דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכלב שלי תוקפני - מה אני עושה? 

מאת    [ 05/12/2011 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2093 פעמים ]

אנשים רבים מגיעים אל ההורות האמתית ומגלים שמדובר במשימה מורכבת למדי. החשיבות העליונה של חינוך ילדים ברורה ולכן רבים בוחרים לקחת ייעוץ של אנשי מקצוע שילוו את התהליך המשמעותי של גיבוש הדמות ההורית.

אין המטרה לערוך השוואה בין חינוך ילדים לאילוף כלבים אך ישנן נקודות מקבילות שניתן לקחת מתחום ההורות והחינוך ולגזור אל העולם של אילוף וגידול כלבי מחמד.

אם הכלב שלכם תוקפני ואתם רוצים למתן אותו, אם הכלב שלכם לא קשוב ולא ממושמע ונמאס לכם לרדוף אחריו ולנסות להשיג דברים בכעס, אם אתם מרגישים שאתם מתנהלים בצורה לא נכונה אל מול הכלב שלכם, הפתרון מצוי ממש מתחת לאפכם.

מאלף כלבים מקצועי יוכל לפתור לכם את הבעיה ולסייע לכם להתחיל מחדש.

תהליך של אילוף כלבים יאפשר לכם להתנהל מחדש ביחסים אל מול הכלב שלכם ולשנות הרגלים מגונים שיצרו עד כה תקלות וקשיים בהתנהלות היום יומית.

אנשים שמגדלים כלבים במשך שנים מכירים ויודעים כמה הכלב יכול להיות יצור קרוב, ממש כמו בן משפחה. לא אחת נוצרים יחסים מורכבים בהחלט עם כלב המחמד עד כדי שהיחסים יכולים לייצר תסכולים וקשיים שכדאי לפתור, כדי להמשיך ליהנות מגידול הכלב שלכם.

תהליך של אילוף כלבים הוא הפתרון במידה והכלב שלכם תוקפני מידי. מאלף כלבים מקצועי הוא זה שיוכל להדריך אתכם כיצד להתנהג כדי למתן את הכלב שלכם והוא זה שילווה אתכם, כל הדרך לשינוי המיוחל. מאלף כלבים יכול לעשות את תהליך האילוף אתכם או בלעדיכם. אנשים רבים אשר זמנם אינו מצוי בידם מכניסים את הכלב שלהם לפנסיון לתכנית אילוף ומקבלים אותו מאולף וממושמע וישנם אנשים שבוחרים לעבור את האילוף יחד עם הכלב ולהרגיל אותו להגיב אליהם בלבד. זו כבר בחירה שתעשו משיקולים סובייקטיביים שלכם, בכל מקרה, התוצאה דומה.

אפשר גם לבד

לא לכל האנשים יש את המסוגלות הכלכלית להיכנס עם הכלב לתהליך ארוך של אילוף כלבים בפנסיון מקצועי ובכל זאת, זו לא סיבה לוותר על הרעיון.

כמעט כל מאלף כלבים מקצועי יוכל להדריך אתכם הדרכה קצרה יחסית אשר בה הוא ילמד אתכם את הפעולות החשובות ביותר ואת דרך ההתנהלות המומלצת ביותר כדי להשיג תוצאות משמעותיות ביחסים עם הכלב. את כל הכלים שתיקחו ממנו תוכלו ליישם ברמה היום יומית לבדכם ללא ליווי שלו, זהו פתרון שיכול לסייע לכם מאוד ולהיות זול הרבה יותר מאשר להיכנס למסלול אילוף ארוך טווח.

כמובן שיש משמעות לאופי הכלב, לסוג הכלב ולגיל הכלב אך ככלל אצבע ניתן לומר שבכל גיל, כל סוג וכל אופי ניתן ליירצ שינוי ועל ידי עקביות והתמדה תוכלו גם אתם להגיע לתוצאה הרצויה עם הכלב הפרטי שלכם.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב