דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפולי רפואה משלימה 

מאת    [ 05/12/2011 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 1970 פעמים ]

תחומי הרפואה האלטרנטיבית והרפואה הסינית זכו למקום של כבוד בין תחומי הרפואה המוצעים לציבור בישראל.

כל קופות החולים הציבוריות מציעות שירותי רפואה משלימה למבוטחים שלהם. שירותי הרפואה המשלימה מוצעים במרפאות ייעודיות של קופות החולים והטיפולים עצמם ניתנים בסבסוד של קופות החולים.

 

טיפולי רפואה משלימה הם טיפולים שמשלימים את הטיפולים המוצעים ברפואה הקונבנציונאלית, הם אינם מתיימרים להוות חלופה בשום צורה שהיא והם מעניקים השלמה לתרופות ולטיפולים המומלצים על ידי רופא.

 

טיפולי רפואה משלימה כוללים בתוכם דיקורים סיניים, רקיחת תרופות מצמחי מרפא, טיפולי רפלקסולוגיה, טיפולי נתורופתיה, טיפולי הילינג, רייקי, טיפולי איורודה, טווינא וכדומה.

 

טיפולי רפואה משלימה נותנים מענה למגוון רחב מאוד של בעיות, החל מהפחתת תופעות לוואי בעת הריון, הקלה על מגרנות, הקלה על כאבי גב וכאבי פרקים ומפרקים, הפחתת כאבים, חרדה, דיכאון ועוד.

 

התחום של רפואה משלימה אינו קיבל הכרה אקדמית בישראל כיוון שכל תחום הרפואה המשלימה אינו מוכח מדעית ויעילות הטיפולים והתרופות אינה הוכחה במחקרים.

 

למרות זאת, ארגון הבריאות העולמית מכיר בתחום זה וממליץ בעצמו על טיפולים אלטרנטיביים לרשימת מחלות ארוכה למדי, בנוסף, קופות החולים בארץ מציעות בעצמם מרכזי טיפול בשיטות משלימות ורופאים קונבנציונאליים לא מהססים לשלוח חולים לטיפולים משלימים, כמו כן, המוסד לביטוח לאומי מחויב בהוראת בית המשפט, להכיר ולהחזיר הוצאות של טיפולים משלימים כאשר הם הומלצו על ידי רופא קונבנציונאלי.

 

רוצים הקלה בכאבים?

 

כל מומחה ברפואה משלימה יודע ומכיר את סגולותיו של הטיפול המשלים. דיקור סיני למשל ידוע ביכולות הריפוי שלו ובסגולותיו הרבות.

מומחה ברפואה משלימה אשר מתעסק בדיקור סיני יוכל להחדיר מחטים דקיקות היישר אל אזורים ספציפיים בגוף וליצור לכם הקלה משמעותית בכאבים ובתופעות לוואי שונות. כך למשל עבור נשים בהיריון שסובלות מבחילות, סחרחורות וחולשה ישנן נקודות ספציפיות בגוף אשר החדרת מחטים לתוכן מקל לאין ערוך על תופעות אלו. הרפואה המשלימה יעילה גם במצבים חמורים. לאנשים שעוברים טיפולים כימותרפיים יש במרבית המקרים תופעות לוואי קשות של חולשה, בחילות, אבדן טעמים, אבדן תחושה באצבעות ועוד תופעות קשות רבות, לתחום הרפואה המשלימה יש מענה נרחב לתופעות אלו. ישנם טיפולים כמו הומיאופתיה. השימוש בצמחי מרפא מסוימים מביא לאנשים רבים הקלה משמעותית בתופעות הלוואי.

 

הדיקור הסיני נמצא יעיל אפילו לטובת הורדה במסך הגוף. מרזי הרזייה רבים מציעים שיטות הרזייה המשלבות החדרת מחטים קטנות אל נקודות ספציפיות באוזן, שאמורות לדכא את תחושת הרעב ולהגביר את תחושת השובע.

 

חשוב לציין שבשום מקרה רפואי, לא יכולה הרפואה המשלימה להחליף את הרפואה הרגילה. הרפואה המשלימה נותנת מענה משלים בלבד אך אין להתבסס רק על טיפולים אלטרנטיביים ויש להיוועץ ברופא בכל מצב.

 

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב