דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת שרתי מחשב- במה מדובר? 

מאת    [ 06/12/2011 ]

מילים במאמר: 306   [ נצפה 2114 פעמים ]

מחירי שרתים איכותיים אינם זולים. שרת הוא למעשה מחשב אישי רב עוצמה, אשר החומרה שלו ומערכת ההפעלה המותקנת עליו עולים סכום כסף לא מבוטל. בעלי עסקים רבים זקוקים לשרתים בבית העסק שלהם, אך ידם אינם משגת לרכוש שרתים כאלו. אחד הפתרונות המקובלים לבתי עסק הנמצאים במצב כזה, הוא שכירת שרתים מחברה חיצונית.

חברה חיצונית להשכרת שרתים תשכיר לעסק שרת אחד או יותר, בהתאם לצרכיו. נציגי החברה יגיעו אל הלקוח, ישמעו על צרכיו ועל תקציבו ויתאימו לו שרת מתאים. השרת יאוחסן בחוות שרתים, היינו- מקום מיוחד בו נמצא השרת תחת השגחה מתמדת של אנשי מקצוע 24 שעות ביממה. בחוות השרתים ישנם תנאי חום ולחות מבוקרים על ידי מחשב וגם אספקת הזרם החשמלי קבועה ורציפה. החברה המשכירה שרתים תדאג ליידע את הלקוח בטלפון או ב-SMS בכל בעיה או תקלה בשרת ואף תפעל בעצמה לתיקונה המיידי. במקרים רבים, יוכל הלקוח להשתלט מרחוק על השרת המושכר כדי לשנות בו מאפיינים והגדרות שונות. ההשתלטות מרחוק מבוצעת באמצעות תוכנה מיוחדת.

התקשרות עם חברה להשכרת שרתים הנה פתרון כלכלי מעולה לבית עסק קטן, החפץ להפעיל תשתית של שרתים ללא צורך בכניסה למחויבות כספית גדולה. כדי לבחור חברה אמינה להשכרת שרתים לבתי עסק כדאי להצטייד בהמלצות של בעלי עסקים שנעזרים בשירותים אלו. כדאי גם לבצע חיפוש באינטרנט ולהשוות בין כמה חברות. יש לדעת, שמחירי השכרת השרתים עשויים להשתנות מחברה לחברה. שרת חזק ומתקדם המושכר מחברה בעלת מוניטין לא יהיה זול. עם זאת, ההוצאה היא כמובן קטנה בהרבה מעלות רכישת השרת ומערכת ההפעלה שלו. הוצאה כזו עשויה להסתכם באלפי דולרים לכל שרת.

חברות רבות המשכירות שרתים עבור לקוחותיהם מעסיקות בוגרי קורס MCITP של מיקרוסופט. אנשים אלו עברו הכשרה מקצועית בניהול תשתיות ארגוניות, קרי- שרתים ארגוניים. בוגרי קורס MCITP למדו להקים, לנהל, לתחזק ולפתור תקלות בשרתים ארגוניים מכל הסוגים: שרתי דואר, שרתי אינטרנט, שרתי גיבוי נתונים ועוד. בסיום קורס MCITP ניגשים התלמידים לבחינות ההסמכה של מיקרוסופט וכאשר הם עוברים אותן בהצלחה, מוענקת להם תעודת ההסמכה היוקרתית.

המרכז הישראלי לטכנולוגיה ותקשורת IITC מציעה מגוון קורסים טכנולוגיים המעניקים תעודות הסמכה, כגון קורס טכנאי מחשבים, קורס CCNA ועוד. פנו אלינו עוד היום לייעוץ והכוונה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב