דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המוצרים המודפסים ביותר בעולם בבית דפוס. 

מאת    [ 06/12/2011 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2524 פעמים ]

 

אם תנסו לחשוב רגע מהם המוצרים שמודפסים בכמויות הגדולות שביותר בעולם לדעתי תגיעו למסקנה שאריזות של מוצרי צריכה הם המוצרים שמדפיסים הכי הרבה בבית דפוס.  ישנם מוצרים שנמכרים שכמויות אסטרונומיות ולכן בית דפוס שמדפיס את האריזות שלהמוצרים הללו צריך לעבוד מסביב לשעון על מנת לעמוד בכמויות ההדפסות שמוצרים הללו דורשים. קיימים מוצרים שהאריזות שלהם לא מודפסות רק בבית דפוס אחד. מוצרים שנשלחים מעבר לים לעיתים עוברים הדפסה בארצות שונות.

 בית דפוס דיגיטלי מאשר לחברות בינלאומיות להישתמש בקובצי מחשב בבתי דפוס שונים בעולם ולקבל תוצאות זהות לחלוטין. חברה בינלאומית לא צריכה להדפיס אריזות בבית דפוס אחד אלא היא יכולה לשלוח את המוצר עצמו מעבר לים ללא אריזה ולדאוג שבית דפוס במדינת היעד ידפיס אריזות למוצר. ככה חברות בינלאומיות מוזילות עלויות בשליחה ובהדפסה בבית דפוס. לעיתים חברות ענק מדפיסות אריזות בבית דפוס שבכלל לא נמצא שיבשת שהם נמצאות בה.

 חברות כאלו הן חברות שמצאו בית דפוס שיכול להדפיס עבורם אריזות במחיר מצחיק ולכן הן בוחרות להדפיס אריזות למוצרים בישראל למשל למרות שהחברה נמצאת במקור בארצות הברית. על מנת לעמוד את המוצרים שמודפסים הכי הרבה בבית דפוס עלינו פשוט לחשוב על מוצרים שהם מאוד נמכרים ברב המדינות בעולם

קופסאות סיגריות- קופסאות של סיגריות הן אחד מהמוצרים שמודפסים בכמות הכי גדולה שיש בבית דפוס. אם תנסו לחשוב רגע על כמות הסיגריות שאנשים מעשנים בכל העולם ובכלל על תעשיית הטבק שמגלגלת מליונים תבינו שבית דפוס שמדפיס קופסאות סיגריות עובד קשה מאוד. בית דפוס שמדפיס קופסאות של סיגריות מדפיס מוצר שהוא בינלאומי ונקנה בכמויות ענק. בית דפוס שמדפיס קופסאות של סיגריות לא זקוק לאף לקוח אחר מלבד חברה אחת של סיגריות שמדפיסה אצלו.

כמויות ההדפסה בבית דפוס של הקופסאות הללו מספיקות כדי להחזיק יותר מבית דפוס אחד. לכן בית דפוס שחתם חוזה עם אחד מחברות הסיגריות הוא בית דפוס רווחי מאוד שמגלגל מליונים על עבודות של הדפסה של המוצר הכי מפוקפק בעולם. למשל חברות ייעוץ עסקי.

תויות של קוקה קולה- לחברת קוקה קולה יש בית דפוס משלה שמדפיס עבורה את כל התויות למשקאות שהוא מוכרת. בית דפוס שעוסד עם קוקה קולה מדפיס תיות לקינלי, פאנטה, ספרייט ודיאט קולה. כל המשקאות הללו הם משקאות שנמכרים בכמויות ענקיות ברחבי העולם ולכן בית דפוס שמדפיס את התויות שלהם עובד קשה. קוקוה קולה היא דוגמא טובה לחברה שלא מדפיסה תויות במקום אחר.

בית דפוס בישראל ידפיס תויות בעברית, ובית דפוס במדינה אחרת ידפיס תויות בשפה אחרת. גם המוצר של קוקה קולה מיוצר במקומות שונים בעולם בדיוק כמו בית דפוס שמדפיס תויות למוצר. בית דפוס שעובד עם חברת קולה מדפיס גם מוצרי פירסום ויחצי ציבור בכמויות ענקיות שמשרתות את החברה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב