דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סגווי בספארי - סיור סגווי בספארי ברמת גן 

מאת    [ 05/12/2011 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2570 פעמים ]

בשנים המעטות מאז הגיע לארץ הסגווי, כלי התחבורה האישי המופעל באופן אינטואיטיבי, הוא הפך לאמצעי מבוקש ואטרקטיבי ובין היתר כבש לעצמו חלקה של כבוד גם בתחום הסיורים המאורגנים. הסגווי נמצא מתאים במיוחד לקבוצה של מסיירים המובלים על ידי מדריך. הוא שקט כך שאינו מפריע להסברים, נוח לעצור ולחזור לתנועה איתו במהירות, הוא קל לניוד על ידי כל אחד ואפשר לגמוע איתו מרחקים גדולים בקלות ולהספיק בסיור הרבה יותר מאשר בהליכה. כל אלה, יחד עם ההנאה צרופה מעצם התנועה בסגויי, הופכים אותו לכלי הסיור הפופולארי ביותר של השנים האחרונות. סיור סגווי בספארי ברמת גן הוא דוגמא מצוינת לסיור מדהים לאמצעי התחבורה המתקדם משדרג אותו מאוד.

לגמוע מרחקים

הספארי ברמת גן משתרע על פני שטח ענק. השטח העצום, הרבה מעבר לכל שטח של גן חיות טיפוסי, נדרש בספארי היחיד בישראל על מנת לספק לבעלי החיים את תנאי החיים הטבעיים ושטח מחייה שדומה לתנאים בטבע. הסביבה הטבעית של החיות והמגע הבלתי אמצעי איתם הוא מה שהופך ספארי לחוויה אחרת וייחודית. הצרה היא שקשה מאוד לכסות שטחים גדולים של הספארי ללא רכב והפתרון היחיד שהיה פעיל עד היום היא נסיעה בספארי ברכב. לסיור בספארי ברכב מספר בעיות : הוא מזהם את מרחבי הספארי בעשן מהמכוניות וגם עושה רעש שמבריח ומבהיל חלק מהחיות. התוצאה היא חווית סיור שרחוקה מלהיות אופטימאלית לבעלי החיים ולנו.

קרוב לחיות

החיסרון הנוסף של סיורי רכב בספארי הם שהם יוצרים חציצה בנינו לבין בעלי החיים. הסיור בספארי בסגווי מגיע לכל פינה ויכול להיות מאוד קרוב לחלק מבעלי החיים שמסתובבים שם. הקבוצה המאורגנת נעה על גבי מכשירי הסגווי בעקבות המדריך, מאתר לאתר בספארי, כשבכל נקודה מעניינת ניתן לעצור ולשמוע הסברים, מבלי לרדת מהסגווי ומבלי לדומם מנועים, כי הם כמעט ולא משמיעים שום רעש. מיד בתום ההסברים והצפייה בחיות ממשיך הסיור מידית בלי צורך בהתארגנות מיוחדת. סיור בסגווי הוא סיור מאוד יעיל, במיוחד כשמדובר במקום כמו הספארי : אפשר לכסות מרחקים גדולים מבלי להתעייף, אפשר להגיע גם לנקודות בהם לא יכולתם להגיע ברכב, הוא לא עושה רעש, לא מזהם ולא דורש הנעה או התארגנות בין עצירה לעצירה ובנוסף הוא כלי תחבורה לא מסוכן ונוח מאוד לשימוש כך שכל אחד, כולל סבתא או הילד קטן – כולם יכולים להשתמש בו בקלות וליהנות מכל רגע.

הסיור האידיאלי בספארי

עבור הספארי ברמת גן, סיורי הסגווי הם לא פחות מבשורה גדולה. לראשונה מאז הוקם הספארי ניתן לקיים בו סיורים איכותיים ונוחים לכל המשפחה שגם לא מפריעים ולא מזהמים את החיות, כשמוסיפים לזה את הנאת המבקרים ואת הרצון של רבים מהם לחזור לסיור שני ושלישי על סגווי, הרי שאין ספק שהסגווי הוא ללא ספק אחד הדברים הטובים ביותר שקראו לספארי בשנים האחרונות.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב