דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הערך השיווקי של סרט תדמית? 

מאת    [ 03/12/2011 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 2707 פעמים ]

הפקה של סרט תדמית, הינה בדרך כלל יקרה, הן מבחינה כספית והן מבחינת השקעת זמן. כלומר, ההשקעה בהפקת סרט תדמית- ברורה. לכן, מיד גם עולה השאלה: מה הערך השיווקי של סרט תדמית?

התשובה לכך תלויה בתוכנית השיווקית של העסק. ככול שהמאמץ השיווקי סביב סרט התדמית גדול יותר- כך גדל גם ערכו.

נסקור את האפשרויות במאמץ השיווקי מהקל אל הכבד:


    • העלאת סרט התדמית לאתר הבית של החברה- זוהי למעשה הפעולה הבסיסית במאמץ השיווקי. היתרון של הוספת סרט התדמית לאתר היא שכל מי שמגיע לאתר, שבדרך כלל מקבל החלטה אם להתעמק בתכולת האתר בתוך שניות ספורות, סרט תדמית בהחלט יגרום לו להישאר באתר ולהתחיל לצפות בסרט הוידאו, על מנת להבין את ההיצע של העסק (צפייה בסרט הינה פעולה שלקוחות מעדיפים על פני קריאת התכנים באתר)

 


    • קידום האתר ב- Google Adwords (קידום ממומן)- במקרה זה, מומלץ לשלב את סרט התדמית בדף הנחיתה (הדף שאליו "מועברים" אלה שהקליקו על מילת החיפוש הממומנת). באופן זה, שוב מעודדים את הלקוח הפוטנציאלי לצפות בסרט וידאו במקום להתעמק בתכנים כתובים, פעולה שרוב הלקוחות מעדיפים.

 


    • דיוור ישיר (mailer)- שליחת מיילים ללקוחות פוטנציאלים, כאשר הקישור לסרט התדמית משולב במייל, או במקרים מסוימים אפילו מצורף כקובץ למייל, הוא רמה שיווקית גבוהה יותר, כמובן בהנחה שלבעל העסק יש בסיס נתונים של לקוחות פוטנציאלים.

 


    • הצגת הסרט בתערוכה/כנס מקצועי/מפגש לקוחות/מקום העסק- סרט תדמית שהופק באיכות גבוהה, יכול לשמש כלי מרכזי במשיכת תשומת הלב של לקוחות פוטנציאלים, בכל אירוע רב משתתפים, ובמיוחד באירועים ממוקדים בתחום של העסק. באירועים אלו כל לקוח הוא "לקוח פוטנציאלי", והצלחה בהעברת המסרים העיקריים של העסק, הינה תחילת הדרך בפתיחת הזדמנות מכירה. כאן, לסרט התדמית יש חשיבות גבוהה בהתנעת תהליך המכירה, ויצירת בידול בין העסק שמציג את סרט התדמית, לבין העסקים המתחרים.

כמובן, ששילוב של כל האמצעים השיווקיים שהזכרתי, תוך שימוש בסרטי תדמית כאמצעי שיווקי מרכזי, מאפשרים לעסק לבלוט בצורה משמעותית ביחס לתחרות, ליצור בידול מובהק ללקוח, להתניע תהליך מכירה, ומכאן- סגירת העסקה תלויה באנשי המכירות של העסק.

לסיכום, הפקת סרט תדמית הינה הצעד השיווקי הראשון. מהרגע שהסרט קיים, יש להפעיל תוכנית שיווקית כוללת, כאשר הסרט הוא אחד מהאמצעים המרכזיים בקמפיין השיווקי.

 

עוזי יהב, מייסד יהב הפקות וידאו, שימש בעברו כסמנכ"ל שיווק  בחברות היי-טק מהמובילות במשק. את הידע הרב שצבר בתחום השיווק, שילב עוזי יהב עם הכשרתו המקצועית בתחום הקולנוע והטלוויזיה.  על יסודות ייחודיים אלו, הקים את יהב הפקות וידאו, ששמה לה למטרה להציע פתרונות וכלים יצירתיים להעברת מסרים. ההתמחות העיקרית של החברה היא בהפקת סרטי תדמית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב