דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי אנגלית מאוחרים 

מאת    [ 07/12/2011 ]

מילים במאמר: 307   [ נצפה 1959 פעמים ]

מרבית האוכלוסייה מסיימת את לימודי האנגלית שלה מייד אחרי הלמידה לבגרות באנגלית או לפרק האנגלית של הפסיכומטרי. לימודי אנגלית מאוחרים יותר מגיעים רק במידה ויש דרישה להשלמת קורסים עבור האוניברסיטה, המכללה או לצורך עבודה.

המשותף לכל הקורסים הללו הוא העובדה שהם עוסקים באוצר מילים, הנבת הנקרא, זמנים וכתיבה נכונה. הם מתייחסים לשפת האנגלית ולא לתוכן שלה. לבוחנים אין באמת רצון לדעת האם הסיפור שקראת מעשיר אותך, הם רק רוצים לדעת שהבנת אותו.

עבור אלו שאוהבים את השפה האנגלית הלימודים אשר מתייחסים בעיקר לדקדוק אינם מספקים ומשאירים אותם חסרי עומק בקשר לשפה. שכן, האנגלית היא שפה עשירה ביותר במילים וביטויים והיא מתחדשת בכל רגע.

הלימודים בתואר ראשון לשפה וספרות אנגלית כוללים כמובן גם דקדוק, אבל הרבה מעבר לכך. קורסים רבים בתואר עוסקים בהיבט ההיסטורי של השפה האנגלית ובהתפתחות שלה, בהיבטים תרבותיים של אנגלייה והתפתחותה בקולנוע, באומנות ובספרות. במסגרת הקורסים יש ניתוח טקסטים וחקר של השיח המתקיים. מחזות פופולאריים אשר נלמדים במהלך התואר נכתבו על ידי וויליאם שייקספיר ואחרים.

מובן שהלימודים אינם יכולים להתעלם מהעובדה שהאנגלית, היום יותר מתמיד, הפכה לחלק בלתי נפרד מהשיח היום יומי שלנו אם בחדשות, בידור, עסקים, מאמרים אקדמיים ואפילו הקניות או אתרי המידע באינטרנט. לפיכך, חלק מתוכניות הלימוד מקדישות מספר קורסים בהם עוסקים ברכישת האנגלית כשפה, בדרכי הוראה וכן מתמקדות באופי השונה של השפה בכל מדיה, דוגמת אנגלית עסקית.

הסטודנטים הלומדים תואר ראשון באנגלית מוצאים את עצמם מאוחר יותר קודם כל עם רמת אנגלית גבוהה ביותר עד רמת שפת אם ועם היכולת להשתמש באנגלית שרכשו אם באופן עסקי (כמתווכים בעסקים, מידענים המוצאים מידע רלוונטי באינטרנט, מתורגמנים וכדומה) ואם על ידי הוראה של האנגלית בבית ספר ומוסדות חינוכיים אחרים.

מובן שהם גם ממשיכים ליהנות מהיכולת לקרוא את הספרות הקלאסית בשפת המקור, להבין כל משפט בספר או בסרט ללא תרגום, לדבר בחופשיות בחו"ל בידיעה שהם לא עושים לעצמם פדיחות וכן להבין את הניואנסים הספציפיים לשפה, אותם אנשים שאין זו שפת האם שלהם אינם מבינים.

תואר ראשון - אתר לימודים מקיף ומפורט המקנה מידע על מסלולי תואר ראשון במוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר ייעוץ לימודי ברמה גבוהה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב