דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חושבים לפתוח אתר אינטרנט? 

מאת    [ 04/12/2011 ]

מילים במאמר: 670   [ נצפה 2437 פעמים ]

לכל מי שמעוניין לפתוח אתר אינטרנט ואין לו מושג מה הולך בשוק, יכול למצוא את המאמר הזה מעניין. כיום כל אחד שמבין קצת בקוד יכול להרשות לעצמו להיות בונה אתרים. אם הוא ימצא את המעצב הנכון יכול להיות שהם יהיו צוות חזק, אבל כמוהם יש עוד מספיק אנשים / חברות שיכולות להבטיח  לכם שהם הכי טובים בשוק, ובצדק הם צריכים איכשהו לעשות פרנסה.  אבל חשבתם פעם על כמה מהם אתם באמת יכולים לסמוך ולדעת שהם יתנו לכם את התוצאה הכי טובה. במקרה שלנו את האתר האידיאלי בשבילכם?

 

לפני שאתם פונים אל חברות בשוק - גם אם אתם סומכים עליהם, כדאי קודם כל להבין איך זה עובד.

 

לאחר שבחרתם עם איזה חברה אתם הולכים לעבוד, אתם יושבים איתם על אפיון האתר. שזה אומר לרדת לפרטים הכי מדויקים של איך האתר הולך להראות, להיות מתוכנן והכי מתאים לכם ולמה שאתם צריכים

בשבילו אתר. אפיון בזמן נורמלי לוקח לא יותר מכמה פגישות. אם זה אתר שמס' הדפים בו הוא נמוך, מספיק שתי פגישות. ככל שהאתר יותר גדול כך מספר הפגישות הולך וגדל, לצורך העניין אפיון של אתר חנות (אתר גדול) יכול לקחת 5 פגישות אם לא יותר, זה תלוי בעיקר בקוד ובעיצוב שאתם צריכים לאתר שלכם.

 

 לאחר שסגרתם את כל העניין של האפיון המעצב מקבל העתק ומתחיל לעבוד על העיצוב. זו העבודה יחסית פשוטה, לעומת הקוד, והיא לוקחת בממוצע שבועיים-שלוש עד שהיא גמורה. כמובן, שאחרי המעצב סיים את עבודתו הוא שולח סקיצה אל הלקוח, והלקוח צריך לאשר את עבודת העיצוב. אם לא אושרה עבודת העיצוב, המעצב משנה את העיצוב בהתאם לדרישות החדשות של הלקוח.

 

לאחר שעבודת העיצוב הושלמה, המתכנת מתחיל לעבוד על הקוד ולתת חיים לעיצוב. עבודה של מתכנת יכולה לקחת חודש-חודשיים לאתר פשוט. אם האתר שאתם רוצים לבנות הוא  קצת יותר גדול (כמו למשל אתר חנות) עבודת הקוד יכולה לקחת שלושה חודשים אם לא יותר.

 

בסיום עבודה הלקוח מקבל אתר מדומה שנמצא על השרת של החברה שבונה את האתר, אם הלקוח לא  מרוצה, חוזרים לשולחן העבודה ומשנים דברים בהתאם, אם הלקוח מרוצה ממשיכים הלאה ומעלים את האתר לאויר.

 

אחרי שהעלתם את האתר, יהיה קשה לו לקבל ישר תנועה של גולשים, כי אחרי הכל אין גולשים שמגיעים לאתר סתם כי משעמם להם, ואם מגיעים לאתר שלכם כמה גולשים כאלה, אז רוב הסיכויים הם שאלו לא יהיו לקוחות איכותיים בשבילכם, כמו שהם הגיעו אליכם משיעמום כך גם הם ייתחסו אל הגלישה באתר שלכם.

בקיצור, אלה לא גולשים שאליהם אתם מכוונים את חצי השיווק של  האתר שלכם. אז איך מביאים גולשים לאתר? ישנם כמה דרכים נורא פשוטות, אחת מהם היא להשתמש בכלי שגוגל מספק בשביל לראות מה אנשים מחפשים  בגוגל, לכלי הזה קוראים אדוורדס

https://adwords.google.co.il/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS#search.none

בעזרת הכלי הזה אפשר לראות כמה תחרות יש על ביטויים מסויימים , והכי חשוב לראות כמה אנשים מחפשים את הביטויים שהכנסתם.

 

אז לסיכום, לפני שאתם פותחים אתר אינטרנט תשתמשו בכלי מילות המפתח של גוגל ותראו אם אנשים מחפשים באינטרנט את מה שאתם רוצים להציע.אם אנשים מחפשים את מה שאתם מציעים אז כבר יהיה כדאי לכם לפתוח אתר אינטרנט. כי אחרי הכל אתר אינטרנט יכול לעלות 30,000 ש"ח. אם אחרי שהשקעתם כסף בהקמה של האתר, ושדאגתם להשקיע ממיטב הזמן שלכם בשביל לקדם אותו ולהביא גולשים אל האתר, אתם רואים שהוא לא מפיק לכם תועלת - אתם סתם בזבזתם המון משאבים עליו שהתבזבזו בסופו של דבר.

 

 

 

כמה נקודות חשובות:

-חובתכם היא לדאוג לאחסון ולדומיין, שזה אומר מקום על שרת באינטרנט (המקום שבו יהיה כל התמונות והטקסט, ולמעשה כל האתר) ודומיין זה השם של האתר.

בדר"כ חברות מציעות תיווך בשביל לעשות את זה. יש כאלה שיגזרו קופון של כמה שקלים ויש כאלה שייתנו את זה בחינם, אבל זה עדיין לא בתחום אחראיותם.

-התשלום אצל כל החברות נגבה מראש, יש חברות שלוקחות שליש בהתחלה שליש באמצע ושליש בסוף

למקרה ויהיה לקוח שיתחרט באמצע העבודה, אבל בדר"כ זה לא קורה.

-בממוצע אתר זול יעלה 350 ש"ח בחודש לשנה. אתר יותר יקר יכול להגיע לאזור ה1000 ש"ח  בחודש-.

 

לי לעומת חברות ופרילנסרים אין אינטרסים בזמן כתיבת המאמר הזה, הוא נועד אך ורק להפצה בשביל להגן

על כל אלה שרוצים אתר אינטרנט ולא יודעים את מי לשאול. לפניות ושאלות תמיד תוכלו לפנות למייל שלי:

Idov.shai@gmail.com

 

 

 

 

אידוב - שי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב