דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כוחו של כרטיס ביקור 

מאת    [ 08/12/2011 ]

מילים במאמר: 607   [ נצפה 2021 פעמים ]

כולנו מכירים את המשפט- הגודל לא קובע. אז אני אפתיע אתכם ואגיד שבמקרה הזה, הקטן הוא הגדול! או יותר נכון- כמה קטן, ככה גדול! רק 9X5 ס"מ אבל עושה את העבודה כמו מלך.

אני לא יודעת על מה אתם חושבים, אבל אני מדברת על כרטיס הביקור שלכם.

כמעט בכל פינה מחכה לנו אחד כזה, מנסה להקסים אותנו. חלקם מצליחים עם הרבה חן וכישרון, עם משפטי שיווק חלקלקים ולא יוצאים לנו מהראש להרבה זמן. חלקם, איך לומר? לא השתדלו מספיק. אז מה סוד ההצלחה של הקטנטנים האלה, אתם שואלים? אז ככה:

את זה שהם קטנים אני מניחה שלא הצלחתם לפספס עד עכשיו. התכונה הזאת, מאלצת את בעל הכרטיס המיועד כמו אותנו המעצבים, להיות ממוקדים. אין הרבה מקום. רק הפרטים הכי הכי חשובים נכנסים. מי אני? מה אני? איפה אני? ולמה אני? מי, מה ואיפה הם כמובן הפרטים האישיים (שם, מקצוע ופרטי יצירת קשר) ולמה אני, הוא החלק הגלום בכרטיס הביקור- מה שקוראים בין השורות. למה הלקוח צריך לבחור בך.

כרטיס הביקור שלך- כשמו כן הוא, משקף אותך ואת העיסוק שלך. כשאני מעצבת כרטיס ביקור חדש אני דואגת להרכיב רשימה של תכונות שצריכות להיות מועברות ללקוח (שלכם) בעיצוב. אם אני רוצה לשדר משהו חם ואישי, אשתמש אולי באיור ידני / בצבעים חמים ואבחר בפונט מתאים (ולא, זה לא חייב להיות פונט כתב יד. בטח שלא Guttman Yad Brush!). כשארצה לשדר משהו עסקי, מקצועי, ענייני, אשתדל ללכת על קו נקי וחד.

זוכרים את ההוא שלא התאמץ מספיק? יוצא לי לראות כאלה לא מעט פעמים. מבחינתי, כרטיס כזה, לא רק שלא עושה עבודה טובה, הוא עושה לבעליו נזק. הוא מכניס את הבעלים שלו לקטגוריית הלא התאמצו מספיק. לכתוב את הפרטים שלך בצורה תבניתית על חתיכת דף בגודל המתאים וזהו, זה פשוט מיותר. מי שיקבל את זה ירגיש שבעל העסק, שלא משקיע בעצמו, בטוח לא ישקיע בלקוחות שלו. באותה שניה כבר נמחקתם לו מהזיכרון. לקוחות אוהבים להרגיש מיוחדים, שמחזרים אחריהם, משקיעים בהם, מפתיעים אותם...

כשמגיע "בחור" חדש לשכונה, כולם רצים לבדוק מה הקטע שלו- מה מיוחד בו שאין אצל האחרים, ובעיקר- מה ייצא להם ממנו. את כל זה, צריך לספר כרטיס הביקור שלכם. רושם ראשוני חיובי שכזה.

כרטיסי ביקור מאויירים מביאים איתם את החן והקסם שלהם. יש בהם חדשנות ומקוריות משולבים בטאץ' אישי ועדין. הם יכולים להגיע באין סוף סגנונות ושלל צבעים ועדיין לשקף בצורה טובה מאוד את מי שעומד מאחוריהם. הם בטוח לא נכללים בקטגוריית ה-"לא התאמצו מספיק".

יש עוד 2 מרכיבים חשובים לא פחות על מנת להיכנס לרשימת ה-"צ'ארמרים" שלנו-

ראשית, כידוע, דברים טובים באים בזוגות. הרבה מאוד אנשים מעדיפים לוותר על עלויות ההדפסה בצידו השני של הכרטיס. אני חושבת שזאת טעות. אם יש לכם את האפשרות להשקיע עוד קצת ולתת פוש אחרון מכיוון חשבון הבנק שלכם, זה רצוי. כבר השקעתם, תנו ללקוח שלכם את החבילה המלאה. תקסימו אותו מכל הכיוונים. תנו לו את ההרגשה שאתם רציניים, שהכל אצלכם מכוסה ואתם יודעים מה אתם עושים ובעיקר, שלא חסכתם עליו שקל! (זה לא שאי אפשר בלי, זה פשוט עושה את ההבדל). תשימו לב איך כשאתם נותנים את הכרטיס שלכם ללקוח הדבר הראשון שהוא עושה זה להפוך אותו לצד השני- לבדוק מה יש שם. אל תאכזבו אותו. תנו לו את מה שהוא מחפש.

אם כבר דיברנו על החבילה המלאה, הדבר השני הוא בחירת הדף עליו אתם מדפיסים והיא לא פחות חשובה. יש מגוון סוגי דפים, עליהם ארחיב בפוסט אחר בהמשך, משום שזהו נושא הרבה יותר גדול וחשוב ממה שהוא נשמע. כל סוג דף נותן ערך מוסף אחר לכרטיס שלך.

בקצרה, יש דף כרומו סטנדרטי, דף נטול עץ, דף עם טקסטורה, בצבעים שונים וכו'. "רק" צריך להתאים את הדף הנכון והרי לנו כרטיס ביקור מנצח!

אז אם נסכם בקצרה את הפרטים החשובים:

קצר, קולע ועם הרבה משמעות. או בשתי מילים: חבילה מלאה!

מיכל נמצוב- מעצבת גרפית ומאיירת לעסקים קטנים ובינוניים. מתמחה בפיתוח שפה חזותית ייחודית, רעננה וזכירה לעסקים קטנים ובינוניים, במטרה ליצור בידול מהמתחרים. עובדת בשילוב טכניקות ייחודיות ומקוריות של עיצוב גרפי ואיור.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב