דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ללוות את הצעדים הראשונים - לומדים מקצוע מרגש ומרתק בקורס מדריכי התפתחות תינוקות 

מאת    [ 05/12/2011 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 1957 פעמים ]

מי שיכול להישאר אדיש למראה של פעוטות המזיזים את גופם ומגיעים לגירויים שסביבם, בחיוך ועיניים פעורות, שיקום.
 אנשים קטנים אשר הגיעו לעולם ומבקשים לחקור אותו בהתלהבות רבה ובהתרגשות, תוך שהם נחשפים לצבעים, חפצים וצלילים.  התגובה שלהם לאור שנדלק, לקול של אימא ואבא והרצון העז לזחול, לעמוד על שני רגליים ולפתוח כל מגירה וארון בסביבה, נראית אולי מובנת מעליה, אך מאחורי כל תגובה ותנועה יש מסר  וכל פעולה מעידה על עוד שלב התפתחותי חשוב, שהתינוק עבר בהצלחה.

 צמד המילים "התפתחות תינוקות" מזכירה לרובנו את טיפת חלב וכן מעלה אסוציאציות מגוונות של משחקי התפתחות לפיתוח המוטוריקה העדינה ועידוד החושים השונים, מוזיקה, התפתחות השפה והרכבת מילים בודדות למשפטים, עיסוי תינוקות ותזונה נכונה. לאלו שלא חשבו על טיפת חלב, אולי עלו זיכרונות של כיתות רגליים בחנויות שונות לתינוקות אחר חיפוש מתנה לרך הנולד ומצאו עצמם מתלבטים בין שמיכת פעילות למובייל לחדר. 

מפתחים כישורים ? מה לומדים בקורס מדריכי התפתחות תינוקות?
עולם מרתק, נכון? אז תארו לעצמכם את האפשרות ללמוד עוד על התפתחות תינוקות ולעבוד בתחום. קורס מדריכי התפתחות תינוקות, המוכר גם בשם מדריכי ליווי התפתחותי, אורך כשנתיים ופותח דלת למקצוע מרגש ומבוקש כאחד. בקורס תגעו בנושאים שונים ומגוונים הנוגעים לעולמו של התינוק: הכרות עם שלבי ההתפתחות השונים, אבחון תינוקות ומתן כלים למתן גירויים שיעודדו את התפתחות הילד מבחינה גופנית, מהזחילה והצעד הראשון עד לריצה וטיפוס. היבט נוסף שבו תגעו בקורס והוא מעניין לא פחות, הינו תחום הפסיכולוגיה ההתפתחותית: פיתוח המודעות האישית, פיתוח חשיבה (כגון הקשרים של סיבה ותוצאה) והדמיון ועוד ועוד.  תחשבו על זה,  איזה הורה לא היה רוצה לראות את היורש/ת הקטנה והגאון בפוטנציה, מתפתח/ת כהלכה ועל הצד הטוב ביותר? כאן ההזדמנות לעשות את ההורים החדשים להורים גאים ורגועים. 

חשוב לציין, כי הקורס לא מיועד רק לאנשי מקצוע העובדים בתחום כגון, אחיות, רופאים, גננות ומטפלים, אלא הקורס פתוח גם להורים שרוצים לשמש מדריכים לילדיהם, וכן לכל מי שהתחום מעניין אותו ומעוניין לרכוש את המקצוע.  עם זאת, בחלק מהמוסדות ישנן ראיונות קבלה ומבחני התאמה וכניסה. 

מדריכי התפתחות תינוקות ? מוסדות ואפשרויות תעסוקה
עשיתם את הצעד הראשון והחלטתם ללמוד את התחום? נהדר. בארץ ישנן מכללות אשר מכשירות למקצוע, כגון מכללת צעד ראשון בתל אביב ובית הספר למקצועות הספורט במרכז ובצפון. בסיומו של הקורס תוכלו להשתלב במוסדות ציבוריים שונים, כגון קופות חולים, טיפות חלב, מרכזים קהילתיים ומרכזי הורות. תוכלו גם לפעול באופן עצמאי וללוות תינוקות באופן אישי ולהדריך הורים, אולי אפילו לפתוח מרכז משלכם. 
חלק מהמכללות אשר מציעות את הקורס מציעות קורסים נוספים בתחום התפתחות תינוקות והגיל הרך. למשל, קורס מדריכי תנועה לגיל הרך.  אם אתם מעוניינים להישאר בתחום התינוקות ולהתעמק יותר בתחום ההתפתחותי, תוכלו לקחת קורס עיסוי תינוקות. קורס חוויתי אשר מקשר בין ההורה לילד וגם תורם לפן ההתפתחותי ומסייע לבעיות בריאותיות.  

 

ייעוץ ומידע על לימודים  http://www.michlalot.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב