דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבדלים בין מקרר לרכב לבין מקרר משרדי-יתרונות וחסרונות 

מאת    [ 08/12/2011 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 3148 פעמים ]

הדבר הראשון אשר עולה במחשבתם של אנשים כאשר מדברים איתם על מקרר לרכב או על מקרר משרדי, זה ששניהם מקררים קטנים. אולם, מהם בעצם ההבדלים בניהם? מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? הכנו עבורכם סקירה קצרה אשר בעזרתה נלמד קצת יותר על הנושא.

מקרר לרכב – הסבר על המוצר, יתרונות וחסרונות

מקרר לרכב כשמו כן הוא – מקרר אשר נועד לשימוש ברכב, והכוונה כמובן למקרר קטן וקומפקטי אשר מונח בתוך הרכב בין אם בתא המטען או בחלק האחורי של הרכב. המקרר הוא חשמלי ומתחבר לשקע של המצית, ונטען תוך כדי הנסיעה. במקרר יש מנגנון הטענה מיוחד אשר מופעל אוטומטית גם בזמני עצירת הרכב למספר שעות.


יתרונות – מקרר לרכב מתאים במיוחד לאנשים אשר מבלים זמן רב מהיום שלהם בנסיעות בכבישים, ואינם מתפנים לעצור ולאכול, או שהם רוצים שבקבוקי שתייה קרה יהיו נגישים עבורם כל הזמן. בנסיעות ארוכות גם לא תמיד יש חנות או קיוסק בצידי הדרך, וכאשר מדובר בכבישים ארוכים במקומות מבודדים, לעיתים במשך שעות לא תהייה אפשרות לקנות משקה קר. המקרר מיועד כמובן לשימוש הנהג והנוסעים, ויכול להיות שימושי למגוון גדול של אפשרויות: החל מקירור משקאות, חלב, יין, ירקות ופירות, גבינות ומעדני חלב, שוקולד וחטיפים ועד לשמירה בקירור של אוכל בייתי.


חסרונות – מקרר לרכב נועד אך ורק לרכב ולא ניתן לעשות בו שימוש בייתי או כל שימוש אחר. בנוסף, מקרר לרכב אינו אפשרי לשימוש בכל רכב, ויש להקפיד בעת הרכישה שנפח המקרר לא יהיה יותר מהנפח הרצוי, ושהנהיגה לא תהיה מוגבלת בשל הצבתו ברכב.

מקרר משרדי – הסבר על המוצר, יתרונות וחסרונות

מקרר משרדי הוא מקרר קטן וקומפקטי כאשר יש סוגים שניתן לרכוש אותם גם עם מקפיא, והוא נועד להתקנה במקומות רבים: החל מהשימוש המסורתי במשרדים, חדרי ישיבות גדולים, בתי מלון, צימרים, קליניקות ובתי עסק קטנים, ועד לשימוש בייתי כמקרר נוסף, בחדר עבודה, חדר משחקים ובמוסך שבחצר. במקרר ניתן לשמור בקירור מוצרי מזון שונים : בקבוקי שתייה, פחיות שתייה, בקבוקי יין, מעדנים שונים וכל דבר אשר אתם רוצים לקרר או להשאיר בקירור.


יתרונות - מקרר משרדי הוא קטן וקומפקטי ולכן מתאים מאוד למקומות אשר אין בהם מקום למקרר גדול, הוא קל משקל ולכן נוח לשנע אותו מחדר לחדר, צריכת החשמל שלו קטנה ומחירו זול בהפרש משמעותי למול מקרר גדול. הנגישות אליו פשוטה ונוחה, וכל שיש לעשות כאשר רוצים משקה קר, הוא להושיט יד ולקחת..


חסרונות – מקרר משרדי הוא מקרר קטן אשר נפח האחסון בו מוגבל. מקומות בהם נדרש לאחסן בקירור מוצרים רבים לא יוכלו להסתפק בו. לא כל מקרר משרדי מכיל תא הקפאה, ולכן אם נדרש לכם אחד כזה יש לוודא בעת הקנייה.

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב