דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה עושים כשהעסק במשבר? 

מאת    [ 05/12/2011 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 1974 פעמים ]

אתם בעלי עסק פרטי? העסק שלכם נקלע למשבר? צריכים ייעוץ מקצועי או יד מקצועית שתלווה אתכם? רוצים לקבל חוות דעת מקצועית לגבי ההתנהלות הכלכלית והכללית שלכם בעסק?

אם עניתם תשובה חיובית לאחת מהשאלות הללו כנראה שתשמחו לשמוע ששירותי יעוץ עסקי הם אלו שיישאו את הבשורה עבורכם ועבור הצלחת העסק הפרטי שלכם.

אנו לא מתיימרים לומר שכל אדם שלוקח יעוץ ארגוני מבטיח את הצלחתו, אך אנחנו בהחלט כאן כדי שתדעו שגם לבעת משבר, יתכן מצב בו מתהליך הייעוץ שתעברו תגיעו למסקנה שצמצום, סגירה או שינוי מערכתי הם אלו שיצילו את המצב, אולי לא יצילו את העסק, אך ימנעו קריסה כלכלית גדולה הרבה יותר.

שירותי ייעוץ ארגוני

עבור עסקים רבים מאוד שירותי יעוץ ארגוני יעילים בצורה משמעותית מאוד, גם בעת משבר וגם בעת שגרה, בה נדרש פיתוח עסקי ובחינת מצב העסק הקיים ודרך התנהלותו.

יועץ ארגוני הוא איש מקצוע אשר בהשכלתו אמור להיות בוגר לימודי תואר שני במגמת יעוץ ארגוני. מעבר להשכלתו, ניסיונו הוא פרמטר חשוב ומשמעותי שיעיד אל איכות, כישרון ויכולות שהרי בסופו של יום, מתן ייעוץ ברמת העסק והארגון דורש יכולות שאינן רק יישום חומר הלימוד כהלכה, אלא נגזרות גם מכישרון אישי ומיכולות אישיות.

רוצים לעשות שינוי בעסק? רוצים לצאת מהמשבר לכיוון הנכון? בחרו לכם יועץ עסקי. הדרך הנכונה ביותר לבחור את המקום בו תקבלו יעוץ ארגוני היא על ידי בחינת שלושה פרמטרים. האחד הוא ניסיונו של היועץ. בקשו לקבל מידע לגבי הניסיון שלו, החברות אותן ליווה והתוצאות שהשיג עבור הלקוחות שלו. הפרמטר השני נוגע להתרשמות אישית. העובדה שאתם עתידים לחשוף בפני היועץ שלכם את מרבית סודות העסק ואת מרבית הרעיונות, ההגיגים והמחשבות שלכם היא זו שצריכה להנחות אתכם בעת גיבוש ההתרשמות האישית. חשוב שתיווצר ביניכם כימיה ראשונית, חשוב שתרגישו נעים לשוחח איתו ושהשיחה תהא קולחת ומקצועית מבחינתכם וכמובן חשוב שתצליחו לבטוח בו, לפחות ברמה ההתחלתית, כי אמון לטווח הארוך יכול להתפתח רק עם הזמן.

הפרמטר השלישי הוא המלצת לקוחות. אל תוותרו על אפשרות הפז שלכם לקבל חוות דעת אנושית מלקוחות קיימים או מלקוחות עבר של אותו יועץ ארגוני. בקשו מכל לקוח לענות על מספר שאלות ובדקו בשאלותיכם האם הוא מרוצה מהיועץ, האם הוא חש קידום בעסק בעקבות הייעוץ שקיבל, האם היועץ בנה עבורו תכנית כלכלית, עסקית או תחזית פיננסית ואם כן, באיזו מידה תכנית זו עמדה במבחן המציאות ואם סיים את הליווי בדקו מדוע. נסו לשאול לגבי דברים פחות טובים שחווה הלקוח בתהליך ובדקו האם הם מהותיים לגביכם.

עבודה יסודית על איתור יועץ מנוסה ומתאים יכול להעלות את הסיכויים שהעסק שלכם ייצא מהמשבר ויצליח לעלות על דרך המלך.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב