דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחסון דירות ללא טעויות - לקרוא ולשמור 

מאת    [ 01/12/2011 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 1735 פעמים ]

איך ניגשים לאחסון דירות מבלי לטעות? האם יש דבר כזה? בהחלט כן. בעזרת כמה החלטות נבונות תוכלו ליהנות מאחסון בראש שקט – לכם ולתכולת דירה שלכם.

שירות אחסון דירות עוזר לאנשים הזקוקים למקום עבור תכולת דירה, במקרים של: שיפוץ הדירה, מעבר זמני לחו"ל או מעבר דירה. השירות מציע שטחי אחסון תכולה, שמחירם נקבע לפי גודל וזמן האחסון המבוקש.

אנחנו כאן כדי להצביע על 3 נקודות שביכולתן לעשות את ההבדל בין שירותי אחסון דירות איכותיים, לבין שירותי אחסון דירות שרק גורמים לנזקים. הנה הם לפניכם: 

איך נבחר בחכמה שירות אחסון דירות?

לא לעשות: להסתמך על תמונות אינטרנטיות. רשת האינטרנט מלאה בתמונות מאתרים המציעים שירותי אחסון תכולת דירה. חלק מאתרים אלה מרשימים וחלק לא. הטעות הנפוצה היא לקבל החלטה על שירותי אחסנה על סמך צפייה באתר תמונה אחת. אומנם תמונה שווה אלף מילים, אבל גם מילים אלה אינם תחליף לדבר האמתי.

לעשות: בדיקה של שטחי האחסון במו עינכם, סיור במקום, בדיקת הגישות למחסנים הלוך וחזור, וידוא של העדר טחב ועובש במקום. כל אלה ואחרים, הם סוגים של בדיקות שעליכם לעשות לאחר שבחרתם בחברה לשירותי אחסון תכולה. יש לבדוק שכתובות החברה מעודכנות וקווי הטלפון שלה פעילים. 

שירותי אבטחה טובים עבור שירותי אחסון תכולת דירה עשויים לכלול גדר היקפית, שער חשמלי בכניסה, מצלמות אבטחה, מנעולים אישיים על הדלתות ואפילו חברת שמירה פרטית העומדת לרשות המאחסנים בשעות הלילה, בשבתות ובחגים.

אחסון דירות – מהן העלויות?

לא לעשות: לא כדאי לבחור מחסן לפי מחיר לקוב. קיימת מגמה של בעלי עסקים לגרום לכם לשלם יותר על שטחי אחסון- הם יעשו זאת על ידי ארגון לקוי של המחסן והוספת שירותים מיותרים. למרות זאת, מחיר נמוך באופן קיצוני יכול להעיד על כך שאתם מוותרים על שירותים חשובים אחרים.

לעשות: לבדוק שהמחיר שקיבלתם כולל את כל השירותים במתאימים לכם: אבטחה ברמה גבוהה, תאים מבודדים, ביטוח לרכוש ועוד. תתפלאו לדעת שכיום התחרות על הלקוח גבוהה ולכן סביר שתקבלו שירות טוב במחיר אטרקטיבי.

איך עליי לבחור את גודל התא הרצוי?

לא לעשות: אחד הגורמים להוצאות כספיות מיותרות, הוא חישוב לבד ללא עזרה מקצועית, של נפח התכולה. חישוב כזה עלול לגרור הזמנה של תא אחסון קטן מידי או גדול מידי ומכאן גם הוצאות מיותרות.

לעשות: בכל הנוגע לעלות האחסון – תנו לאנשי במקצוע לעשות בשבילכם את העבודה. עלויות אחסון לא נובעות רק הרכוש קיים אותו נאחסן, אלא הוא מורכב גם משיטת הסידור של הציוד. אנשי המקצוע ידעו לבצע הערכה של הנפח שתופסת התכולה, והסידור המקצועי שיעשה במחסן (לגובה, לרוחב ועוד). רבים המקרים בהם דווקא הערכה מקצועית תחסוך לכם עלויות.

שקט נפשי לכל תקופת האחסון יגיע עם תקפידו על הנקודות החשובות, שציינו לפניכם בכל הנוגע לשירותי אחסון דירות. ככה תבטיחו את רכושכם לאורך זמן ובביטחון.

חוני יוחנן:
אחסנה
אחסנת תכולה
אחסון דירות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב