דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך לרכישת מיטות לילדים 

מאת    [ 04/12/2011 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2190 פעמים ]

רכישת מיטה ראשונה לילד היא רגע מרגש וחגיגי עבורו ועבורנו כהורים. זה רגע שמציין את הגדילה וההתפתחות היפה שלו והמעבר לשלב חיים מתקדם יותר של שינה במיטה 'של גדולים' ולא בלול או בעריסה שמזכירים יותר חדרי מעצר מסורגים מאשר מיטות לחדרי ילדים... רכישת מיטה ראשונה לילד היא בדרך כלל גם אירוע שבו תיפרדו מסכום כסף לא קטן, לכן חשוב שתעשו בחירה נכונה, שתתאים לטעם של הילד, לדברים שחשובים להורים, כמו הבריאות והבטיחות שלו ושהמיטה תוכל לשרת אתכם לשנים רבות ככל שניתן.

איכות היא לא מילה גסה

בין מגוון די רחב של מיטות שתמצאו בחנויות, אפשר בקלות ליפול על יצרנית מיטות גרועה ולגלות במהרה שהמיטה שנראתה נהדר בתצוגה חורקת עם כל תנועה של הילד ושאתם לא יכולים לישון בלילה מחשש שהמיטה תתפרק ותקבור את ילדיכם תחתיה. לכן מומלץ ללכת על מותג מוכר ועל מיטות ילדים שראיתם אצל חברים ובני משפחה. מיטה איכותית תאפשר לכם לישון בשקט וגם תשרת אתכם נאמנה עם אחיו ואחיותיו הקטנים של הילד בשנים הבאות. אין סיבה לרכוש כל כמה שנים מיטה חדשה – מיטה איכותית (ולא זולה) צריכה להחזיק מעמד שנים.

הילד בוחר

מיטה איכותית, יקרה ומוצלחת ככל שתהיה לא בהכרח תשכנע את הילד לישון בה והדבר האחרון שאתם רוצים זה בעיות שינה ומיטה יקרה שעומדת מיותמת בחדר ילדים בזמן שהוא מפתח הרגל מגונה לישון אתכם כל לילה. לכן, מומלץ מאוד לקחת את הילד איתכם לחנות ולתת לו לבחור בעצמו (או לפחות לתת לו את ההרגשה שהוא בוחר בעצמו), כאקט של ילד גדול. מיטה שהילד מתלהב ממנה, תגרום לו לקפוץ אליה בשמחה. הוא ירגיש בה בנוח ויירדם בקלות.

השקעה במזרון

המזרון שעליו אתם משכיבים את הילד חשוב לא פחות מהמיטה עצמה. יש בשוק מגוון של מוצרים בתחום הזה, ממזרוני ספוג פשוטים בעשרות ומאות שקלים בודדים ועד למזרונים אורטופדיים מיוחדים באלפי שקלים. אתם לא חייבים לרוץ לקנות כל המצאה יקרה שמנסים לשווק לכם, אבל מומלץ מאוד לבחור במזרון מבד נושם, שהילד לא יזיע בו ובמזרן שיש עליו תו תקן ישראלי שמעיד על כך שהוא בריא לשימוש.

השקעה לטווח ארוך

ברכישת מיטה כדאי לחשוב גם לטווח ארוך. הילדים גדלים מהר ומיטה במידות קטנות יחסית יכולה כבר להיות קצרה מידי בעוד שנה. אפשר לרכוש מיטה גדולה יותר, כל עוד היא מתאימה לשלב ההתפתחותי של הילד (לקטנים מיטה עם מעקה למניעת נפילות בלילה, למשל) ובמקום שיצטרך להתרגל למיטה חדשה בעוד שנה היא תשמש אותו למספר שנים. אותה מיטה יכולה לשמש גם את האחים הקטנים כשיגיעו לגיל המתאים ולכן, כאמור, אפשר להשקיע היום יותר במיטה איכותית ואמינה ולהשתמש בהשקעה הזאת עבור כל הילדים במרוצת השנים.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב