דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה אנחנו מפחדים להתחיל עם בנות? 

מאת    [ 01/12/2011 ]

מילים במאמר: 835   [ נצפה 5824 פעמים ]

 גברים רבים מאיתנו מרגישים פחד כאשר אנחנו רוצים לגשת לאישה שאנחנו לא מכירים. כדי להדגים לך עד כמה לא הגיוני הפחד הזה אני רוצה לקחת כדוגמא חיים של גבר ממוצע בישראל 2011:

1. לפי הנתונים של עמותת 'אור ירוק' והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, רובם המכריע של בני אדם שנפצעו או נהרגו בשנה האחרונה בתאונת דרכים הם גברים. אם נהיה יותר ספציפיים, הרוב המכריע של אנשים שנפצעו או נהרגו בתאונות דרכים בשנה האחרונה הם גברים בגילאי 18-40. כלומר, הסיכוי שלך להיפצע או להיהרג בתאונות דרכים הוא גדול יותר מהסיכוי של שאר האנשים שלא נמצאים בטווח הזה. 

2. הסיכוי של גבר ישראלי להיפצע או להיהרג במהלך השירות הצבאי או שירות המילואים הוא גבוה משמעותית מהסיכוי של גברים אחרים בעולם באותה שכבת הגיל. לצערי, הנתונים האלה הם סודיים אך אתה בוודאי יכול להבין שלעומת גבר ממוצע בארה"ב, אתה נמצא בסכנה גדולה יותר.

בתכל'ס, הסיכוי שלנו להיפגע במהלך הצבא או במהלך נסיעה ברכב הוא יחסית גדול. אז תסביר לי למה כולנו ממשיכים לעשות מילואים (או רובנו) וממשיכים לנסוע ברכב, למרות שיש סכנה אמיתית וממשית לחיים שלנו?

מצד שני, הגבר הישראלי הממוצע מפחד לגשת לבחורה למרות שלא שמעתי על גבר שנהרג או נפצע בגלל שהוא ניגש לבחורה. נכון, יכול להיות שיש לה חבר והוא יקפוץ עליך משום מקום, או שאולי היא מטורפת ויש לה גז מדמיע בתיק והיא שונאת גברים. אבל מהניסיון שלי, הסיכוי שזה יקרה הוא הרבה יותר נמוך מהסיכוי שתפגע בזמן שאתה נוהג במכונית.

למה גבר לא מהסס לפני שהוא נכנס לסיטואציה מסוכנת כמו לנסוע בצומת כשיש רמזור צהוב וברור לו שהוא מסכן את החיים שלו? אבל בסיטואציה עם אפס סיכון כמו לגשת לבחורה ולדבר איתה, הוא יחשוב על כל הדברים שעלולים להשתבש וימנע מלדבר איתה?

אנחנו הגברים, יש לנו יכולת מדהימה לתת לעצמנו סיבות למה דברים לא יעבדו, אבל לא משנה כמה תירוצים תיתן לעצמך, העובדה היא שבסיטואציה כזו (לגשת לבחורה זרה ולהתחיל לדבר איתה), אין לך שום סיכון ואין לך שום דבר להפסיד אבל יש לך המון מה להרוויח.

אתה עלול לומר שלחשוב על הדברים שעלולים להשתבש זה להיות מציאותי? ("היא לא תרצה אותי, אין לי מה להגיד, אני אעשה לעצמי פדיחות, אנשים יסתכלו עליי מוזר").

אבל האם זה באמת נכון? ככל שתחשוב יותר על דברים שעלולים להשתבש, אתה תיתן לעצמך יותר תירוצים לא לגשת אליה. לבסוף, תוך מספר שניות, אתה מגיע למסקנה שאין טעם בכלל לגשת, ואז הסיכוי שלך לעשות משהו פוחת משמעותית.

אבל קיים סיכוי שכן תתקדם אם תיגש ותדבר עם בחורה מסוימת. בהתחלה, הסיכוי הזה יהיה נמוך בגלל שאתה רק מתחיל ללמוד את אומנות הפיתוי ולפתח את היכולות שלך לתקשר עם נשים, אבל יש סיכוי גדול שאתה תלמד משהו מהשיחה איתה וזה ישפר את הסיכויים שלך בעתיד עם נשים אחרות..

 

אחרי שבמשך שנים הדרכתי גברים בכיתה ובעיקר בשטח וליוויתי אותם בזמן שהם התגברו על הפחדים והחששות שלהם, שמתי לב שבמציאות, אין שום סכנה בלגשת לבחורה. בתור גבר אתה צריך להבין שכל הפחדים שיש לך, כל החששות, כל החרדות, הכל נמצא בראש שלך. ואם אתה מפחד לגשת לבחורות, אז אני ממליץ שקודם תתחיל לנסוע באופניים במקום במכונית, כי הסיכוי שלך להיפגע שם הוא הרבה יותר גדול.

 

 

אז מה הקושי שלך?

עכשיו כשאתה מבין שאין שום סיכון בלגשת ולהתחיל לדבר עם בחורה חמודה, אני רוצה שתעשה משהו קטן שיכול לעזור לך לפרוץ את הפחדים שלך ולהגיע לחופש מוחלט. אני רוצה שתשב עם עצמך ותרשום לי מייל לכתובת שלי: stas@mysod.co.il.

במייל אני רוצה שתרשום את המכשולים העיקריים שכרגע מונעים ממך מלגשת לבנות יפות. תרשום לי כל דבר שאתה חושב שמפריע לך , גם אם הוא לא נשמע הגיוני (למשל:"אני מפחד שתעצור אותי משטרה אם אני אתחיל עם בחורה בקניון"). אחרי שתרשום את הדברים האלה אני רוצה שתעשה חלוקה לשתי קבוצות של פחדים. הקבוצה הראשונה היא פחדים שאתה מודע אליהם ואתה יכול לשלוט עליהם ואילו הקבוצה השניה הם פחדים שאתה פחות מודע אליהם ואתה מרגיש שאתה לא יכול לשלוט עליהם. אם תשלח לי את הרשימה הזאת, אני אישית אצור איתך קשר ואעזור לך להתגבר על הפחדים שלך במיוחד אם אתה לא יודע איך להתחיל עם בחורה.

 

גישת המנצח - הגישה של ג’ף

הגיע הזמן שנפסיק לדבר על פחדים, מכשולים וכל הדברים השליליים האלה ונתחיל לדבר על דברים יותר נחמדים. בוא נדבר קצת על הגבר הכי מוצלח שפגשתי בארץ בלהתחיל שיחה עם בחורות. לגבר הזה קוראים ג’ף, הוא אמריקאי בן 40 שעלה לארץ לפני 3 שנים וגר היום בצפון. הבחור הזה נוסע כמעט כל ערב את כל הדרך מהצפון הרחוק עד לתל אביב כדי להכיר נשים והוא פשוט מדהים. הכרתי את ג’ף באמצע הלילה בתחנה המרכזית בתל אביב בזמן שחיכיתי למונית שירות כדי לחזור לירושלים (באותה תקופה למדתי פסיכולוגיה באוניברסיטה העברית). במקרה התחלנו לדבר ומיד קלטתי שהבחור מבין עניין. מהיום שהכרנו יצא לי להסתובב איתו המון ולהתלוות אליו למסעות הציד שלו. שמתי לב שהוא לעולם לא יוותר על הזדמנות לגשת ולדבר עם מישהי חמודה. אנחנו עוד נדבר על ג'ף קצת בהמשך כדי שאני אלמד אותך איך להתחיל עם בחורה.

 

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב