דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך דוגמנים ודוגמנים שורדים במקצוע? 

מאת    [ 04/12/2011 ]

מילים במאמר: 332   [ נצפה 4344 פעמים ]

על שערי מגזינים, שלטי חוצות ועוד מופיעים דוגמניות ודוגמנים צעירים ויפים, שכל תפקידם הוא לפרסם ולמכור לקהל היעד מוצרים ושירותים שונים. כיום, דוגמנות הפך להיות תחום שמשפיע על יותר מאשר על אופן ומידת הצרכנות של הקהל הרחב. דוגמנים ודוגמניות הפכו להיות למעין מודל חיקוי של אנשים רבים, בעיקר של בני נוער, ועל כן, אנשים שונים בתעשייה מנסים להחדיר שינויים וערכים שיועילו לבני הנוער שמושפעים בקלות.

דוגמנות הוא עולם תחרותי מאוד, ולפעמים הוא יכול אף להיות אכזרי, לכן דוגמניות ודוגמנים צריכים להיות בעלי אופי חזק כדי לא לתת למקצוע זה לשבור אותם. המטרה הראשונית של עולם הדוגמנות הייתה להעביר מסר של יופי וחן. כך המצב גם כיום, רק שהיום מודל היופי השתנה, בעיקר בגלל טעמם האישי של מעצבי האופנה.

דוגמנות הוא מקצוע שבו דוגמנים ודוגמניות צריכים להיראות תמיד במיטבם, תוך עשיית כושר ושמירה על משקל מסוים. יש שאומרים שהדרישות במקצוע יכולות ליצור בעיות, לא רק בקרב דוגמניות ודוגמנים עובדים אלא גם בקרב קהל היעד. כאמור, בני נוער מושפעים במידה הגדולה ביותר מהעניין ולפעמים מרגישים שאינם תואמים את אידיאל היופי החדש שנוצר.

אין ספק, דוגמנות הוא מקצוע שמשתלם מהרבה סיבות- נסיעות מסביב לעולם, בגדים יפים, זוהר, יופי ועוד. זו הסיבה שבחורים רבים רוצים להיות דוגמנים והרבה בחורות רוצות להיות דוגמניות ולדגמן על המסלולים.

חלק מהאנשים בתעשייה החלו לקחת חלק ביוזמה חשובה בניסיון להביא להפיכה בעולם הדוגמנות. כחלק מהמהפך, אותם בעלי מקצוע (סוכנים, צלמים וכדומה) מוכנים להשתתף בפרויקטים אך ורק אם לדוגמנים והדוגמניות יש משקל מינימלי. המטרה העיקרית של האנשים האלו בתעשייה היא להוציא את הרזון מהתמונה ולהחזיר את אידיאל היופי הטבעי, בעיקר בגזרה הנשית.

אם תסתכלו היטב, לפחות בישראל, תראו שיותר ויותר מעצבים, צלמים וסוכני דוגמנות פונים אל קהל היעד בגישה בריאה יותר.  סוכני דוגמנות מוכנים לייצג רק דוגמניות ודוגמנים שעומדים בדרישות החדשות ומוותרים על מי שהמשקל שלו נמוך מדי.

אם עולם הדוגמנות והיופי ימשיך ככה, הן על שערי המגזינים ושלטי החוצות והן על המסלולים, ואנשי התעשייה יתעקשו על עקרונות חשובים אלו, דימוי הגוף של קהל היעד יהיה בריא הרבה יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב