דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יושב במרפסת ומפנטז על בית עם גינה. 

מאת    [ 08/12/2011 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 3525 פעמים ]

זה לא סוד שמחיר הדירות בישראל הוא מבין הגבוהים בעולם. רובנו חולמים על בית פרטי עם גינה. לחזור מיום עבודה מפרך, לפתוח את הוויטרינה לשבת בגינה עם כוס קפה. קצת שקט ושלווה. אז אם עוד לא זכיתם בלוטו ובמקום בית פרטי רכשתם דירת גג או דירה עם מרפסת שמש, אפשר להגשים חצי חלום. שימו לב איך אפשר לשדרג את הגג עם דשא סינטטי.

מה שלא עושה הטבע עושה הצבע

ידעתם שצבע ירוק משרה אווירה של רוגע ושלווה. אתם  יכולים להגיע הביתה  אחרי יום עבודה ולהרגיש אווירה שונה. איך? דשא סינטטי. יש לך מרפסת שמש, דירת גג או פנטהאוז. דמיינו איזה בית יפה יכול להיות לכם. דמיין את הגג שלך- פרגולה גדולה, ברכה לילדים וכל הטוב הזה לא מונח על גבי בלטות, אלא על גבי דשא שנראה ממש אמיתי, איזה תחושה מדהימה. אל תחכה למוכר הארטיקים, אתה בבית להזכיר לך.

איך זה עובד?

פשוט וקל, דשא סינטטי בניגוד לאחיו (הדשא המקורי), מותקן על מרפסת או על גג באמצעות הדבקה ישירה למשטח. זו לא תורה מסיני, עליכם לבדוק שקיימים במקום בו אתם רוצים להניח את הדשא פתח ניקוז למי גשמים וריצפה בשיפוע מתאים (רוב הגגות והמרפסות בנויות בצורה זו). קונים פיסות דשא (קיימים כמה סוגים) חותכים אותם בעזרת סכין חד לגודל המתאים ומדביקים עם דבק מיוחד עבור דשא סינטטי. אם אתם לא רוצים לעשות את זה לבד, אפשר להיעזר באיש מקצוע.

תחזוקת הדשא?

שאלה יהיו הצרות שלכם. דשא סינטטי לא זקוק לתחזוקה, לא צריך להשקות אותו, לגזום אותו, רק מידי כמה זמן צריך לנקות על- ידי מפוח, מטאטא, או מברשת ולהעביר עליו מעט מים (כדי לנקות אבק מהסיבים) הוא אינו תלוי באקלים הארץ, חום קיצוני או קור לא הורסים את סיביו, הוא לא משנה את צבעו והוא מחזיק למשך שנים רבות.

מי גשמים ברכה לדשא

דשא סינטטי ביכולתו לנקז את מי הגשמים במהירות מעל 50 ליטר לדקה בכל מטר מרובע. פתחי הניקוז מאפשרים למי הגשמים למצוא את הדרך המהירה אל הטבע (האדמה). שמדובר בדשא על גבי משטחי בטון או קרמיקה המים מתנקזים אל המרזבים. בדיוק כמו שהיה לפני שהנחתם את הדשא. רק שקיבלתם שטיפה חינם. 

שטיח ירוק

סיביו של הדשא כה נעימים, ועמידים בפני שחיקה ודריכות מרובות, הם מתאימים למשטחים רבים כמו פינת אירוח, פינת ישיבה, מגרש משחקים לילדים. הדשא לא נהרס במים, אפשר להתקין אותו מסביב לבריכה או ג'קוזי. הבית יהיה הרבה יותר שלו, ירוק זה צבע היוצר אווירה, הבעיה העיקרית  בהתקנת דשא סינטטי בבית, זה שלא תירצו לצאת ותצטרכו לארח הרבה יותר. אתם מוכנים לזה. 

 

דשא סינטטי דשא דשא לגינה הכי מוצלחת!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב