דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הבית מתחיל בדלת כניסה 

מאת    [ 05/12/2011 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2232 פעמים ]

כמה פעמים נכנסתם לבית וכבר בכניסה נאלמתם דום אל מול יופייה של הדלת? כל הבתים היפים והמושקעים ביותר מתחילים בדלת כניסה מפוארת ומרשימה.

תם עידן הפלדלת הפשוטה. אפילו בבנייני מגורים משותפים יותר ויותר אנשים בוחרים להזמין לעצמם דלתות כניסה מעוצבות שיהלמו את פנים הדירה עצמה.

בתפקידן העיקרי, דלתות כניסה הן אכן רק חסם פיזי לפתח קבוע למבנה, אך בזמנים בהם ישנה אופנה בכל תחום מה הפלא שגם תחום הדלתות מקבל קו אופנה משתנה משלו. מעת לעת משתנה האופנה של הדלתות ונראים שדרוגים מפתיעים ומייפים כאחד.

כל מעצב פנים שיגיע לעצב את הדירה הפרטית שלכם ייקח בחשבון את האלמנטים הנבחרים לדירה עצמה כך שישתלבו בצורה הרמונית עם דלתות כניסה ודלתות פנים הבית.

בחירה בעיצוב הרמוני בו מקפידים על יצירת המשכיות בין מראה הבית עצמו לבין בחירת דלתות הכניסה ושאר האלמנטים של העיצוב זו בחירה שמייצרת אווירה שונה. השפה העיצובית צריכה להיות אחידה במטרתה ומכוונת ליציאת אווירה מסוימת מאוד, וזהו הקו שמנחה את כל מעצבי הפנים המובילים את תחומם.

למה דלתות מעוצבות?

דלתות כניסה הן השער בו חולפים בני המשפחה, חברים ושאר אורחים למיניהם, הן אלו שמייצרות את הרושם הראשוני ואת התחושה שפסיעות אלו מובילות אל תוך בית מעוצב ומושקע. בנוסף, דלתות כניסה הן הביטחון של בני המשפחה, הן אמורות להגן על בני המשפחה מפני אורחים לא קרואים ולייצר תחושת הגנה וביטחון בכל שעות היממה ורבים לוקחים את הנקודה הזו בחשבון ומבקשים לרכוש לעצמם דלת כניסה מאסיבית ומשמעותית שאכן תהווה חסם כניסה פיזי.

הביקוש הרב להחלפת דלתות הכניסה הישנות בדלתות כניסה מעוצבות הביא קבלני בנייה רבים להציע דלתות מעוצבות כבר בשלב מכירת הדירה. בעבר, דלתות מעוצבות היו שדרוג מיוחד אותו היו מזמינים רק בעלי הון מספיק, אך כיום, כל קבלן יציע לכם לשדרג את כל דלתות הבית וכן את דלת הכניסה לדלתות מעוצבות ולעשות זאת במחירים סבירים לחלוטין.

מרבית הדלתות המעוצבות עשויות מעץ או מפלדה, הגודל הסטנדרטי כבר מזמן אינו שולט וכיום מוצעות דלתות כניסה בגדלים מיוחדים ומרשימים. יש דלתות לפתחי כניסה רחבים ויש דלתות כפולות לפתחים ממש גדולים, הכפולים בדלת כניסה רגילה. כמובן שיש לעשות התאמה אישית של גודל הדלת, סוג הדלת והחומר ממנו היא עשויה בהתאם לצרכים האישיים של כל לקוח ולקוח.

אחד השיפורים המייפים ביותר שהוכנסו לכל תחום הדלתות המעוצבות הם אותם אלמנטים מאלומיניום המולבשים באזור הדלת, או על גבי הדלת עצמה. בעזרת אלמנטים אלו תוכלו לייצר מראה עתיק, מראה כפרי או מראה הייטקי ומודרני, איש מקצוע מנוסה ומיומן יכול לסייע לכם לעצב ולבחור את הסגנון המתאים כך שתיווצר המשכיות הרמונית בין סגנון הדלת לבין עיצוב הבית עצמו.

 

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב