצליח בפירסום עלינו לחשוב כיצד החברות הגדולות באמת מפרסמות את עצמן. קחו למשל חברות שיווק ענקיות כמו אסם ושטראוס ותנסו לחשוב איזה מוצרי דפוס אנחנו יכולים לראות שהם משתמשים בהם. הרי חברת אסם לא תשלח לנו פליירים על במבה. כמובן שכל הרשתות הגדולות משתמשות בכל הדרכים לפרסם. גם למסטיק בזוקה יש מגנטים ולאנשים שעובדים בשטראוס שי כרטיסי ביקור.

בכל זאת אם ננסה לחשוב על מוצר דפוס שעובד ונותן נוכחות פירסומית נגיע למסקנה שרול אפים הם אחד ממוצרי הדפוס שהכי משרתים את הלקוחות הגדולים האמת. רול אפים הם מוצרים שאפשר להעמיד ברשתות שיווק ומזון ואפשר להעמיד אותם החנויות. לאחר שאנחנו נהיים מודעים לקיומם של רול אפים אנחנו מתחילים להבחין בהם בכל מקום

 שאנחנו נכנסים לחנות נעליים למשל אנחנו רואים פירסום לנעל חדשה בתוך החנות שמודפס על גבי רול אפים, וכאשר אנחנו הולכים בסופרמרקט אנחנו רואים מלא רול אפים ששיכים לחברות שונות. רול אפים הם דרך מצויינת לפרסם. מכיוון שרול אפים הם מוצרים ניידים שניתן לשים אותם בכל מקום ופשוט להעמיד אותם על הרצפה, כל החברות אפילו הגדולות ביותר משתמשות בהם בכמויות.

 רק שאנחנו רואים את ההצלחה של הגדולים באמת על ידי משרדי פירסום ויחסי ציבור שנעשים תודות לרול אפים אנחנו מבינים מדוע כדאי לנו ללכת להדפיס רול אפים בעצמנו. רול אפים הם מוצר דפוס חדש יחסית. הפטנט הפשוט של הרול אפים שבעצם מציע כרזת פירסומת עומדת לא היה פה כל הזמן. בעבר כרזות פירסומת ושלטי חוצות היו תלויים רק על גבי לוחות מודעות או קירות.

היום העולם מתקדם והצרכים משתנים וגם הצרכנים משתנים ולכן קיים צורך כל הזמן בחידושים. רול אפים הם דרך חדשה וחדשנית ולפרסם את עצמנו. באפשרותינו לפתוח דוכן ולהעמיד בו רול אפים בתחילת היום ולקפל את הדוכן בערב ולקחת אתה הרול אפים עימנו. רול אםים לא דורשים מאיתנו יותר מידי היתעסקות והם אפילו חוסכים לנו זמו רב. למרות הדרך הקלה בה הרול אפים נפתחים ונסגרים האפקטיביות שלהם לא יורדת מאפקטיביות של שלטי חוצות שתלויים בצורה קבועה. ככה זה בעולם בתי דפוס.

רול אפים יוצרים נוכחות גדולה בחדר בזכות זה שהם עומדים על הרצפה והם גדולים. עובדה שהחברות והרשתות הגדולות מדפיסות רול אפים בצור ההמונית ומסחרית. אי אפשר להתווכח עם ההצלחה של רול אפים. אם הרול אפים לא היו מצליחים החברות הגדולות לא היו מצליחות. גם כאשר אנחנו רואים בטלויזיה צילומים של חנויות אלקטרוניקה ענקיות בחו"ל שמציעות מלא חידושים אנחנו יכולים לראות רול אפים בכל מקום. אם רול אפים עובדים לכולם אין שום סיבה שפירסום על גבי רול אפים לא יעבוד עלינו ולכן כדאי לרוץ ולהדפיס רול אפים פירסומיים בבית דפוס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב