דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לשאול בנושא גני אירועים 

מאת    [ 04/12/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2015 פעמים ]

אירוע משפחתי גדול בגן אירועים הוא עסק רציני, הפקה שדורשת בחירת גן מתאים, טעימות, הזמנות, בחירה של אנשי מקצוע, תכנון של לוח הזמנים של הערב, לבוש, הסעות, קייטרינג, תקליטן סידורי חניה ועוד אלף ואחד דברים. צוות גן האירועים שבחרתם אמור לדאוג לרוב הדברים האלה אבל בסופו של דבר האחריות על הנאת האורחים והמשפחה שלכם מוטלת עליכם ולכן חשוב לבדוק טוב מה אתם מקבלים ולוודא שהכל מטופל כראוי, כדי שביום האירוע כולם יוכלו להנות – בעיקר אתם.

מה כוללים השירותים של גן האירועים?

רוב גני האירועים בישראל אמורים לדאוג כמעט מהכל. זה חלק מתפיסה שיווקית שמבינה שאנחנו רוצים לקבל הכל במקום אחד, מין חבילת הפקה כזאת ולא להיות בטלפונים עם אלף אנשי מקצוע שונים בנפרד. גני אירועים גם רוצים לשלוט על האירוע ולעבוד עם קייטרינג, חברת בר, די-ג'י, חברת תאורה ושמירה שהם מכירים ויש להם מן הסתם גם תועלות כלכליות מלארגן הכל בעצמם. בפועל, צוות גן האירועים אחרי על אבטחת המקום, על סידורי וסדרני החניה, על הניקיון והשירותים לאורך כל האירוע, על התאורה בכל המרחבים (אם לא הזמנת חברה חיצונית), על האוכל, ההגשה והפינוי, על ההגברה, בשיתוף עם הדי-ג'י אם לא הזמנתם משהו עצמאית, על בר נייח ולפעמים גם על בר אקטיבי (דרך חברה חיצונית שהגן מזמין עבורכם). גן האירועים אחרי גם לארגן חדר לחתן וכלה ולחתימה על הכתובה, לשמור על הצ'קים והמתנות. מעל הכל, חשוב שיהיה מישהו, רצוי חביב וסבלני, שילווה אתכם לאורך כל התהליך ובערב עצמו ויתרוצץ כדי להביא לכם ולאורחים שלכם כל מה שחסר או סתם בא לכם. גן האירועים יכול להמליץ על תקליטן אבל התחום הזה באחריותכם, וכך גם לגבי אלכוהול מיוחד, בר אקטיבי ואטרקציות מיוחדות.

האם חייבים לקחת את הקייטרינג של גן האירועים?

לגני האירועים נוח לעבוד עם קייטרינג שהוא חלק מהגן או בשיתוף פעולה איתו. לכם יציעו לכם מחירים טובים ויבטיחו לכם כל מיני תוספות על חשבון הבית. אתם ממש לא חייבים ללכת על הקייטרינג המקומי וזכותכם לבדוק עוד חברות ולבחור במה שהכי מתאים. יש מקומות שמחייבים קייטרינג פנימי– אבל אתם ממש לא חייבים לעשות את האירוע שלכם אצלם.

מי דואג לנו בזמן האירוע?

כאמור, מפיק האירוע מטעם גן האירועים או מישהו מטעמו הוא ה"סנג'ר" שלכם מרגע שכף רגלכם דרכה במקום ועד שאתם עוזבים אותו עם המתנות. הוא אמור להיות זמין לכם ולדאוג למלא כל בקשה שלכם בצורה הטובה ביותר.

איך מורידים את המחיר של גני האירועים?

קשה לשכנע בעלי גני אירועים להוריד משמעותית במחיר. הם אנשי עסקים ממולחים וכולם מנסים אצלם את מזלם. המחירים תלויים בכמות המוזמנים (אפשר להזמין פחות) ובביקוש לתאריך. בתאריכים פחות מבוקשים אפשר להוזיל את המחיר למנה : בימי אמצע השבוע או בחורף, האירוע שלכם יעלה משמעותית פחות.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב