דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך זה לשבת ולחכות בבית דפוס 

מאת    [ 06/12/2011 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 2600 פעמים ]

 

יצא לכם פעם לשבת ולחכות בבית דפוס? בדרך כלל שאנחנו מגיעים לבית דפוס לקחת סחורה שהזמנו יצא לנו לשבת בצד ולחכות לסחורה שלנו. כאשר אנחנו יושבים בצד בבית דפוס ומחכים לסחורה שלנו אנחנו יכולים להיות במקום של הצופים מהצד ולבחון את ההתנהלות של כל העובדים בבית דפוס.

 בית דפוס מתרחשים כל רגע נתון המון דברים דברים. קיימים אנשים בבית דפוס שבאו על מנת לעצב את המוצרים שהם מזמינים עם המעצבים גרפים. האנשים האילו שיושבים בבית דפוס בדרך כלל מרוכזים במסכים של המחשב ומנסים להסביר למעצב גרפי מה הם רוצים ולאן הם שואפים להגיע. מעבר לכך קיימים כל השליחים שנכנסים ויוצאים מהבית דפוס.

שליחים הם ציבור מאוד דינמי בבית דפוס שיוצר תנועה רבה בדלת של אנשים שנכנסים ויוצאים. השליחים לוקחים את מוצרי הדפוס למקום אליו הם צריכים להגיע. כל לקוח שמזמין סחורה בבית דפוס יכול לקבל משלוח של הסחורה עד הבית. במקרה הזה שליח יחכה שמוצרי הדפוס שלנו יהיו מוכנים ויצא לדרך על מנת להביא לנו אותם. כמובן שהמחיר של המשלוח נכנס לתוך המחיר אותו אנחנו משלמים לבית דפוס. כמו מגנטים.

 במידה ואנחנו רוצים לחסוך כמה שקלים באפשרותינו לוותר על המשלוח ולהגיע בעצמנו לבית דפוס לקחת את הסחורה. אנשים שבאו לקחת סחורה הם עוד אנשים שרואים בבית דפוס כאשר אנחנו יושבים בבית דפוס ומסתכלים מסביבנו. אנשים שבאים לקחת סחורה בדרך כלל נכנסים ונותנים מספר הזמנה ואוספים את הפליירים או את המגנטים או את הכרטיסי ביקור אותם הם באו לאסוף. אנשים שבאים לקחת סחורה מבית דפוס הם נראים האנשים הלחוצים ביותר.

 כאשר אני יושב בצד וצופה על ההתנהלות בבית דפוס אני שומע צעקות של לקוחות שבאו לקחת סחורה והם מגלים שהסחורה שלהם בכלל לא מוכנה. הלקוחות הללו שמגיעים לבית דפוס לעיתים גורמים לבית דפוס להפסיד לקוחות שבאו להזמין. כאשר לקוחות בבית דפוס רואים מסביבם לקוחות  שהם אינם מרוצים הם מקבלים את הרושם שאי אפשר לסמוך על הבית דפוס שהם נמצאים בו ורב הסיכויים שבא להם ללכת.

 במקרה כזה בית דפוס מקבל פירסום שלילי מלקוחות. לכן חשוב מאוד שכל בית דפוס יוציא את הלקוחות שלו מרוצים ושבעי רצון מהשירות של הבית דפוס. הדרך הטובה ביותר של בית דפוס לפרסם את עצמו הוא לדאוג לפירסום חיובי שעובר מפה לאוזן והכל מתחיל בלקוחות שלנו. הדבר האחרון שראיתי כאשר ישבתי וחיכיתי בבית דפוס זה את מנהל הבית דפוס הולך עצבני ממקום למקום ורוטן. זאת הסיבה לפנות לקבל ייעוץ עסקי מעולה בתחום הדפוס.

לא קל לנהל בית דפוס ולמנהל בית דפוס יש המון לחץ. תחשבו זה לא קל לנהל מכונות הדפסה, דפסים ,לקוחות, גרפיקאים ,אנשי מכירות, מזכירות ועוד ועוד צוות ששיך לבית דפוס ומרכיב אותו. מנהל בית דפוס הוא תפקיד שצריך ללמוד לעשות אותו טוב. מכל האנשים שראיתי כאשר ישבתי בצד מנהל בית דפוס היה נראה לי הדמות הכי עייפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב