דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול באימפריה האוסטרו הונגרית 

מאת    [ 08/12/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2526 פעמים ]

כבר הייתם בפריז, בלונדון, בארצות הברית, ראיתם את האייפל, את הביג בן ואפילו ביליתם עם הילדים ביורודיסני. עכשיו הגיע הזמן לחופשה מסוג אחר, חופשה אלגנטית, יוקרתית, שתביא אתכם למקומות חדשים וחוויות מרגשות. טיול באימפריה האוסטרו הונגרית בהחלט יכול להתאים. צ'כיה, הונגריה ואוסטריה הן ללא ספק המדינות שייקחו אתכם אל חופשה חלומית, מלאת יוקרה, אמנות, תרבות והמון הנאה. תוכלו לצאת אל טיול משולב באימפריה האוסטרו הונגרית ולהזמין טיסה לפראג, טיסה לבודפשט ואף להספיק לבקר בווינה, הבירה האוסטרית - הכל בטיול אחד. או שתוכלו להזמין טיסה לכל אחת מהערים המדהימות הללו ולבלות בה חופשה קצרה או ארוכה, כאוות נפשכם.

 

טיסה לפראג ? מתאימה לכל סוג של חופשה

מאות אלפי ישראלים כבר הבינו מזמן מה יש לפראג להציע להם. טיסה לפראג הפכה בשנים האחרונות למצרך מבוקש מאוד, הן בקרב ישראלים והן בקרב תיירים מכל רחבי העולם. מדובר בעיר שמגיעים אלה כ-60 מיליון תיירים בשנה. רק הנתונים האלה עושים חשק להזמין טיסה לפראג ולגלות מה יש שם. אז קודם כל, נתחיל בדבר הכי חשוב ? המחיר. טיסה לפראג, ביחס לטיסות לערים אחרות באירופה, נחשבת לזולה מאוד. בנוסף, מדובר בעיר בה ניתן לבלות חופשה קצרה או ארוכה, סוף שבוע רומנטי או טיול משפחתי עם הילדים. טיסה לפראג מבטיחה חופשה מדהימה לכולם. פראג מציעה לנופשים בה בתי מלון יוקרתיים, אתרים עתיקים, נוף מדהים, מבנים ייחודיים, חיי לילה תוססים במיוחד, מגוון מסעדות מכל סוג שרק תרצו ועוד. אם תרצו להאריך את החופשה שלכם, תוכלו להזמין מראש טיסה לבודפשט או לוינה וליהנות מכל העולמות בחופשה אחת.

 

טיסה לבודפשט ? לאנשים מיוחדים באמת

הונגריה נחשבת לאחת המדינות היפות ביותר באימפריה האוסטרו הונגרית. אחת הערים הכי מתויירות בה היא כמובן בודפשט, אליה נוהרים מדי שנה ישראלים רבים ונהנים מחופשה ציורית ורגועה. טיסה לבודפשט הינה זולה מאוד, מה שהופך אותה לאטרקטיבית עוד יותר. טיסה לבודפשט היא מושלמת עבור חובבי האמנות והתרבות. בודפשט מציעה מגוון אתרים היסטוריים, מוזיאונים ויצירות אמנות, שגם מי שלא מבין בתחום, ללא ספק יתפעל מהן.    

כך לדוגמה, כדאי לבקר בכיכר המרכזית בעיר, בה שוכן ארמון מהמאה ה-18 ובתוכו יצירות אמנות מקוריות של אמנים מובילים. פארק הפסלים בבודפשט הוא מוזיאון הממוקם תחת כיפת השמים ובו ניתן לצפות ולהתרשם מכל הפסלים שהוצאו מרחבי העיר בשנת 1990, כאשר הפכה הונגריה לרפובליקה. העיר מציעה מגוון אתרים מרהיבים ביופיים, אליהם ניתן להיכנס ללא תשלום.

 

טיסה לוינה ? למי שאוהב יוקרה

גם אם המילה יוקרה מתקשרת לכם עם המילה יקר, אין זה אומר שזו המציאות. טיסה לוינה מוצעת במסגרת מגוון חבילות נופש, טיולים מאורגנים ודילים מיוחדים, במחירים שווים לכל כיס. אז למה יוקרה? כי טיסה לוינה תוביל אתכם לאחת מערי הבירה האלגנטיות ביותר באירופה. טיסה לוינה מבטיחה לכם חופשה שכולה הנאה, תרבות ואמנות. בית האופרה הגדול והנפלא של וינה, ארמונות, קתדרלות, כנסיות מפורסמות ומגוון מבנים היסטוריים, יהפכו את הטיול שלכם באוסטריה למיוחד במינו. בנוסף, הזמנת טיסה לוינה מבטיחה שהות בבתי מלון יוקרתיים ברמה הגבוהה ביותר, אשר ללא ספק יעניקו לכם חופשה מפנקת ומרגיעה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב