דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלת דירה בתל אביב - מה חשוב לדעת 

מאת    [ 05/12/2011 ]

מילים במאמר: 635   [ נצפה 1869 פעמים ]

הובלות בתל אביב

 

עוברים דירה בתל אביב? מחפשים חברת הובלות? עם מחסור בדירות מחד, ושכר דירה שמרקיע שחקים, מאידך, תל אביב היא עיר ללא הפסקה גם בתחום מעברי דירה. סטודנטים, רווקים ומשפחות צעירות מנסים למצוא את מקומם בעיר הגדולה ואת הדרך לצלוח את המעבר בשלום.

 

הנה כמה טיפים מועילים בחיפוש אחרי חברת ההובלות המתאימה ביותר עבורכם:

  1. בחירת חברת הובלות: ערוצי המידע העומדים בפניכם הם רבים מתמיד. בתל אביב פועלות מאות חברות בגדלים שונים, המתמחות במעברי דירות או משרדים, בעלי צי רכבים מגוון, שירותים מיוחדים (מנוף, אריזה ופירוק ועוד).

-          הגודל כן קובע: העריכו את כמות התכולה אותה תרצו להעביר והתחילו לחפש חברה מתאימה. סינון ראשוני של חברות יכול להיות אם יש או אין לחברה מנוף, אם יש לה משאיות גדולות או רק משאיות קטנות וכו'.

-          חפשו המלצות: תחקרו חברים, קולגות, פורומים באינטרנט ועוד. אם כבר יצרתם קשר עם חברה זו או אחרת, בקשו שמות של ממליצים ושוחחו אתם. שאלו אותם על עמידה בזמנים, רגישות בהעברת מטען שביר, מחירים ועוד. אם לחברת הובלה יש אתר גלשו והתרשמו בעצמכם. אולי שם תמצאו רשימת ממליצים וגם מושג ממשי אודות החברה, ניסיונה ומדיניותה. יש המון חברות הובלה בתל אביב וקל מאוד ליפול בפח.

  1. "העונות הבוערות" ו"הימים החמים": הקיץ היא תקופה פופולרית לעבור דירה. משפחות וסטודנטים מנצלים את החופשה מלימודים כדי לעבור דירה ולהתחיל את השנה בגן או בי"ס חדשים. ימים מבוקשים נוספים הם בתחילת ובסוף חודש, שכן אנשים רבים מעדיפים להתחיל חוזה שכירות בתחילת החודש. חברות ההובלה יודעות את זה ומן הסתם מקפיצות את מחיריהן בעיתוי זה. בנוסף, העומס בתקופות הללו הוא רב והדבר עלול לבוא לידי ביטוי באיחורים. לכן, כשאתם מחפשים חברת הובלה בתל אביב בחודשי הקיץ או בימי סוף/תחילת החודש, הקפידו לערוך סקר מחירים מפורט וסכמו מראש, בחוזה, מה קורה במקרה שהמובילים מאחרים או מבטלים ברגע האחרון.
  2. יצירת קשר ראשוני: לאחר שבחרתם כמה חברות הובלות שנראות לכם מתאימות, התקשרו לכל חברה בנפרד ובדקו מחירים, ביטוח וזמינות. הקפידו למסור פרטים מדויקים לגבי תכולת הבית שהנכם מעבירים. לכמות הרהיטים וגודלם יש משקל בקביעת מחיר ההובלה, כמו גם נתונים נוספים, כמו: מרחק מהיעד, קומה, מעלית ועוד. בקשו מהחברה להעריך את מספר הארגזים ואם יש צורך הזמינו אותם לביתכם לראות ולקבוע מחיר סופי. אם יש לכם דרישות מיוחדות כמו מנוף או אריזה, בדקו אם החברה מבצעת את השירות ומה תוספת המחיר. כמו כן, בדקו את מדיניות החברה לגבי ביטולים והעלות הכרוכה בכך.
  3. בוקר טוב תל אביב: שעות הבוקר הן הזמן המיטבי לעבור דירה, הזמינו את המובילים מוקדם ככל האפשר גם אם זה אומר, מבחינתכם, לקום לפני הזמן. ההובלות שמתבצעות בשעות הבוקר, כשעדיין לא חם מדי, כשזו עבודתם הראשונה לאותו יום של המובילים והם אינם עייפים או לחוצים לחזור כבר לביתם - הן ההובלות המהירות, היעילות והשלוות ביותר. זכרו שהעיר עמוסה ו"מפוקקת" בשעות הבוקר, מצד שני, הסיכוי למצוא חניה ליד הבית גדול יותר שכן מרבית האנשים נוסעים לעבודה במכוניתם (תלוי באזור אליו אתם עוברים).
  4. רישום נכון חוסך המון: רישום מסודר של כל הארגזים והרהיטים יכול למנוע הרבה טעויות ומבוכה ביום עמוס זה. רשימה תעזור לכם לדעת בדיוק מה יצא מהדירה הישנה ומה הגיע לדירה החדשה. תל אביב, כאמור, היא אחת מהערים העמוסות והפעילות ביותר בתחום ההובלות (ובכל תחום, למען האמת). ארגז יכול להישכח מאחור ואתם עלולים להבחין בכך רק בתום ההובלה, כשהמובילים כבר בביתם. לחברות יש אמנם ביטוח שנועד גם למקרים כאלו, אבל עדיין זה לא נעים במיוחד, במיוחד לחפצים בעלי ערך רגשי.
  5. מעורב תל אביבי: כל מיני קומבינות שיכולות להוזיל את מחירי ההובלה בחיפוש שלכם אחר חברת הובלות בתל אביב למשל: מוצרי חשמל שאתם משאירים מאחור יכולים לשמש את המוביל ואולי תקבלו תמורתם הנחה קטנה במחיר ההובלה, ישנן חברות שגם נותנות הנחת מזומן, מבצעים לסטודנטים (אפשר לגייס כמה חברים ולבקש הנחה קבוצתית) ועוד. אם אתם עוברים עם שותפים כדאי לבדוק הובלה משותפת משני נקודות מוצא שונות אל אותה הדירה או מאותה הדירה לשני יעדים חדשים.

eFind הינו אינדקס עסקים המכיל מידע רב אודות מאות אלפי בתי בישראל. בנוסף תמצאו באתר משחקים, טיפים, מאמרים, השוואות מחירים, מידע על לימודים ועוד ועוד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב