דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לשווק את הקופון שלך באתר של שוברים? 

מאת    [ 05/12/2011 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2162 פעמים ]

 

 

אם אתה עסק של אדם אחד,

בטח כבר חשבת לפרסם שובר של השירות אותו אתה נותן.

 

החוקים כאן מאוד ברורים:

אתה נותן מוצר ב-50% הנחה לגולשים שלנו.

בתמורה, אתה זוכה לחשיפה רחבה של 300.000 גולשים ביום.

 ואנחנו ניקח ממך עוד כמה אחוזים, על כל שובר.

 

 


    • אתה חייב להתכונן נפשית למבול הטלפונים.

אז תציין בשובר את שעות ההיענות קביעת תורים  בטלפון .
תציין את שעות קבלת הקהל של העסק שלך.

 2. מכיוון שהחשיפה היא לקהל רחב, על השובר, לפלח עבורך את השוק.

כדאי לבדוק עם חברות השוברים, האם ניתן לציין בשובר שהוא מיועד ל"תושבי המרכז בלבד"?

זה בוודאי נכון למצב שבו אתה מקבל אנשים ביום ושעה אישיים.

אם אתה כבר מקדיש מזמנך ללקוח, לפחות שיהיה קרוב אלייך גיאוגרפית. שיוכל לחזור.

 3. אם נתת משהו ב-50%, תתכונן לזה שאנשים ירצו לחזור. אבל אך ורק באותו המחיר!

תחליט אם עצמך מראש האם זה אפשרי מבחינתך ובאיזו צורה.

לדוגמא: תוכל לחזור אליי במחיר השובר אם תרכוש עכשיו 10 פגישות.

<דד-ליין. שיטת המאפיה על פי רוזין> וההצעה שלי תקפה לשבוע.

 

 4. להגביל את כמות השוברים שאדם אחד יכול לרכוש, ל-1:

אם אתה משווק הצגה סדנא ביום ושעה מסוימים, העסק שלך ייחשף ליותר אנשים, שירצו ללכת ביחד להצגה, אבל יצטרכו להוריד כל אחד מהם שובר לעצמו.

לעומת מצב בו מישהו יכול להוריד 4 שוברים ולהזמין את כל המשפחה להצגה בחצי חינם..

 
5. למכור רק מוצר אחד ועדיף חלקי.

דוגמא: מסעדה, שמוכרת בשובר מנה אחת. רק פסטה עם עגבניות. שמנת מעל? זו תוספת. כוס יין? גם כן תוספת. לחשבון של הלקוח.

6. שמעתי על שובר של מועדון כושר, שמאפשר לך לרכוש שובר של חודש חוגים בחצי מחיר, בתנאי שלא היית לקוחה שלהם לפני כן.

זה מונע שבשובר הבא של חצי חינם תיקני אצלם שוב את אותו הדיל.

 

מסקנות:

זו הפקת הלקחים שלי והיא פרטית לגמרי.

 

אני עוסקת בטיפול ברפואה אינטגרטיבית

קידום עסקי לעסקים רוחניים.

 

 

פרסמתי שובר של עיסוי. הלחם והחמאה של הטיפולים. 50 דקות ב-99 ש"ח.

המחיר האורגינלי שלי: 50 דקות ב-200 ש"ח.

 

ב- 3 ימים, הורידו 67 שוברים כאלו.

 

רוב האנשים שהתקשרו אלי, "חרשו" על האתר שלי.

וזה היה נעים לשמוע :)

 

חלקם באו לטיפול כי רצו לקנות ממני מוצר טיפוח שהם ראו באתר הבית.

כמו פילינג, למשל.

 

צריך לזכור שבין האנשים שמתקשרים אליכם, יהיו כאלו שירצו דברים שאתם לא עושים.

או בשעות שאתם לא עובדים.

ושתהיה המון תנועה של שיחות נכנסות.

זה מתיש וצריך להתכונן מבחינת שעות שינה ותזונה מתאימה.

 

אני מאחלת לך בהצלחה ביצירת השובר המהמם שלך!

סיון

 

‏05/06/2011

 

 

 

 

סיון סניור, מורה ליוגה ולפילאטיס ומטפלת ברפואה אינטגרטיבית.
יועצת שיווקית לבעלי עסקים ביתיים בתחום הרפואה המשלימה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב