דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי פרסום קידום מכירות 

מאת    [ 04/12/2011 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2194 פעמים ]

מתן מתנות בחגים על ידי ארגונים עסקיים הוא אמצעי חשוב בשימור וחיזוק היחסים עם לקוחות הארגונים ועובדיהם. למתן מתנות בחגים קיימות הזדמנויות עסקיות משמעותיות, ולכן ארגונים רבים משקיעים במתנות אלו על מנת לנצל הזדמנויות אלו.

כך באמצעות מתן מתנות לחגים ניתן לקדם את היחסים העסקיים של הארגון עם לקוחות הארגון. כמו כן, אמצעי זה תורם להידוק הקשרים עם לקוחות חדשים ולקוחות ותיקים וכן תורם לשיפור היחסים עם ספקי הארגון ואף עם עובדי החברה. בשל התחרות הגדולה בשוק, חווית הקנייה של הלקוחות הפכה להיות מורכבת הרבה יותר, ובעקבות כך קשה יותר לבצע פעולות עסקיות עם לקוחות וכן לשמר את יחסיהם העסקיים. לכן מתן מתנות בחגים תורם לטיפוח מערכת היחסים והקשרים הן עם הלקוחות וכן גם מחזק את הקשר עמם. כך שמדובר בהשקעה קטנה לחברה אך ההשלכות להשקעה זו בדרך כלל יהיו בעלות עוצמה רבה ומשמעותית להגדלת היקף העסקים והרווחיות של העסק, לחיזוק היחסים עם לקוחות החברה וכן מוטיבציה לעובדי החברה. המתנות שארגון יכול לתת לעובדיו וללקוחותיו הן רבות ומגוונות. כך לדוגמא ניתן לתת עטים עם לוגו של החברה, מארזי יין, סט כוסות לשתייה, תיקים עם לוגו של החברה, חבילות שי ועוד.

אין ספק שלמתנות החג תרומה על השפעה בגידול היקף המכירות, שימור היחסים עם הלקוחות ואף מתן מוטיבציה לעובדי הארגון. וכן מהוות הזדמנות להזכיר ללקוחות החברה ועובדיה שהחברה מוקירה להם תודה על בחירתם בחברה.

מתנות החג גם יכולות להוות ערך מוסף למיתוג החברה ולפרסום שירותיה. כך לדוגמא, באמצעות מתן מתנת חג עם לוגו של החברה כמו מתן תיק נסיעות שבו טבוע לוגו של החברה, החברה מפרסמת את שירותיה לקהל יעד נוסף. כך למשל אם לקוח משתמש בעט שניתן לו על ידי הארגון כמתנת חג, ולקוח אחר נחשף ללוגו הארגון וכך בעצם נחשף לשירותיו. דבר זה עשוי למשוך לקוחות נוספים לארגון וכן ליצור חשיפה לשירותיו. לכן התועלת מפרסום שירותי החברה ומוצריה באמצעות מתן מתנת החג לרוב תהיה גבוהה בהרבה מן העלות הכרוכה בכך.

כיום קיימת בשוק תחרות גדולה על לקוחות. ולכן על מנת להישאר בתחרות זו על הארגונים לגדיל את החשיפה והמודעות לשירותים שהם מציעים ולמוצריהם. לכן על ארגונים לפרסם את שירותיהם באופן תדיר וזאת על ידי שימוש שכלי פרסום שונים. לכן, מתן מתנות בחגים מהווה הזדמנות עסקית מעולה לפרסום ולשיווק מוצרי הארגון. וכן מהווה ערך מוסף בחיזוק הקשרים עם לקוחות החברה.

לכן, לרוב ארגונים יעדיפו להשקיע במתן מתנות לחגים ללקוחות החברה ועבדיו. וזאת משום שזוהי הזדמנות טובה לחזק ולשמר את קשריו העסקיים של הארגון עם עובדיו. כמו כן, על מנת לשרת מטרות אלו ביעילות, הארגונים יחלקו מתנות חג המשווקות את שירותיהם ומוצריהם. וזאת על מנת להגדיל את המודעות והחשיפה לארגון. וכך בעצם להגדיל את התועלת ממתן מתנות החג.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב