דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך המלא לבחירת אולם אירועים 

מאת    [ 05/12/2011 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 1722 פעמים ]

לא בכל יום אתם מתחתנים, חוגגים בר או בר מצווה לילדים או ברית או בריתה. אירועי שמחה משפחתיים גדולים דורשים השקעה בתכנון מוקפד עד לפרט האחרון: אחרי הכל מדובר באירועים של פעם בחיים, אחרי הכל אתם מזמינים מאות אנשים יקרים שיגיעו במיוחד בשביל להשתתף בשמחה שלכם ומעל הכל מדובר בפרויקטים לא זולים בכלל. בחירת אולם האירועים לשמחה שלכם, היא אולי ההחלטה החשובה ביותר בכל התהליך. אולם אירועים מוצלח יראה מדהים וידאג לכם ולכל מה שהאורחים שלכם צריכים העיקר שכולם יצאו מרוצים...

רישוי

הדבר הראשון שחשוב לדאוג לו לפני כל דבר אחר – הוא לבחור באולם אירועים מורשה, שיש לו תעודה רשמית והתר לערוך אירועים בתחומו. אולם אירועים יכול להיות מרשים, עם צוות מצוין אבל הוא יכול גם להסגר על ידי המשטרה שעה לפני האירוע ולאכזב אתכם ואת מאות המוזמנים שלכם אכזבה מרה אם לא תקפידו לראות בעיניים שלכם את רישוי העבודה שלו.

מיקום

יש בארץ מאות אולמות אירועים מצוינים ולא תהיה בעיה מיוחדת למצוא אחד במיקום מתאים. אתם מזמינים לאירוע אורחים מכל קצוות הארץ, אבל רובם מגיעים מהאזור שבו אתם ומשפחות המקור שלכם גרים. באירוע חתונה, למשל, נסו לבחור באולם אירועים שנמצא פחות או יותר באמצע, בין הישוב שבו גרה משפחת הכלה לישוב שבו גרה משפחת החתן, כך שאף אחד לא יצטרך לנסוע מרחקים גדולים מידי כדי להגיע לשמחה שלכם.

האנרגיה הנכונה

אירועי שמחה משפחתיים הם אירועים מרגשים ומלאי אמוציות ולא יזיק לשלב את הרגש גם בבחירת המקום. האולם שאתם בוחרים בסופו של דבר צריך להרגיש לכם נכון : עם אווירה שמתאימה לכם ועם צוות שאתם סומכים עליו ויש בניכם חיבור טוב בפגישות המוקדמות. אם יש לכם 'אנרגיה טובה' עם המקום והבעלים שלו, תצליחו להתגבר על כל הפרטים הטכניים. בעלי אולמות אירועים יודעים להתגמש ולהתאים את עצמם לרצונות ולטעם של בעלי השמחה. חפשו קודם כל מקום שמרגיש לכם נכון והיתר – מיקום החופה, סידור השולחנות וכדומה יסתדרו בהמשך.

קייטרינג

ברוב אולמות השמחה יציעו לכם קייטרינג של המקום או חברה שעובדת מטעמו. חברות קייטרינג יכולות להתגמש ובמחיר הנכון לתת לכם כמעט את כל המאכלים שתבקשו, אבל אתם לא חייבים להסכים לסידור של אולם יחד עם שירותי הסעדה. אם חשוב לכם לבחור בקייטרינג אחר, שמוצא חן בעיניכם יותר רוב המקומות יסכימו לקבל זאת – אחרי הכל זה האירוע שלכם ואתם קובעים.

פנים וחוץ

לאולמות אירועים יש בדרך כלל יותר ממרחב אחד, כך שאפשר לעשות את קבלת הפנים במקום אחד, את החופה במקום שני ואת הארוחה והריקודים באולם המרכזי. בעונות חמימות, אפשר לשלב אירוע באולם עם קבלת פנים או חופה בחוץ, וכך אתם מקבלים אירוע מגוון יותר שיש בו גם את האוויר הפתוח וגם את החמימות שבאולם סגור.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב