דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב פנים והקשר הישיר לריגוש, רומנטיקה ולזוגיות שלכם?!. 

מאת    [ 08/12/2011 ]

מילים במאמר: 710   [ נצפה 2247 פעמים ]

עיצוב פנים והקשר הישיר לריגוש, רומנטיקה ולזוגיות שלכם?!.

אתם גרים בבית חלומותיכם, מגדלים את  הילדים ומנהלים שגרת חיים: עבודה, הסעות, לימודים, חוגים, כביסה...שכחנו משהו? אה כן, זוגיות. יש גם דבר כזה או לפחות פעם היה והיום אתם בעיקר תוהים לאן היא נעלמה ומי זה בעצם האיש /ה הזה/ הזו שחולק/ת איתכם את הבית?.

אז תתפלאו, גם הבית שלכם, מעוז השיגרה והמשפחתיות, יכול להוות מקום מצויין לשדרוג הקשר הזוגי והאינטימי. אם תקדישו לכך חשיבה מוקדמת ותכנון, תוכלו להנות מהרבה מאוד רגעי זוגיות קסומים, ואפילו לא תצטרכו להזמין בייביסיטר. 

נתחיל כמובן בחדר השינה

כשהילדים קטנים, נוח שחדרם קרוב אליכם. ככל שהם גדלים, המרחק בין חדרם לחדר ההורים הוא המפתח למערכת חיים טובה יותר בבית. לכן, בתכנון בית חלומותיכם, חישבו גם העתיד ועל היום בו תרצו לקבל את פרטיותכם בחזרה. 

חדרי השינה נקראים היום "סוויטות הורים" והם כוללים גם איזור ארונות וחדר רחצה. כדאי ורצוי שאיזור הארונות, ההלבשה וחדר הרחצה יהיו במתחם אחד, קרוב לכניסה, ואילו חדר השינה עצמו – פנימה יותר. כך יתקבל איזור שינה שקט ואינטימי.

צבעים – לכל צבע ישנו תדר המשפיע באופן לא מודע על המח. לחדר השינה השתמשו בצבעים חושניים כמו למשל הצבע האדום. להגברת החושניות בחדר הוסיפו תאורה שניתן לעמעם, בדים רכים ונשפכים, תמונות אווירה וכורסא קטנה אם המקום מאפשר.

אחסון – תכננו מספיק ארונות איחסון והקפידו לשמור על החדר מסודר. בגדים "חצי משומשים", עיתונים, דברי דואר ושאר "בלאגנים" -  השאירו מחוץ לחדר, או הסתירו במקומות אחסון סגורים.

חדר השינה שלכם הוא מעוז הזוגיות הפרטי שלכם. השקיעו בתכנון חדר נעים והרמוני והקפידו לשמור עליו נקי ומסודר כדי שיהיה נעים לכם לחדש בו את הרומנטיקה מדי יום ביומו.

 

המקלחת - מים טובים לזוגיות זורמת

כדי שתוכלו באמת להנות ממקלחת זוגית תכננו מראש מקלחת מרווחת. 90/140 ס"מ הוא גודל מינימלי לשני אנשים, ושתי מערכות של נקודות מים.

דאגו לפריטים הקטנים שיעשו לכם נוח ונעים: מקום מובנה להנחת תכשירי הרחצה, ראש טוש גדול ונעים לתחושת רוגע ונינוחות ושיבוץ אריחי מראה למי שאוהב.

בחדר הרחצה עצמו השתדלו למקם שני כיורים  - לכל אחד מכם כיור. הקפידו על מקום אחסון מסודר לקבלת תחושת המרחב והנוחות. הכינו מקום מובנה להנחת נרות ופריטי אווירה רומנטיים אחרים. לקבלת אווירת ספא  הוסיפו לחדר ספסל ישיבה מעץ ורפדו אותו בכרית נעימה.

לשדרוג האווירה מקמו בחדר המקלחת רמקולים בהן תתנגן מוסיקה ששניכם אוהבים.

המרחב הציבורי (לא לפני הילדים...)

עוד מקום בו תוכלו לבלות כזוג הוא המרחב הציבורי בבית – הסלון, פינת משפחה או פינות הקריאה והישיבה.

האם יש לכם מקום בו ניתן לשבת מחובקים יחדיו או שכל הכורסאות שלכם בודדות ואינן מזמינות קרבה?

מיצאו באיזור הציבורי, לפחות מקום אחד, בו תוכלו להתכרבל יחד בסיומו של יום אחרי שהילדים הלכו לישון....דאגו מראש שיהיו שם שמיכות נעימות, תאורה מעומעמת וכל מה שיעזור לכם להפוך את המקום בקלות לקן רך וחמים.

המטבח – חושניות בדרך האוכל

מקום אחר בבית, בו החושניות יכולה לפרוץ הוא כמובן ה......מטבח. אם שניכם בשלנים, דאגו לארגן שתי עמדות עבודה (לרוב הכיור יחצוץ בין שתיהן) בהן תוכלו לעבוד זה לצד זו ולא זה על עצביה של זו... אם כל אחד מכם מתמחה בנישה משלו (למשל הוא מלך הבשרים ואת אלופת האפייה) התחשבו בכך הן בתכנון עמדות ה"שלו" וה"שלה" והן בארגון האחסון. תוכלו להפתיע את בן / בת הזוג במנחות קטנות או בפתקים באיזור שלו / שלה.

במידה ורק אחד מבני הזוג מבשל, השני הוא בוודאי טועם מעולה... סדרו את המטבח כך שהמבשל יפנה אל מקום הישיבה, וכך בעת הבישול תוכלו להעביר את הזמן בנעימים עם כוס יין ושיחת פנים אל פנים. 

קצת טבע - בחצר ובמרפסת

אם אתם בעלי גינה או מרפסת, תוכלו להכניס מעט טבע לבילוי המשותף הביתי שלכם. כל מה שצריך הוא מקום נוח להשתרעות, שיהיה מוסתר / לא מוסתר על ידי הצמחיה, תאורה מעומעמת, ריחות פריחה ורמקולים בקרבת מקום. פטריית חימום ומשקה חם יעזרו לכם לשמר את הרומנטיקה גם בימים הקרירים יותר.

לסיכום, באורח החיים המודרני, בו הזמן הוא משאב שתמיד חסר, השקעה בזוגיות היא תמיד משתלמת. עם קצת תכנון ותשומת לב לפרטים תוכלו ליצור לעצמכם פינות אינטימיות ומזמינות בהן תוכלו, (קצת לפני שהילדים התעוררו או אחרי שהלכו כבר לישון), לשוחח אחד עם השני, לחזר זה אחרי זה ולשמר את הרומנטיקה והאינטימיות שהיתה ביניכם פעם.

 

לעצות מועילות נוספות, לשאלות או תהיות, ואף לפרגן, אתם מוזמנים ליצור קשר.

 

 

יפעת אנג'ל, מעצבת פנים מגניפיק עיצוב פנים ן הום סטיילינג ן הום סטייג'ינג ן שיפוצי נכסים ן עיצוב עסקים 050-2322035 www.magnific.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב