דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזרן לכל גב 

מאת    [ 04/12/2011 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 2253 פעמים ]

כבר כמה חודשים שאתם מתעוררים עם כאבי גב ובקושי מצליחים לקום מהמיטה. גם לאחר שכבר קמתם אתם חשים עייפות לאורך כל היום אך כאשר אתם נכנסים למיטה אחרי יום ארוך, קשה לכם להירדם ואתם מתהפכים שעות במיטה. המסקנה: כנראה שהגיע הזמן להחליף מזרן. מזרן גרוע או בלתי מתאים הוא אחד המקורות העיקריים לנדודי שינה, שינה קלה מידי, התעוררות באמצע הלילה, עייפות במהלך היום, כאבי גב, צוואר ועורף. לכן, אם אתם מרגישים שאינכם נהנים משינה שלווה ועמוקה תשקלו ברצינות להחליף מזרן והכי חשוב לבצע קנייה של מזרן טוב שיעניק לכם את השינה בטובה ביותר. בשוק קיימים סוגים שונים של מזרונים ולא כל מזרן הוא המזרן הטוב והנכון בשבילכם ולכן יש לבחון מספר של מזרונים ולבחור מתוכם מזרן איכותי העונה על צרכיכם.

איך נבחר מזרן איכותי?

מזרונים מגיעים במגוון גדלים, איכויות וסגנונות ולכן חשוב לבחור מזרן אורטופדי ולא סתם מזרן ממגוון מזרונים שאין להם את הנתונים הדרושים. מזרונים שונים עשויים מחומרים שונים כמו מזרונים העשויים מספוג והם המזרונים הפשוטים ביותר, מזרונים העשויים מקפיצים באיכות שונה, מזרונים העשויים מפוליאוריטן שהוא חומר מוקצף בעל יכולת גבוהה לבלימת זעזועים ועוד. מזרונים העשויים מפוליאוריטן או מלטקס עשויים להתאים יותר למי שסובל מכאבי גב בשל יכולתם לבלום זעזועים באופן יעיל יותר. עם זאת, יש לנסות כל מזרן לפני הקנייה ולבחון עד כמה הוא תומך בגופכם והאם אתם מרגישים נוח בשכיבה עליו. רק לאחר בדיקה של מספר מזרונים בעלי קושיות שונה והעשויים מסוגים שונים של חומרים יש להגיע להחלטה.

מה עוד חשוב בבחירת מזרן?

לא פחות חשוב מאיכותו של המזרן היא גודלו, אף אחד לא רוצה לקנות מזרן איכותי ויקר, להגיע הביתה לשכב במיטה ולגלות שהמזרן קטן מידי ושהרגליים מבצבצות מקצהו או במקרה לא פחות גרוע שהמזרן גדול מידי למידת חדר השינה או למידת בסיס המיטה. לכן לפני קניית מזרן יש לוודא היטב איזה גודל הוא המתאים לכם ביותר ולבחור באופן מחושב את גודלו של המזרן. גודל סטנדרטי של מזרן נע הוא 190 אורך על 140 רוחב, אם כי רבים מאיתנו יעדיפו להתפנק ולהקיע כמה מאות שקלים נוספים על מנת לרכוש מזרן באורך 200 ס"מ ורחב 160 ס"מ. כמובן שניתן לרכוש מזרן שרוחבו מגיע גם ל-180 ואפילו ל-200 ס"מ, אך ברוב המקרים מזרן של 200 על 160 יספיק בהחלט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב