דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ירוק זה הצבע. על תוספת בניה קלה וידידותית לסביבה 

מאת    [ 07/12/2011 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 1604 פעמים ]

בעולם בו כולם נרתמים לשמירה על איכות הסביבה באמצעות מחזור, צמצום עקבות וחסכון באנרגיה, גם בניה קלה נכנסת לתמונה. עוד על היתרונות הרבים של תוספת בניה באמצעות בניה קלה, בכתבה הבאה.

תהליך של בניה, כבר זמן רב אינו שייך רק לקבלנים או אנשי מקצוע. בימינו רבים אלה ששואפים להרחיב את הבית, דרך: בניית חדר, סגירת מרפסת, הוספת גגות אלומיניום, ועוד אלמנטים של תוספת בניה באמצעות בניה קלה, כגון: כיתות לימוד, מבנים לתעשייה אולמות וכדומה.

שיטת בניה קלה, בעזרתה נבנית תוספת בניה, היא אופציה מעולה לכל הרוצים לשדרג ולהרחיב את המשרד, הבית או העסק. הבניה נעשית במינימום מאמץ, ומתן שקט נפשי לכם לשכנים וכמובן לסביבה. אז מה הופך אותה לכה מבוקשת על ידי בעלי עסקים, אנשים פרטיים ותעשיינים? להלן מספר סיבות:

הקסם של בניה קלה

להבדיל מבניה קלאסית העושה שימוש בחול ובטון, בנייה קלה עושה שימוש בלוחות מוכנים מחומרים שונים, ביניהם: עץ, גבס, ברזל ואלומיניום, הניתנים להרכבה מהירה ופשוטה בבית. במקרים של תוספת בניה למגורי בני אדם, נהוג להשתמש באלומיניום המגיע בצורת פנל מבודד המכיל חומר בשם פוליסטירן - דופן המבודד בצורה יוצאת דופן.

בניה קלה ידועה כשיטה המוצלחת ביותר לתוספת בניה בבית .זאת משום, שהיא נותנת מגוון יתרונות ופתרונות הקשורים לפנל מבודד, המתאימים לבית הפרטי לעסקים ולמבני תעשייה.

רמת גימור גבוהה המשולבת עם בניה מהירה

תהליכי ההרכבה, הייצור והתכנון של תוספת הבניה הם קצרים מאד. ניתן לתכנן תוספת חדר מרמת התכנון הייצור וההרכבה - תוך מספר מועט של ימים. ההתקנה אורכת 24  שעות וזאת ללא פועלי בניין, לכלוך ושגרת יום מעיקה.

בכל הקשור לרמת הגימור: ניתן לבנות כל תוספת בניה באמצעות בניה קלה, ברמת גימור גבוהה במיוחד, המתאימה לסגנון העיצוב של הבית. מיקום הדלת, החלונות, סגנון גימור הקירות והפרופילים – כולם ניתנים להתאמה. יתרה מכך – תהליך היצור של בניה קלה נחשב מדויק ביותר וניתן לתכנן את חלל החדר עד רמת המילימטר. פעולה שאינה אפשרית בבניה קלאסית.

בניה קלה ובניה ירוקה – מהו הקשר?

הבנייה המתועשת נחשבת לחסכונית ולאקולוגית ביותר כיום. זאת משום שקיימת רמת ניקיון וצמצום פסולת באתר הבניה ומחוצה לו. שנית, החיסכון באנרגיה לחימום וקירור גדול, מפני שהבנייה עושה שימוש בפנל מבודד פוליסטירן שהוא בעל רמת בידוד גבוהה ביותר.

מה אפשר לבנות בעזרת בנייה קלה?

בנייה קלה מאפשרת בניה קלה ומהירה של כל תוספת בניה לבית: בנית חדר נוסף, בניית חדר שמש, סגירת מרפסת לחורף ועוד. יתרה מכך, הפיתוחים האחרונים בתחום מאפשרים היום בניה איתנה העומדת בתקנים מחמירים ביותר של בטיחות. בצורה כזו ניתן לבנות קומות שלמות ולהציב גגות אלומיניום על כל בית בישראל כמעט.   

בניה קלה טובה מאד לבעלי עסקים הרוצים לסגור את שטח העסק לחורף, להוסיף פרגולות אלומיניום, להרחיב שטחי העסק ועוד. עם בניה קלה ניתן לבנות חללים ומחסנים לאחסון סחורה, משרדי מכירות לקבלנים כיתות לימוד, מבני תעשיה ואולמות מכירה.

אז לפני שתיגשו לבנות תוספת בניה בדרך הישנה – בדקו מה יש לבניה קלה חדשה להציע לכם. אנו בטוחים שלא תתאכזבו.

רוני מאירי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב